Na testovacím serveru PBE se objevil nový update.

Balanční změny

Šampioni

Kayn

Ke změnám Kayna se vyjádřil sám Riot Rovient na svém twitteru:

Hráči jsou občas překvapeni, která forma transformace se jim zpřístupní jako první. Tohle je jeden z důvodů, proč se násobí hodnota orbů, které jsou získávány během herního času. Například souboj s Luciánem ve 12. minutě je 10x hodnotnější než souboj se Sionem v 5. minutě.Navíc 4 minutové uzamčení od možnosti zvolit vaši sekundární roli se stala největším trnem voku hráčů Kayna od jeho samotného uvedení do hry.

Riot Rovient

  • The Darkin Scythe (Pasivka)
    • Váš postup k formě transformace je nyní rozdělen podle typů šampionů, na které jste útočili. Obecné poškození, udělené nepřátelskému šampionovi vyplňuje ukazatel transformace použitím existujících násobků, založených na čase, aby vám během vývoje hry zajistili rychlejší transformaci. Ve chvíli, kdy je celá hodnota ukazatele naplněna, se zjistí, kolik procent vašeho poškození bylo uděleno do meelee a ranged šampionů. Tohle procento poškození nesouvisí s násobky založenými na čase, což je také jednodušší pro pochopení hráčů.
    • Ukazatel postupu transformace se nyní zbarvuje do barvy té transformace, ke které jste celou dobu blíže. Pokud jste blíže k Shadow Assasin formě zabarví se do tmavě modré, pokud jste blíže formě Rhaast, zbarvuje se do tmavě červené.
    • Nyní můžete svému týmu ukázat upozornění (pomocí pingů), která forma ve vaší pasivce převládá:
      • Při pingnutí na ukazatel informujete spoluhráče, jestli Kayn zrovna začal, nebo je v polovině cesty k transformaci, nebo blízko dokončení transformace
      • Při pingnutí na tlačítko "přístupná forma" řeknete spoluhráčům, že tuto formu již máte připravenu k aktivování
      • Při pingnutí natlačítko "nepřístupná forma" oznámíte spoluhráčům čas, zbývající pro zpřístupnění této formy.
    • Můžete pokračovat ve sbírání orbů od opačného typu nepřátelských šampionů, abyste získali svou první formu (odemčení Shadow Assasin formy znamená, že poškozováním meelee ranged nepřátel stále získáváte čarvené orby). Tyto orby snižují čas pro zpřístupnění druhé Kaynovy formy (každý orb o 5 sekund)
    • Celkové body požadované pro transformaci byly zvýšeny ze 400 na 500 (aby hráči byli schopni získávat postup z každého šampiona, se kterým zápasí).
    • Pokud během sbírání konečných bodů transformace obou formám zbývá okolo 8 %, typ šampiona, na kterého hráč zaútočí jako posledního bude rozhodovat o typu transformace.
  • Shadow Step (E)
    • Nyní se můžete recallovat předtím, než vyprší Shadow Step, pokud nejste uvnitř terénu. Tohle ušetří hráčům kayna 1 sekundu čekání po opuštění terénu před tím, než mohli použít recall.
    • Byla opravena chyba, kdy konec schopnosti Shadow Step zkrátil kvůli příkazu základního útoku délku Q, které pak neudělilo žádné poškození.
  • Umbral Tresspass (R)
    • Naní můžete vystoupit z vašeho cíle na kratší vzdálenost než je současné maximum 350 jednotek. Kratší výstup provedete položením kurzoru blízko oběti vaší ultimátky před druhým použitím R.
    • Navíc získá forma Shadow Assassin Kayna bonusový dosah ultimátky, když vystupuje ze své oběti (dosah zvýšen ze 300 na 500).
  • Soulhunter Kayn
    • Opravena chyba, kdy po transformaci do formy Rhaast mohly být pocelou hru slyšet zvukové efekty Mastera Yi.

Neeko

  • Inherent Glamour (Pasivka) 
    • Cooldown zvýšen z [25/22/19/16/13/10 na úrovních 1/4/7/10/13/16] na [35/30/25/20/15/10 na úrovních 1/4/7/10/13/16]
    • [Nový efekt!] "Pokud je Neeko přestrojená (neviditelná pro nepřátele), získá 20% magic penetration. Efekt trvá 4 sekundy sundání převlek."

neekopassive.jpg

  • Shapesplitter (W)
    • Doba trvání klonu zvýšena ze 2 sekund na 3 sekundy.
    • Bonusová rychlost pohybu zvýšena z 2 sekund na 3 sekundy. 

neekow.jpg

  • Tangle Barbs (E) 
    • AP vráceno na 40%
      • Vs.Live: Nezměněno.
      • Vs. PBE: Sníženo z 60% na 40%.
    • Poškození vráceno na 80/115/150/185/220
      • Vs.Live: Nezměněno.
      • Vs. PBE: Sníženo z  80/125/170/215/260 na 80/115/150/185/220.
    • Posílené trvání znehybnění vráceno na 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 sekund 
      • Vs.Live: Nezměněno.
      • Vs. PBE: Sníženo z  0,75/1/1,25/1,5/1,75 sekund na 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 sekund 

neekoe.jpg

  • Pop Blossom (R)
    • Cooldown zvýšen z 90 sekund na 120/100/80 sekund
    • Doba trvání skoku snížena z 0,75 sekund na 0,6 sekund.
    • [Nové!] Skok nyní do blízkých šampionů uděluje 40% AP ratio.

neekor.jpg

Volibear

  • Majestic Roar (E) 
    • Bonusové poškození do skákajících či létajících nepřátel změněno z [40/60/80/100/120 (+30% AP)] na [8% maximálních životů cíle].

volie.jpg

  • Thunder Claws (R)
    • Zpoždění před prvním sesláním blesku změněno z [0,25 sekund - 0,1 sekund zpoždění mezi skokem blesku] na [0,075 sekund - 0 sekund zpoždění mezi skokem blesku]

volir.jpg

Yorick

  • Eulogy of the Isles (R)
    • Cooldown změněn na 180/140/100.
      • Vs. PBE:  Změněn ze 120 na všech úrovních na 180/140/100.
      • Vs. Live: Změněn ze 160/130/100 na 180/140/100.
    • Blonusové AD Maiden změněno z 10/20/40 na 0/20/40.
    • Poškození do maximálních HP, pokud Yorick zaútočí na cíl Maiden změněno na 3/6/9%.
      • Vs. PBE: Sníženo ze 4/7/10% na 3/6/9%.
      • Vs Live: Sníženo z 5/7,5/10% na 3/6/9%.
    • Útěk Maiden od Yoricka zvýšen z 60 sekund na 25000 sekund [pravděpodobně se jedná o chybu!]

yorickr.jpg

Zyra

  • Grasping Roots (E) Poškození sníženo z 60/105/150/195/240 na 60/100/140/180/220.

zyrae.jpg

Předměty

Linie Relic Shield

  • Unikátní Pasivka: Spoils of War Nyní specifikuje "Zabití miniona pomocí útoku nebo schopnosti uzdravuje majitele a nejbližšího přátelského šampiona."

relic.jpg