Tentokrát se v aktualizaci testovacího serveru PBE objevily úpravy barevných variací nového Jayce a několik balančních změn.

Zenith Blade Jayce Chroma

Novému skinu na Jayce byly upraveny chroma balíčky.


Balanční změny

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • Poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+90% bonusového AD) → 60/85/110/135/160 (+95% bonusového AD)
    • Poškození za stack zvýšeno: (2% +3% za 100 bonusového AD) → (4% +6% za 100 bonusového AD)
    • Cooldown za stack snížen: 1 sekunda → 0,75 sekund 
    • Maximální počet stacků zvýšen: 2 → 3
    • Stacky nyní zmizí po skončení trvání schopnosti (dříve 1 stack za sekundu po skončení trvání schopnosti)
    • Cena změněna: 28/31/34/37/40 many → 30 many
  • Spirit of Dread (W)
    • [Nové] Hecarim nyní získá 15/20/25/30/35 Armoru a Magic Resistu během toho, co je schopnost aktivní.
  • Devastating Charge (E)
    • Minimální poškození sníženo: 30/45/60/75/90 (+55% bonusového AD) → 30/45/60/75/90 (+50% bonusového AD)
    • Maximální poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+110% bonusového AD) → 60/90/120/150/180 (+100% bonusového AD) 
    • Minimální vzdálenost odražení snížena: 250 → 150
    • Maximumální vzdálenost odražení snížena: 450 → 350 
    • Cooldown změněn: 20/19/18/17/16 → 17 na všech úrovních
  • Onslaught of Shadows (R)
    • Trvání zastrašení sníženo: 0,75-2 sekundy → 0,75-1,5 sekundy

Maokai

  • Sap Magic (P)
    • Nižší cooldown proti monstrům zvýšen: 1 sekunda → 1,5 sekundy
  • Bramble Smash (Q)
    • Bonusové poškození do monster zvýšeno: 40/50/60/70/80 → 40/60/80/100/120
  • Sapling Toss (E)
    • AP přepočet snížen: 45% → 42,5%
    • Zvýšený AP přepočet snížen: 90% → 85%

Miss Fortune

  • Double Up (Q) 
    • Základní fyzické poškození zvýšeno: 20/40/60/80/100 (+100% AD (+35% AD) →  20/45/70/95/120 (+100% AD (+45% AD)
    • Rychlost výstřelu je nyní stejná jako rychlost útoků (dříve 0,25 sekundy)
  • Strut (W)
    • Cena snížena: 45 many → 35 many
    • Attack Speed zvýšen: 40/55/70/85/100% → 50/65/80/95/110%
  • Make It Rain (E) 
    • Cooldown zvýšen: 18/16/14/12/10 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
    • Celkové poškození změněno: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+100%AP)
    • Zpomalení změněno: 40/45/50/55/60% → 50% (+4% za 100 AP) 
  • Bullet Time (R) 
    • Bonusové kritické poškození zvýšeno: 20% → 30%