Na PBE se objevil nový update, který přináší podstatné změny pro Zeri, Dr. Munda a Tahm Kenche. Riot také upraví délku smrti na ARAMu. Pojďme se podívat na novinky podrobně.

Nové zimní skiny

Na PBE jsou dostupné nové zimní skiny Winterblessed. Podívat se na ně můžete v našem zvláštním článku.


ARAM

Nově se upravila délka, po kterou budete mrtví podle vaší úrovně. Na ARAM se dostane brzy mnohem více změn, které jsme sepsali do zvláštního článku.

  • +2 vteřiny na 3. úrovni
  • +5 vteřin na 4.-8. úrovni
  • +4 vteřiny na 9. úrovni
  • +3 vteřiny na 10.-18. úrovni.

Balanční změny

Dr. Mundo

  • AD za úroveň sníženo: 3,5 → 3
  • Základní magic resist snížen: 32 → 29
  • Magic resist za úroveň zvýšen: 2,05 → 2,3
  • Goes Where He Pleases (P)
    • Snížení zdraví při ztrátě nádoby oslabeno: 7% → 3%
    • Vyléčení podle maximálního zdraví po sebrání nádoby oslabeno: 8% → 4%
    • Regenerace podle maximálního zdraví změněna: 0,8-1,6% (lineárně) → 0,4-2,5% (nelineárně, maximum na úrovni 11)
  • Infected Bonesaw (Q)
    • Cena zvýšena: 50 → 60 zdraví
  • Heart Zapper (W)
    • Cena zvýšena: 5% → 8% aktuálního zdraví
    • Vyléčení z šedé zdraví bez zásahu cíle zvýšeno: 0% → 50%
    • Poškození uložené jako šedé zdraví změněno: 25/30/35/40/45% → 80-95% podle úrovně do 0,75 vteřin, poté 25% z této hodnoty
    • Trvání zkráceno: 4 → 3 vteřiny.
  • Blunt Force Trauma (E)
    • Pasivní AD zvýšeno: 15/20/25/30/35 + 25/30/35/45/45 podle chybějícího zdraví → 2,5/3/3,5/4/4,5% maximálního zdraví
    • [Odstraněno]: již okamžitě nezabije malá jungle monstra
    • Poškození do monster zvýšeno: 200% → 250%
  • Maximum Dosage (R)
    • [Odstraněno]: bonusové AD
    • Regenerace chybějícího zdraví zvýšena: 8/11,5/15% → 15/20/25%
    • [Nové]: při třetím vylepšení schopnosti jsou léčivé efekty posíleny o 5% za každého nepřátelského šampiona v okolí.

Tahm Kench

  • An Acquired Taste (P)
    • Poškození má nyní 2% AP přepočet za 100 bonusového zdraví.
  • Tongue Lash (Q)
    • AP přepočet poškození zvýšen: 90% → 100%
  • Abyssal Dive (W)
    • AP přepočet zvýšen: 125% → 150%
  • Devour (R)
    • Štít se nyní snižuje o 200 za každou sekundu.
    • AP přepočet poškození zvýšen: 5% za 100 AP → 7% za 100 AP

Zeri

  • Rychlost pohybu zvýšena: 325 → 330
  • Základní AD zvýšeno: 50 → 53
  • Armor zvýšen: 20 → 24
  • Zdraví zvýšeno: 600 → 630
  • Attack speed přepočet zvýšen: 0,568 → 0,625
  • Zdraví za úroveň zvýšeno: 109 → 115
  • Základní útok
    • Plně nabitý útok má větší AP přepočet: 90% → 110% AP
  • Living Battery (P)
    • Trvání štítu zkráceno: 3 → 2 vteřiny
  • Burst Fire (Q)
    • Dosah snížen: 825 → 750 jednotek
    • Přepočet Attack Speedu na AD zvýšen: 60% → 70%
    • Základní poškození zvýšeno: 8/11/14/17/20 → 15/18/21/24/27
    • AD přepočet zvýšen: 100/105/110/115/120% AD → 104/108/112/116/120% AD
  • Ultrashock Laser (W)
    • Druh poškození změněn: magické → fyzické
    • Poškození změněno: 20/55/90/125 (+100% AD)(+40% AP) → 20/60/100/140/180 (+130% AD)(+0% AP)
    • Rychlost vykouzlení změněna: 2,5× attack speedu → 0,55-0,3 vteřiny podle attack speedu
    • Rychlost projektilu zvýšena: 2200 → 2500
    • Rychlost vykouzlení paprsku prodloužena: 0,75 → 0,85 vteřiny
  • Spark Surge (E)
    • Cena změněna: 80 → 90/85/80/75/70 many
    • Cooldown snížen: 24/22,5/21/19,5/18 → 22/21/20/19/18 vteřin.
    • [Nové]: Po dalších 5 vteřin dává Zeri Q bonusové magické poškození do prvního cíle a kulky ho prorazí skrz.
      • Bonusové magické poškození: 20/22/24/26/28 (+20% AP)(+12% bonus AD)
    • [Nové]: Uděluje až 65% bonusové poškození při kritickém zásahu.
    • Snížení poškození při střelbě skrz víc nepřátel změněno: 40/70/80/90/100% → 80/85/90/95/100%
    • Útoky a schopnosti snižují cooldown o 0,5 vteřiny (1,5 při kritickém zásahu).
      • Odhalení okolí při skoku skrz zdi zvýšeno: 850 → 1500 jednotek
  • Lightning Crash (R)
    • [Odstraněno]: Bonusové magické poškození
    • Dosah blesků zvýšen: 450 → 650 jednotek
    • Magické poškození při aktivaci zvýšeno: 150/250/350 (+80% AP)(+80% bonus AD) → 175/275/375 (+110% AP)(+100% bonus AD)
    • Pokud ultimátka zasáhne alespoň jednoho šampiona, Zeri získá 10% k rychlosti pohybu, 30% attack speedu a její útoky poškozují skrze blesk okolí na 5 sekund. Střelba do nepřátel přidá 1,5 sekundy k trvání tohoto efektu (až 5 sekund v záloze maximálně).
    • Zásah šampiona dá Zeri 1 stack (kritické poškození 3 stacky) Overcharge na 1,5 vteřiny. Zeri získá 0,5% k rychlosti pohybu za každý stack (bez omezení počtu stacků).