i
Zdroj: Tryhard.cz
Úpravy Seraphine a další změny na PBE
Další z PBE aktualizací přináší balanční změny a loot pro Clash.
Na PBE dorazil nový update, který přináší například úpravu Seraphine a Black Cleaveru.
Clash
Loga
Bannery
Trofeje
Balanční změny
Seraphine
- Stage Presence (P)
- [Odstraněno] Noty udělují 95% poškozené té předešlé. Platí pro všechny nepřátele krom minionů.
- [Nově] Noty ze spojenců udělí 25% poškození.
- Encore (R)
- Cooldown zvýšen z 160/140/120 na 180/150/120.
Předměty
Manamune
- Cena snížena zpět na 3000 zlata z 2900 zlata.
Muramana
- Poškození pasivní schopnosti Shock zvýšeno z [(3,3% pro šampiony na blízko / 2,5% pro šampiony na dálku) maximální many + 6% celkového AD] na [(3,5% pro šampiony na blízko / 2,7% pro šampiony na dálku) maximální many + 6% celkového AD].
Black Cleaver
- Životy zvýšeny z 300 na 400.
- Cena snížena z 3300 na 3100.
- Kombinovaná cena snížena z 1050 na 850.
- Pasivní schopnost změněna:
- [původní]: Butcher (Poškození schopnostmi nebo útoky proti nepřátelům s maximálními stacky Carved, udělí navíc fyzické poškození ve výši 5% chybějících životů cíle. Déletrvající poškození udělují 40% Butcher poškození.)
- [nová]: Rage (Fyzické poškození přidá 5 k rychlosti pohybu za každý stack Carved.)
Guinsoo’s Rageblad
- Nově zmiňuje, že přepočet z pasivky se nevztahuje na hodnoty nad 100% šancí pro kritický zásah. Poškození při zásahu je počítáno s ohledem na bonusové kritické poškození.
Maw of Malmortius
- Cena snížena z 3100 na 2800.
- Kombinovaná cena snížena z 700 na 400.
Shard of True Ice
- [Odstraněno] Conquest: Maximální vzdálenost položení wardy zvýšena o 300.
Black Mist Scythe
- [Odstraněno] Conquest: Maximální vzdálenost položení wardy zvýšena o 300.
Stridebreaker
- Pasivní schopnost Halting Slash změněna:
- Poškození sníženo z 100% AD na 75% AD.
- Zpomalení sníženo z 60% na 40%.
- Vzdálenost úskoku zvýšena o 100 jednotek.
Serpent's Fang
- Pasivní schopnost Shield Reaver změněna:
- [Původní]: [Útoky a schopnosti udělí (70 + 40% bonusového AD) dodatečného fyzického poškození cílům se štítem.]
- [Nová]: [Poškození nepřítele redukuje jakýkoliv štít, který obdrží po dobu následujících 3 sekund o 50% (25% pro šampiony na dálku)].
- Pokud udělíte poškození nepříteli, který není ovlivněn Shield Rever schopností, redukuje všechny jejich aktivní štíty o 50% (25% pro šampiony na dálku).