Na PBE dorazil nový update, který přináší například úpravu Seraphine a Black Cleaveru.

Clash

Loga

 

Bannery

Trofeje


Balanční změny

Seraphine

  • Stage Presence (P) 
    • [Odstraněno] Noty udělují 95% poškozené té předešlé. Platí pro všechny nepřátele krom minionů.
    • [Nově] Noty ze spojenců udělí 25% poškození.

  • Encore (R)
    • Cooldown zvýšen z 160/140/120 na 180/150/120.

Předměty

Manamune

  • Cena snížena zpět na 3000 zlata z 2900 zlata.

Muramana

  • Poškození pasivní schopnosti Shock zvýšeno z [(3,3% pro šampiony na blízko / 2,5% pro šampiony na dálku) maximální many + 6% celkového AD] na [(3,5% pro šampiony na blízko / 2,7% pro šampiony na dálku) maximální many + 6% celkového AD].

Black Cleaver

  • Životy zvýšeny z 300 na 400.
  • Cena snížena z 3300 na 3100.
  • Kombinovaná cena snížena z 1050 na 850.
  • Pasivní schopnost změněna:
    • [původní]: Butcher (Poškození schopnostmi nebo útoky proti nepřátelům s maximálními stacky Carved, udělí navíc fyzické poškození ve výši 5% chybějících životů cíle. Déletrvající poškození udělují 40% Butcher poškození.)
    • [nová]: Rage (Fyzické poškození přidá 5 k rychlosti pohybu za každý stack Carved.)

Guinsoo’s Rageblad

  • Nově zmiňuje, že přepočet z pasivky se nevztahuje na hodnoty nad 100% šancí pro kritický zásah. Poškození při zásahu je počítáno s ohledem na bonusové kritické poškození.

Maw of Malmortius

  • Cena snížena z 3100 na 2800.
  • Kombinovaná cena snížena z 700 na 400.

Shard of True Ice

  • [Odstraněno] Conquest: Maximální vzdálenost položení wardy zvýšena o 300.

Black Mist Scythe

  • [Odstraněno] Conquest: Maximální vzdálenost položení wardy zvýšena o 300.

Stridebreaker

  • Pasivní schopnost Halting Slash změněna:
    • Poškození sníženo z 100% AD na 75% AD.
    • Zpomalení sníženo z 60% na 40%.
    • Vzdálenost úskoku zvýšena o 100 jednotek.

Serpent's Fang

  • Pasivní schopnost Shield Reaver změněna:
    • [Původní]: [Útoky a schopnosti udělí (70 + 40% bonusového AD) dodatečného fyzického poškození cílům se štítem.]
    • [Nová]: [Poškození nepřítele redukuje jakýkoliv štít, který obdrží po dobu následujících 3 sekund o 50% (25% pro šampiony na dálku)].
      • Pokud udělíte poškození nepříteli, který není ovlivněn Shield Rever schopností, redukuje všechny jejich aktivní štíty o 50% (25% pro šampiony na dálku).