i
Zdroj: Tryhard.cz
Úpravy některých tanků a další změny na PBE
Dnešní PBE nám přineslo další testování herního módu Nexus Blitz a několik dalších změn.
Na testovacím serveru PBE se objevil nový update.
Pokračující testování Nexus Blitz
Dnešní testování Nexsus Blitz nám přineslo především spoustu oprav chyb:
- Bylo změněno umístění battle royale a King of the Hill kruhů, aby bylo zabráněno oživování, soustředěnému na nepřátelské věže.
- Nerfování účinnosti DFG a FoN zlata, aby držely krok s jejich moderními konkurenty.
- Testování některých změn věží:
- Snižování lokálního a globálního zlata, které věže dávají. To by mělo navodit pocit, že kontrola nad mapou je poskytnuta jednoduše za zničení věže. V NB je to dostatečně silné i bez toho. Samozřejmě tým, který zabije 3 nepřátele dostane odměnu ve formě zlata.
- Posílení AD úderů věží, které by mělo věže udělat během hry více nebezpečné.
Jungle
- Rozšíření červeného a modrého buffu
- Buff získají dva nejbližší šampioni (ten kdo buff zabil a šampion, který je druhý nejblíže)
Rift Herald
- Čas spawnu zvýšen z 8 minut na 10 minut
- Čas respawnu snížen z 5 minut na 4 minuty.
- Opravena chyba, kdy Runic Echo neobnovovalo manu.
- Opravena chyba, kdy Cinderhulk TT neukazoval správně získané bonusové životy.
Věže
- Lokální zlato sníženo z 250 na 100
- Globální zlato sníženo ze 100 na 50.
- Bonusové AD po 7 minutách zvýšeno z 28 na 70.
Předměty
Force of Nature
- Cena zvýšena z 2700 zlata na 2900 zlata.
Death Fire Grasp
- Cena zvýšena z 2900 zlata na 3000 zlata.
Eventy
Battle Royale
- Změněny pozice kruhu, aby nebyly tolik orientovýny do centra nepřátelských věží.
- Bardle Royale a Juggernaut se nyná nemohou oba objevit ve stejné hře.
- Juggernaut životy byly zvýšeny z 500 na 1000, závisející na úrovni.
King of the Hill
- Zapálení zvýšeno z 2% maximálních životů za sekundu na 2,5% maximálních životů za sekundu.
- Změněny pozice kopce, aby nebyly tolik orientovýny do centra nepřátelských věží.
Push the Cart
- Opravena chyba, kdy vozík uprostřed mapy nereagoval a nepřemísťoval se správným směrem.
Snowball Fight
- Přidán buff, který mapuje, kolikrát jste se trefili pomocí snowballs.
- Přidáno SFX a VFX.
Sudden Death
- Nexus minioni scalují složitěji a udělují více poškození
- Nexus minioni jsou nyní zařazeni jako monstra.
Global Aura
- Regenerace many změněna z +40% bonusové regenerace na 1. úrovni na +4 many za 5 sekund.
Balanční změny
Šampioni
Amumu
- Tantrum (E)
- [Nové!] Passive - redukce fyzického poškození získává bonus rovnající se 3% Amumova bonusového Armoru a Magic Resistu.
Leona
- Eclipse (W)
- Poškození sníženo z [60/100/140/180/220] na [60/90/120/150/180].
- Cooldown změněn z [14 na všech úrovních] na [18/16/14/12/10].
- Armor změněn z [25/35/45/55/65 (+20%)] na [15/20/25/30/35 (+40%)].
- Magic Resist změněn z [20/30/40/50/60 (+20%)] na [15/20/25/30/35 (+40%)].
- Zenith Blade (E)
- Poškození zvýšeno z [60/100/140/180/220] na [60/110/160/210/260].
Maokai
- Rychlost pohybu zvýšena z 335 na 340.
- Růst Magic Resistu zvýšen z 1,25 na 1,75.
- Sapling Toss (E)
- Maximální poškození proti ostatním cílům, kromě šampionů zvýšeno z 300 na 500.
Nautilus
- Titan's Wrath (W)
- Štítování změněno z [65/70/75/80/85 (+9/11/13/15/17% maximálních HP)] na [60/70/80/90/100 (+9/10/11/12/13% maximálních HP)].
- Trvání sníženo z 10 na 6.
- Cooldown snížen z 18 na všech úrovních na 12 na všech úrovních.
- Cena snížena z 80 na 60.
Rammus
- Defensive Ball Curl (W)
- Bonusový Armor zvýšen z [50/60/70/80/90%] na [60/70/80/90/100%].
- Bonusový Magic Resist zvýšen z [25/30/35/40/45%] na [30/35/40/45/50%].
Sion
- Soul Furnace (W)
- Trvalé maximální HP, získané z malých nepřátel, zvýšeny ze 3 na 4.
- Trvalé maximální HP, získané z velkých nepřátel, zvýšeny z 10 na 15.
Tahm Kench
- Tongue Lash (Q)
- Trvání zpomalení sníženo ze 2 sekund na 1,5 sekundy.
- Cooldown snížen z 6 na 5.
- Devour / Regurgitate (W)
- Poškození změněno z [20/23/26/29/32% (+2% za 100AP)] na [27/29/31/33/35% (+1% za 100AP)].
- Devour trvání změněno z [4/4,5/5/5,5/6] na [4 na všech úrovních].
- Trvání na nepřátelských šampionech zůstává na polovině.
- Cooldown zvýšen z [14/13/12/11/10] na [28/25/22/19/16].
- Cena snížena z 90 na 60.
- [Nové!] Spustí poloviční cooldown, pokud je vyvolán na nepřítele.
- Poškození sníženo z [50-220 (+50%bAD)(+30%AP)] na [30-180 (+40%bAD)(+25%AP)].
- Cooldown snížen z [50-25] na [25-20].
- Bonusová rychlost pohybu převedena na AD snížena z 9,6% na 6%.
- Bonusová rychlost pohybu převedena na AP snížena z 16% na10% .
Scorch (S4)