Úpravy některých tanků a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Úpravy některých tanků a další změny na PBE

Úpravy některých tanků a další změny na PBE

Rosie

Rosie

4. 8. 2018 14:00

Dnešní PBE nám přineslo další testování herního módu Nexus Blitz a několik dalších změn.

Reklama

Na testovacím serveru PBE se objevil nový update.

Pokračující testování Nexus Blitz

Dnešní testování Nexsus Blitz nám přineslo především spoustu oprav chyb:

  • Bylo změněno umístění battle royale a King of the Hill kruhů, aby bylo zabráněno oživování, soustředěnému na nepřátelské věže. 
  • Nerfování účinnosti DFG a FoN zlata, aby držely krok s jejich moderními konkurenty.
  • Testování některých změn věží:
    • Snižování lokálního a globálního zlata, které věže dávají. To by mělo navodit pocit, že kontrola nad mapou je poskytnuta jednoduše za zničení věže. V NB je to dostatečně silné i bez toho. Samozřejmě tým, který zabije 3 nepřátele dostane odměnu ve formě zlata. 
    • Posílení AD úderů věží, které by mělo věže udělat během hry více nebezpečné.

Jungle

  • Rozšíření červeného a modrého buffu
    • Buff získají dva nejbližší šampioni (ten kdo buff zabil a šampion, který je druhý nejblíže)

Rift Herald

  • Čas spawnu zvýšen z 8 minut na 10 minut
  • Čas respawnu snížen z 5 minut na 4 minuty. 
  • Opravena chyba, kdy Runic Echo neobnovovalo manu.
  • Opravena chyba, kdy Cinderhulk TT neukazoval správně získané bonusové životy.

Věže

  • Lokální zlato sníženo z 250 na 100
  • Globální zlato sníženo ze 100 na 50.
  • Bonusové AD po 7 minutách zvýšeno z 28 na 70.

Předměty

Force of Nature

  • Cena zvýšena z 2700 zlata na 2900 zlata.

Death Fire Grasp

  • Cena zvýšena z 2900 zlata na 3000 zlata.

Eventy

Battle Royale

  • Změněny pozice kruhu, aby nebyly tolik orientovýny do centra nepřátelských věží.
  • Bardle Royale a Juggernaut se nyná nemohou oba objevit ve stejné hře.
  • Juggernaut životy byly zvýšeny z 500 na 1000, závisející na úrovni. 

King of the Hill

  • Zapálení zvýšeno z 2% maximálních životů za sekundu na 2,5% maximálních životů za sekundu.
  • Změněny pozice kopce, aby nebyly tolik orientovýny do centra nepřátelských věží.

Push the Cart

  • Opravena chyba, kdy vozík uprostřed mapy nereagoval a nepřemísťoval se správným směrem.

Snowball Fight

  • Přidán buff, který mapuje, kolikrát jste se trefili pomocí snowballs.
  • Přidáno SFX a VFX.

Sudden Death

  • Nexus minioni scalují složitěji a udělují více poškození
  • Nexus minioni jsou nyní zařazeni jako monstra. 

Global Aura

  • Regenerace many změněna z +40% bonusové regenerace na 1. úrovni na +4 many za 5 sekund.

Balanční změny

Šampioni

Amumu

  • Tantrum (E)
    • [Nové!] Passive - redukce fyzického poškození získává bonus rovnající se 3% Amumova bonusového Armoru a Magic Resistu.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Poškození sníženo z [60/100/140/180/220] na [60/90/120/150/180].
    • Cooldown změněn z [14 na všech úrovních] na [18/16/14/12/10].
    • Armor změněn z [25/35/45/55/65 (+20%)] na [15/20/25/30/35 (+40%)].
    • Magic Resist změněn z [20/30/40/50/60 (+20%)] na [15/20/25/30/35 (+40%)].

  • Zenith Blade (E)
    • Poškození zvýšeno z [60/100/140/180/220] na [60/110/160/210/260].

Maokai

  • Rychlost pohybu zvýšena z 335 na 340.
  • Růst Magic Resistu zvýšen z 1,25 na 1,75.
  • Sapling Toss (E)
    • Maximální poškození proti ostatním cílům, kromě šampionů zvýšeno z 300 na 500. 

Nautilus

  • Titan's Wrath (W)
    • Štítování změněno z [65/70/75/80/85 (+9/11/13/15/17% maximálních HP)] na [60/70/80/90/100 (+9/10/11/12/13% maximálních HP)].
    • Trvání sníženo z 10 na 6.
    • Cooldown snížen z 18 na všech úrovních na 12 na všech úrovních.
    • Cena snížena z 80 na 60.

Rammus

  • Defensive Ball Curl (W)
    • Bonusový Armor zvýšen z [50/60/70/80/90%] na [60/70/80/90/100%].
    • Bonusový Magic Resist zvýšen z [25/30/35/40/45%] na [30/35/40/45/50%].

Sion

  • Soul Furnace (W)
    • Trvalé maximální HP, získané z malých nepřátel, zvýšeny ze 3 na 4.
    • Trvalé maximální HP, získané z velkých nepřátel, zvýšeny z 10 na 15. 

Tahm Kench

  • Tongue Lash (Q)
    • Trvání zpomalení sníženo ze 2 sekund na 1,5 sekundy. 
    • Cooldown snížen z 6 na 5.

  • Devour / Regurgitate (W)
    • Poškození změněno z  [20/23/26/29/32% (+2% za 100AP)] na [27/29/31/33/35% (+1% za 100AP)].
    • Devour trvání změněno z [4/4,5/5/5,5/6] na [4 na všech úrovních].
      • Trvání na nepřátelských šampionech zůstává na polovině. 
    • Cooldown zvýšen z [14/13/12/11/10] na [28/25/22/19/16].
    • Cena snížena z 90 na 60.
    • [Nové!] Spustí poloviční cooldown, pokud je vyvolán na nepřítele.

Runy

Electrocute (Domination Keystone)

  • Poškození sníženo z [50-220 (+50%bAD)(+30%AP)] na [30-180 (+40%bAD)(+25%AP)].
  • Cooldown snížen z [50-25] na [25-20].

Cheap Shot (D2)

  • Poškození sníženo z [15-40] na [8-40].

Sudden Impact (D2)

  • Lethality Bonus snížen z 10 na 7.
  • Magic Penetration Bonus snížen z 8 na 6 .

Celerity (S3)

  • Bonusová rychlost pohybu převedena na AD snížena z 9,6% na 6%.
  • Bonusová rychlost pohybu převedena na AP snížena z 16% na10% .

Scorch (S4)

  • Poškození sníženo z [20-60] na [10-30].
  • Cooldown snížen z 20 na 10.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama