Trofeje za Clash uvidíte v klientovi i zpětně, balancování pro elitu se změní
Do klienta se dostane síň s trofejemi.
Oficiální forum “Boards” se s námi rozloučilo. Naštěstí vývojáři stále přispívají a dělí se s námi o nejnovější informace ohledně vývoje League of Legends. Riot Scruffy se tentokrát rozepsal ohledně trofejí za Clash a balancování pro nejlepší hráče.
Síň s trofejemi
Turnaje Clash teprve začínají. Proběhlo jich jen pár a Riot tak stále ladí detaily. Krom zhoršeného pingu se zpětná vazba vztahovala i na trofeje za výhru. Tyto vyhrané trofeje teď mizí při startu dalšího turnaje a vy si je tak nemůžete vystavit na svém profilu po delší dobu. Riot údajně plánuje na síni s trofejemi. Tam se uloží všechny vyhrané poháry, vlajky a ikonky, které získáte z Clashe.
Balancování pro nejlepší hráče
Postavy v League of Legends se balancují podle kritérií, která jsou specifická pro různé kategorie zkušených hráčů. Jedná se o obyčejné hráče, zkušené, elitu a profesionály. Právě kritéria pro balancování u elity projdou úpravou.
- Mezi elitu se nově počítají hráči v rozmezí Diamond 2 a výše (top 0,3 %). Původně Master a výše
- Kritérium pro OP šampiona:
- Původní: více jak 45% banrate, nebo 52,2% winrate, pokud byl banrate více jak pětinásobný
- Nové: více jak 50% banrate, nebo více jak 54% winrate, pokud je banrate podprůměrný
- Kritérium pro slabého šampiona:
- Původní: méně jak 5% kombinovaný pickrate a banrate
- Nové: méně jak 7,5% kombinovaný pickrate a banrate
Výše popsané hodnoty se jen lehce liší od údajů pro zkušené hráče. Riot je přiblížíl k “horší” skupině zkušených hráčů, protože je dle nich nefér, aby byla postava oslabena, nebo zesílena jen protože ji hrají ti nejlepší v žebříčku hodnocených her. Zároveň se hodnoty liší (přibližně o 0,5 %) kvůli tomu, že elitní hráči mají vyšší winrate. Systém je totiž často přiřazuje do her proti horším soupeřům.