TFT pořádně zvýšilo základnu hráčů League of Legends, Riot plánuje oficiální ligu
Riot se podělil o čísla a statistiky k Teamfight Tactics.
Riot oznámil, že dnešní patch s číslem 9.19 uzavřel velké změny pro první část (jakousi sezónu) Teamfight Tactics. Při této příležitosti se podělil o informace a data, které za posledních pár měsíců posbíral.
Během posledních let Riot vyzkoušel mnoho herních módů, ale poprvé od ARAMu se TFT jeví jako zajímavý dlouhodobý přídavek do League of Legends. Vzhledem k tomu, kolik lidí TFT hraje, sleduje a mluví o něm, Riot neváhá zdvojnásobit vývojářské práce na tomto módu.
Zájem o Teamfight Tactics je také jeden z důvodů, který vedl Riot k rozhodnutí vytvořit profesionální scénu v roce 2020. Příští rok tedy můžeme pravděpodobně čekat jakousi obdobu LEC či LEC v Teamfight Tactics. Riot cítí zájem – poměr vytvořených ranked oproti normal hrám je 4:1 a mód se hodně hraje v těch nejvíce kompetitivních regionech (např. Korea).
Do budoucna se ale plánují také úpravy pro hráče, kteří touží spíše po sociální interakci než po intenzivní hře.
Na tomto grafu lze porovnat TFT s ostatními herními módy a je jasně vidět, proč chce Riot investovat prostředky do Teamfight Tactics. Vývojáři prozradili i několik přesných čísel:
- Každý měsíc si zapne TFT 33 milionů hráčů. Od červnového spuštění hry hráči odehráli dohromady 1,725 miliardy hodin (z toho 720 milionů jen za poslední měsíc).
- Průměrný peak (maximální počet hráčů hrajících v jednu chvíli) League of Legends v globálním měřítku se od spuštění TFT zvýšil o 30% a na rozdíl od spuštění jiných herních módů se toto číslo nesnižuje.
- Čína si drží jasné vedení mezi ostatními regiony v počtu odehraných her, tady se počet hodin strávených v LoL zvýšil o 35% od spuštění TFT.