i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT patch 9.19
Kai'Sa přichází do Teamfight Tactics
Aktualizace 9.19 přináší do hry Kai’Su, nové předměty a další úpravy.
Obsah patche
Nová jednotka – Kai’Sa
Do hry míří nová jednotka Kai’Sa:
- Void, Ranger, Assassin
- Cena: 5 zlata
- Zdraví: 700
- Armor: 20
- AD: 55
- Attack Speed: 1,25
- Startovní / celková mana: 50 / 125
- Schopnost: Kai’Sa skočí k nejvzdálenější nepřátelské jednotce, získá štít o velikosti 300/600/900 a přidá si 30/60/90% attack speed na 3 sekundy.
Nové předměty
Sparring Gloves
- Nový základní předmět, přidává +10% šanci na kritický zásah a +10% šanci na úhyb.
- Předmět ze Sparring Gloves získá buď ofenzivní (+20% šanci na kritický zásah) nebo defenzivní (+20% šanci na úhyb) staty. Předměty Thief’s Gloves a Mittens získají oboje.
Infinity Edge
- Sparring Gloves + Needlessly Large Rod
- Efekt: Schopnost jednotky má šanci na kritický zásah.
Hand of Justice
- Sparring Gloves + Tear of the Goddess
- Efekt: Na začátku kola získá jednotka o 40% větší poškození nebo 40 HP za zásah.
Iceborn Gauntlet
- Sparring Gloves + Chain Vest
- Efekt: Pokud jednotka uhne, vytvoří rozšiřující se oblast, která snižuje attack speed o 35%.
Quicksilver
- Sparring Gloves + Negatron Cloak
- Efekt: Maže CC efekty, cooldown 5 sekund.
Trap Claw
- Sparring Gloves + Giant’s Belt
- Efekt: Na začátku souboje získá štít blokující první schopnost. Když je štít zničen, nepřátelská jednotka, která ho zničila, bude omráčena.
Thief's Gloves
- Sparring Gloves + Sparring Gloves
- Efekt: Tento předmět zabírá všechna tři místa. Na začítku každého kola kopíruje dva náhodné přeměty.
Mittens
- Sparring Gloves + Spatula
- Efekt: Tato jednotka je také Yordle.
Deathblade
- B.F. Sword + B.F. Sword
- Efekt: Za kill nebo assist získá jednotka 15 AD do konce kola (stacky nejsou omezeny).
Giant Slayer
- B.F. Sword + Recurve Bow.
- Efekt: Útoky udělují navíc 5% maximálních HP nepřítele jako true damage.
Systém
Poškození do hráčů bylo sníženo u některých jednotek:
- 1 hvězdička, tier 2 sníženo z 2 na 1
- 2 hvězdičky, tier 2 sníženo ze 3 na 2
- 3 hvězdičky, tier 1 sníženo ze 4 na 3
- 3 hvězdičky, tier 2 sníženo z 5 na 4
- 3 hvězdičky, tier 3 sníženo z 6 na 5
Byl upraven systém získávání zlata a předmětů v PvE kolech:
- Průměrné množství zlata v běžných boxech sníženo.
- Průměrné množství zlata ve výjimečných boxech lehce sníženo.
- Šance na získání vzácných boxů lehce snížena.
- Z výjimečných boxů již nemohou spadnou jednotky tieru 4.
- Šance na Neeko’s help lehce zvýšena u všech boxů.
Původ postav
Dragon
- Dragon (2): Redukce magického poškození snížena z 83% na 75%.
Glacial
- Trvání stunu sníženo z 2 sekund na 1,5.
- Šance na stun zvýšena z 20/30/45 na 20/33/50
Void
- Void (2): Jedna náhodná Void jednotka uděluje true damage.
- Void (4): Všechny Void jednotky udělují true damage.
Yordle
- Šance na dodge změněna z 35/60% na 30/60/90% (přidána možnost pro 9 Yordlů kvůli novému předmětu Mittens)
Assassin
- Šance na kritické poškození sníženo z 10/25/40% na 10/20/30%.
Ninja
- AD a AP zvýšeno z 50/70 na 50/80
Noble
- Léčení při zásahu zvýšeno z 25 na 30.
Shapeshifter
- Bonusové HP při přeměně sníženy z 60/120% na 60/100%.
Ranger
- Bonusový attack speed snížen z 30/70% na 25/70%.
Jednotky
Anivia
- HP zvýšeny ze 700 na 750.
- Attack speed zvýšen z 0,6 na 0,8.
- Startovní / celková mana změněna z 0/100 na 50/125
- Schopnost nyní zacílí nejvzdálenější jednotku (dříve náhodnou).
Kassadin
- AD sníženo z 50 na 40.
- Attack speed snížen z 0,6 na 0,55.
- Armor zvýšen z 25 na 35.
- Ničení many a štít zvýšeny z 20/40/60 na 25/50/75
Miss Fortune
- HP zvýšeny ze 700 na 750.
- Attack speed zvýšen z 0,85 na 0,95.
- Mana změněna z 0/75 na 0/150.
- Poškození schopnosti zvýšeno na 900/1300/1700 na 1300/2000/2700.
- Schopnost nyní zacílí nejvzdálenější jednotku (dříve současný cíl).
Mordekaiser
- Mana změněna z 0/100 na 50/150.
- Poškození schopností zvýšeno z 200/325/450 na 250/500/750.
Tristana
- Poškození schopností zvýšeno z 60/90/120 na 70/110/150.
Blitzcrank
- HP zvýšeny z 600 na 650.
- Poškození schopností zvýšeno z 100/450/800 na 250/550/850.
Braum
- Mana zvýšena z 0/50 na 0/75.
Rek’Sai
- Attack speed snížen z 0,65 na 0,6.
Ashe
- Mana zvýšena z 0/100 na 0/125.
Katarina
- Poškození za tick zvýšeno z 40/60/80 na 45/70/95.
Shyvana
- Poškození hoření sníženo z 250/375/500 na 200/300/400.
Veigar
- Poškození schopností zvýšeno z 300/550/800 na 350/650/950
Vi
- HP zvýšeny z 650 na 700
- Poškození schopností zvýšeno z 250/450/650 na 300/500/700
Volibear
- HP zvýšeny z 700 na 750.
- AD sníženo z 75 na 70..
- Attack speed zvýšen z 0,55 na 0,6.
Akali
- Attack speed zvýšen z 0,7 na 0,85.
Gnar
- HP sníženy z 750 na 700.
- HP při přeměně sníženy z 300/600/900 na 250/450/650.
Jinx
- Attack speed zvýšen z 0,65 na 0,7.
Kindred
- Attack speed zvýšen z 0,65 na 0,7.
- Trvání schopnosti sníženo z 4/5/6 sekund na 3/4/5.
Sejuani
- HP sníženy z 850 na 800.
- Trvání stunu sníženo z 2/4/6 na 2/3,5/5
Swain
- Poškození za tick sníženo z 50/100/150 na 40/80/120.
- Léčení za tick sníženo z 40/70/100 na 30/60/90.
Yasuo
- HP zvýšeny z 700 na 750.
Předměty
Dragon’s Claw
- Redukce magického poškození snížena z 83% na 75%.
Frozen Heart
- Zpomalení zvýšeno z 30% na 35%.
Infinity Edge
- Kritické poškození sníženo z 200% na 150%.
Rapid Firecanon
- Již nepřidává útoky, kterým nelze uhnout.
Titanic Hydra
- Poškození změněno z (10% maximálních životů do okolí) na (3% maximálních životů do cíle a sousedících jednotek za ním).
Zephyr
- Nyní je unikátní (nelze mít více Zephyrů na jedné jednotce).
Opravené chyby
- Gangplank a Akali nyní mají správnou rychlost pohybu.
- Ranger’s Focus nyní správně přidává 100% extra attack speed.
- Ranger’s Focus se už nestackuje sám se sebou.
- Vyhledávání soupeřů vás bude méně často spojovat se stejným protivníkem.
- Popis Shyvaniny schopnosti už neuvádí, že znemožňuje léčení.
- Elisini pavouci mají správné atributy.
- Dosah Lucianovy schopnosti nyní pokaždé odpovídá dosahu jeho útoků.