TFT patch 9.19
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 9.19

TFT patch 9.19

Giry

Giry

24. 9. 2019 21:00

Kai'Sa přichází do Teamfight Tactics

Reklama

Aktualizace 9.19 přináší do hry Kai’Su, nové předměty a další úpravy.

Obsah patche


Nová jednotka – Kai’Sa

Do hry míří nová jednotka Kai’Sa:

  • Void, Ranger, Assassin
  • Cena: 5 zlata
  • Zdraví: 700
  • Armor: 20
  • AD: 55
  • Attack Speed: 1,25
  • Startovní / celková mana: 50 / 125
  • Schopnost: Kai’Sa skočí k nejvzdálenější nepřátelské jednotce, získá štít o velikosti 300/600/900 a přidá si 30/60/90% attack speed na 3 sekundy.

Nové předměty

Sparring Gloves

  • Nový základní předmět, přidává +10% šanci na kritický zásah a +10% šanci na úhyb.
  • Předmět ze Sparring Gloves získá buď ofenzivní (+20% šanci na kritický zásah) nebo defenzivní (+20% šanci na úhyb) staty. Předměty Thief’s Gloves a Mittens získají oboje.

Infinity Edge

  • Sparring Gloves + Needlessly Large Rod
  • Efekt: Schopnost jednotky má šanci na kritický zásah.

Hand of Justice

  • Sparring Gloves + Tear of the Goddess
  • Efekt: Na začátku kola získá jednotka o 40% větší poškození nebo 40 HP za zásah.

Iceborn Gauntlet

  • Sparring Gloves + Chain Vest
  • Efekt: Pokud jednotka uhne, vytvoří rozšiřující se oblast, která snižuje attack speed o 35%.

Quicksilver

  • Sparring Gloves + Negatron Cloak
  • Efekt: Maže CC efekty, cooldown 5 sekund.

Trap Claw

  • Sparring Gloves + Giant’s Belt
  • Efekt: Na začátku souboje získá štít blokující první schopnost. Když je štít zničen, nepřátelská jednotka, která ho zničila, bude omráčena.

Thief's Gloves

  • Sparring Gloves + Sparring Gloves
  • Efekt: Tento předmět zabírá všechna tři místa. Na začítku každého kola kopíruje dva náhodné přeměty.

Mittens

  • Sparring Gloves + Spatula
  • Efekt: Tato jednotka je také Yordle.

Deathblade

  • B.F. Sword + B.F. Sword
  • Efekt: Za kill nebo assist získá jednotka 15 AD do konce kola (stacky nejsou omezeny).

Giant Slayer

  • B.F. Sword + Recurve Bow.
  • Efekt: Útoky udělují navíc 5% maximálních HP nepřítele jako true damage.

Systém

Poškození do hráčů bylo sníženo u některých jednotek:

  • 1 hvězdička, tier 2 sníženo z 2 na 1
  • 2 hvězdičky, tier 2 sníženo ze 3 na 2
  • 3 hvězdičky, tier 1 sníženo ze 4 na 3
  • 3 hvězdičky, tier 2 sníženo z 5 na 4
  • 3 hvězdičky, tier 3 sníženo z 6 na 5

Byl upraven systém získávání zlata a předmětů v PvE kolech:

  • Průměrné množství zlata v běžných boxech sníženo.
  • Průměrné množství zlata ve výjimečných boxech lehce sníženo.
  • Šance na získání vzácných boxů lehce snížena.
  • Z výjimečných boxů již nemohou spadnou jednotky tieru 4.
  • Šance na Neeko’s help lehce zvýšena u všech boxů.

Původ postav

Dragon

  • Dragon (2): Redukce magického poškození snížena z 83% na 75%.

Glacial

  • Trvání stunu sníženo z 2 sekund na 1,5.
  • Šance na stun zvýšena z 20/30/45 na 20/33/50

Void

  • Void (2): Jedna náhodná Void jednotka uděluje true damage.
  • Void (4): Všechny Void jednotky udělují true damage.

Yordle

  • Šance na dodge změněna z 35/60% na 30/60/90% (přidána možnost pro 9 Yordlů kvůli novému předmětu Mittens)

Assassin

  • Šance na kritické poškození sníženo z 10/25/40% na 10/20/30%.

Ninja

  • AD a AP zvýšeno z 50/70 na 50/80

Noble

  • Léčení při zásahu zvýšeno z 25 na 30.

Shapeshifter

  • Bonusové HP při přeměně sníženy z 60/120% na 60/100%.

Ranger

  • Bonusový attack speed snížen z 30/70% na 25/70%.

Jednotky

Anivia

  • HP zvýšeny ze 700 na 750.
  • Attack speed zvýšen z 0,6 na 0,8.
  • Startovní / celková mana změněna z 0/100 na 50/125
  • Schopnost nyní zacílí nejvzdálenější jednotku (dříve náhodnou).

Kassadin

  • AD sníženo z 50 na 40.
  • Attack speed snížen z 0,6 na 0,55.
  • Armor zvýšen z 25 na 35.
  • Ničení many a štít zvýšeny z 20/40/60 na 25/50/75

Miss Fortune

  • HP zvýšeny ze 700 na 750.
  • Attack speed zvýšen z 0,85 na 0,95.
  • Mana změněna z 0/75 na 0/150.
  • Poškození schopnosti zvýšeno na 900/1300/1700 na 1300/2000/2700.
  • Schopnost nyní zacílí nejvzdálenější jednotku (dříve současný cíl).

Mordekaiser

  • Mana změněna z 0/100 na 50/150.
  • Poškození schopností zvýšeno z 200/325/450 na 250/500/750.

Tristana

  • Poškození schopností zvýšeno z 60/90/120 na 70/110/150.

Blitzcrank

  • HP zvýšeny z 600 na 650.
  • Poškození schopností zvýšeno z 100/450/800 na 250/550/850.

Braum

  • Mana zvýšena z 0/50 na 0/75.

Rek’Sai

  • Attack speed snížen z 0,65 na 0,6. 

Ashe

  • Mana zvýšena z 0/100 na 0/125.

Katarina

  • Poškození za tick zvýšeno z 40/60/80 na 45/70/95.

Shyvana

  • Poškození hoření sníženo z 250/375/500 na 200/300/400.

Veigar

  • Poškození schopností zvýšeno z 300/550/800 na 350/650/950

Vi

  • HP zvýšeny z 650 na 700
  • Poškození schopností zvýšeno z 250/450/650 na 300/500/700

Volibear

  • HP zvýšeny z 700 na 750.
  • AD sníženo z 75 na 70..
  • Attack speed zvýšen z 0,55 na 0,6.

Akali

  • Attack speed zvýšen z 0,7 na 0,85.

Gnar

  • HP sníženy z 750 na 700.
  • HP při přeměně sníženy z 300/600/900 na 250/450/650.

Jinx

  • Attack speed zvýšen z 0,65 na 0,7.

Kindred

  • Attack speed zvýšen z 0,65 na 0,7.
  • Trvání schopnosti sníženo z 4/5/6 sekund na 3/4/5.

Sejuani

  • HP sníženy z 850 na 800.
  • Trvání stunu sníženo z 2/4/6 na 2/3,5/5

Swain

  • Poškození za tick sníženo z 50/100/150 na 40/80/120.
  • Léčení za tick sníženo z 40/70/100 na 30/60/90.

Yasuo

  • HP zvýšeny z 700 na 750.

Předměty

Dragon’s Claw

  • Redukce magického poškození snížena z 83% na 75%.

Frozen Heart

  • Zpomalení zvýšeno z 30% na 35%.

Infinity Edge

  • Kritické poškození sníženo z 200% na 150%.

Rapid Firecanon

  • Již nepřidává útoky, kterým nelze uhnout.

Titanic Hydra

  • Poškození změněno z (10% maximálních životů do okolí) na (3% maximálních životů do cíle a sousedících jednotek za ním).

Zephyr

  • Nyní je unikátní (nelze mít více Zephyrů na jedné jednotce).

Opravené chyby

  • Gangplank a Akali nyní mají správnou rychlost pohybu.
  • Ranger’s Focus nyní správně přidává 100% extra attack speed.
  • Ranger’s Focus se už nestackuje sám se sebou.
  • Vyhledávání soupeřů vás bude méně často spojovat se stejným protivníkem.
  • Popis Shyvaniny schopnosti už neuvádí, že znemožňuje léčení.
  • Elisini pavouci mají správné atributy.
  • Dosah Lucianovy schopnosti nyní pokaždé odpovídá dosahu jeho útoků.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama