Obsah patche

Novinky

Připravte se na novou distribuci předmětů během PvE kol. Nově vám místo zlata či předmětů budou padat truhly.

  • Běžná (common) truhla může obsahovat zlato, šampiony nebo Neeko’s Help.
  • Výjimečná (uncommon) truhla může obsahovat základní předměty, zlato, šampiony nebo Neeko’s Help.
  • Vzácná (rare) truhla může obsahovat Spatulu, kompletní předměty, zlato, šampiony nebo Neeko’s Help.
  • Každý hráč získá během hry přibližně stejný počet beden.
  • Každý hráč získá během hry přibližně stejný počet základních předmětů.

Neeko’s Help – pomocí tohoto předmětu vytvoříte jednohvězdičkovou kopii některého ze svých šampionů. Předmět se použitím spotřebuje.


Systém

  • Počet zkušeností potřebných na některé vyšší úrovně se zvýšil.
    • 5. úroveň zvýšeno z 10 zkušeností na 12.
    • 6. úroveň zvýšeno z 18 zkušeností na 20.
    • 7. úroveň zvýšeno z 30 zkušeností na 32.
    • 8. úroveň zvýšeno z 46 zkušeností na 50.
    • 9. úroveň zvýšeno z 64 zkušeností na 70.
  • Pravděpodobnost získání jednotek jednotlivých tierů byla na některých úrovních změněna (pravděpodobnost na ostatních úrovních zůstává stejná).
Úroveň hráče 1 tier jednotky 2 tier jednotky 3 tier jednotky 4 tier jednotky 5 tier jednotky
3 70% (dříve 65%) 25% (dříve 30%) 5% 0% 0%
5 35% (dříve 37%) 35%  25% 5% (dříve 3%) 0%
6 25% (dříve 24,5%) 35% 30% 10% 0% (dříve 0,5%)
9 10% 15% 33% (dříve 35%) 30% 12% (dříve 10%)
  • Počet kopií každého šampiona třetího tieru byl snížen z 21 na 18.
  • Pro lepší přehled Riot vypsal všechny předměty, jejichž efekt se nestackuje:
    • Youmuu’s Ghostblade
    • Knight’s Vow
    • Frozen Mallet
    • Yuumi
    • Blade of the Ruined King
    • Darkin
    • Phantom Dancer
    • Morellonomicon
    • Red Buff

Původ postav

Nové bonusy pro některé původy, jejich počtu lze dosáhnout pomocí Spatuly.

  • Assassini (9): Přidá 225% kritického poškození a 40% šanci na kritické poškození.
  • Sorcereři (9): Přidá 175% sílu kouzel.

Wild

  • Wild (4): Všichni šampioni z týmu dostanou +12% attack speed za útok (stackuje se až 5×) a jejich útoky nemohou minout.

Další úpravy

  • Armor golema Elementalistů zvýšen z 20 na 40.
  • Redukce poškození Knightů zvýšena z 15/30/55 na 15/35/65.
  • Čas před skokem assassinů na začátku kola zvýšen z 0,325 sekund na 0,395.

Šampioni

Tier 1

  • AD Camille zvýšeno z 50 na 55.
  • AD pavouků Elise zvýšen z 50 na 60.
  • Armor Gravese zvýšen z 20 na 30.
  • AD Kassadina sníženo z 55 na 50.
  • Kha'zixova maximální mana zvýšena z 50 na 65.

Tier 2

  • Pykova mana na začátku kola snížena ze 75 na 50.
  • HP Twisted Fata zvýšeny ze 450 na 500.
  • Mana Twisted Fatovy modré karty zvýšena z 20/35/50 na 30/50/70.

Tier 3

  • Úroveň zdraví pro bonusové poškození Evelynn snížena z 65% na 50%.
  • Násobitel bonusového poškození Evelynn snížen z 3/5/7 na 3/4/5.
  • Maximální mana Katariny snížena ze 100 na 85.

Tier 4

  • Poškození schopnosti Akali zvýšeno ze 150/275/400 na 200/350/500

Tier 5

  • Trvání schopnosti Anivie změněno z [800 poškození během 8 sekund] na [800 poškození během 6 sekund].
  • HP Pantheona Health sníženy z 1000 na 850.
  • AD Pantheona sníženo z 80 na 75.

Předměty

  • AD BF Swordu sníženo z 20 na 15.
  • Trvání debufu Frozen Heart zvýšeno z  2.875 sekundy na 4.
  • Velikost a trvání štítu z Locket of the Iron Solari zvýšeno z [250 na 6 sekund] na [300 na 7 sekund]
  • Šance na disarm Swordbreakeru změněna z [25% šance na disarm na 4 sekundy] na [33% šance na disarm na 3 sekundy]
  • Trvání tornáda Zephyru zvýšeno z 5 sekund na 6.

Opravené chyby

  • Morganina schopnost nyní funguje konzistentně i na izolované vyvolané pomocníky a neutrální příšery.
  • Zeke’s Herald a Locket of the Iron Solari už neposkytnou svůj buff nepřátelskému týmu, když se předmět znovu aktivuje po vypnutí efektem Hextech.
  • Kha'Zixova schopnost nyní pokaždé způsobuje true damage, je-li aktivní bonus za 3 Void jednotky.
  • Luden’s Echo nyní správně zasáhne hlavní cíl schopnosti.
  • Camillina schopnost: Evelynn už nemůže uniknout z místa znehybnění pomocí své schopnosti.
  • Camillina schopnost: Shyvana nyní provede přesun bez změny pozice, místo aby přišla o veškerou manu bez přeměny do dračí podoby.
  • Camillina schopnost: Pantheon a Vi už nesešlou svou schopnost během znehybnění.
  • Popisek Frozen Mallet nyní správně uvádí přidávané bonusové zdraví.
  • Popisek Darkina nyní správně uvádí přidávanou bonusovou manu.
  • Popisek Grievous Wounds nyní správně uvádí, že se léčení snižuje o 80 % a ne o 100 %.
  • Démoni nyní nezískávají manu prostřednictvím bonusu své vlastnosti, mají-li manu zablokovanou.
  • Brandova schopnost prováděla o dva odrazy víc, než měla. Nyní je počet odrazů správný.
  • Byla opravena chyba, kvůli které byla účinnost Rek'Saiina léčení jen poloviční.

Nová hudba

Ve hře je nový soundtrack. Měl by se měnit podle toho, v jaké fázi hry se nacházíte. Rozdělena je na tři “kapitoly”.