Do TeamFight Tactics se dostává nový patch 9.17. Ten přináší balanční změny a novou postavu. Pojďme se na něj podívat.


Nová postava

Pantheon

  • Cena: 5 zlata
  • Původ: drak
  • Třída: Guardian
  • Schopnost: Grand Starfall
    • Pantheon vyskočí a přistane na hrací desce směrem k nejvzdálenějšímu nepříteli. Přitom udělí zasaženým jednotkám stun na 4/6/8 vteřin. Zasažené jednotky také obdrží poškození o velikosti 15/30/45 % jejich maximálního zdraví v podobě magického poškození. Navíc začnou hořet za 20 % jejich maximálního zdraví v podobě true damage po 10 vteřin. Schopnost aplikuje Grievous Wounds efekt.
    • Popisek schopnosti je aktuálně ve hře rozbitý a bude opraven až v příštím patchi.

Herní změny

  • Na prvním carouselu (sdíleném výběru) jsou nyní vždy jednotky s cenou 2 zlata.
  • Kola proti duchům jsou nyní děsivější. Tyto jednotky navíc nově profitují z bonusů původu a třídy.
  • Attack speed omezení zvýšeno z 2,5 na 5,0.
  • Popisky u postav zpřehledněny. Čísla nyní scalují s AP.

Léčení

  • Redukce léčení pomocí Grievous Wounds snížena ze 100 % na 80 %.
  • Léčení pomocí Bloodthirsteru sníženo z 50 % poškození na 40 % poškození.
  • Léčení pomocí Hextech Gunblade sníženo z 33% poškození na 25 % poškození
  • Swainovo Demonflare léčení sníženo z 50/90/130 na 40/70/100.
  • Sníženo vyléčení Redemptionu z 1500 na 1200 zdraví.

Balanční změny

Původ postav

Assassin

  • Zvýšena prodleva při skoku. Assassini tak skočí častěji k nepřátelské zadní linii.
  • Bonus 3 assassinů
    • 125% kritické poškození změněno na [+75 % kritické poškození a +10 % šance na kritický zásah]
  • Bonus 6 assassinů
    • 350% kritické poškození změněno na [+150 % kritické poškození a +25 % šance na kritický zásah]

Hextech

  • Doba vyřazení předmětů snížena z 8 na 7 sekund.

Noble

  • Armor a Magic resist snížen z 60 na 50.
  • Léčení sníženo z 35 na 25 zdraví.

Ranger

  • Šance na dvojnásobný attack speed zvětšena z 25/65 % na 30/70 %

Shapeshifter

  • Upravena potřebná mana pro transformaci u některých postav.
    • Nidalee: maximální mana snížena ze 100 na 85.
    • Jayce: maximální mana zvýšena z 30 na 35.
      • Jayce se nyní promění i když nemá u sebe nepřátelskou jednotku.
    • Shyvana: maximální mana snížena ze 100 na 85.
    • Gnar: Maximální mana snížena ze 125 na 100.

Yordle

  • Šance na vyhnutí se útoku zvýšena z 30/55 % na 35/60 %.

Šampioni

Graves

  • Upravena interakce s Rapidfire Cannon. Range se Gravesovi stále zvýší, ale záběr brokovnice bude užší.

Warwick

  • Zdraví zvýšeno ze 600 na 650.

Lissandra

  • Zdravý zvýšeno z 450 na 500.
  • Základní a maximální mana upravena z 50/125 na 0/85.
  • Poškození schopnosti zvýšeno z 150/275/400 na 175/325/475.

Lucian

  • Druhá střela z Relentless Pursuit nyní scaluje s attack speedem.

Gangplank

  • Poškození schopnosti sníženo z 200/325/450 na 150/250/350

Leona

  • Doba trvání stunu snížena z 5/8/11 na 5/7/9 vteřin.

Opravy chyb

  • Hextech: Opravena chyba s dočasným vyřazením předmětů Infinity Edge, Ionic Spark, Zeke Herald a Locke of the Iron Solari.
  • Vylepšeno myšlení Schyvany. Nyní skáče na místa dále od nepřátel.
  • Opravena chyba Rek’Sai, kdy šampionka nesprávně vyhodila nepřátele do vzduchu.
  • Opravena chyba, při které Warwick spawnul dalšího Warwicka, pokud umřel při skoku.
  • Opravena chyba, kdy Warwickovo poškození schopnosti nesprávně scalovalo s AD.
  • Ahri již nepoužije svoji schopnost, pokud v dosahu nebude žádný cíl.
  • Lucian nyní správně aktivuje efekty jako Statikk Shiv a Runaans’s Hurricane při prvním útoku po přesunu pomocí schopnosti.
  • Opravena chyba Luden’s Echa, které se neaktivovalo, pokud cíl umřel při zásahu schopnosti.
  • Opravena chyba ultimátky Vi, kdy občas zacílila na stejný cíl.
  • Pokud se malá legenda dostane do sdíleného výběru předčasně, bude z něj po vypnutí hranice vyhozena

Další změny

  • Upraveny efekty u klasického a Elder draka.
  • Nyní lze vypnout emoty a pingy skrze scoreboard.
  • Přidány nové vizuální efekty pro win streak na scoreboardu.