Do hry se nám dostává nový TFT Patch. Pojďme se podívat, co přinesl.


Nové postavy

Do hry se přidají celkem 4 nové postavy, všechny spadají do Hextech původu.

Camille

  • Tier 1
  • Třída: Blademaster
  • Schopnost: Hextech Ultimatum – Camille znehybní a poškodí cíl základní útokem. Blízcí spojenci začnou také útočit na tuto postavu.
  • Poškození schopnosti: 200/325/450

Jayce

  • Tier 2
  • Třída: Shapeshifter
  • Schonost: Thundering Blow + Transform Mercury Cannon – odhodí nepřítele a Jayce se poté přemění na postavu s útoky na dálku. Získá pak maximální attack speed na příštích pár útoků.
  • Poškození schopnosti: 200/350/500

Vi

  • Tier 3
  • Třída: Brawler
  • Schopnost: Assault and Battery – Vi zacílí nejvzdálenějšího soupeře a vyrazí směrem k němu. Odhodí přitom na stranu všechny nepřátele a vyhodí do vzduchu svůj cíl. Přitom udělí poškození.
  • Poškození schopnosti: 250/450/650

Jinx

  • Tier 4
  • Třída: Gunslinger
  • Schopnost: Get Excited – Při prvním zabití jednotky získá Jinx attack speed. Po dalším změní svoji zbraň na bazuku a její útoky začnou udělovat plošné poškození.
  • Poškození raket: 100/225/350 magického poškození, které dosahuje na 3 herní políčka.

Hextech původ

Všechny nové postavy spadají do Hextech původů. Ten má následující efekt:

  • Na začátku boje je vyhozena na hrací pole bomba. Ta vyřadí nepřátelské předměty na 8 vteřin.
  • Hextech bonus se aktivuje už při dvou postavách. Bonus je silnější při 4 Hextech šampionech na hrací desce.
    1. úroveň – radius výbuchu 1 políčko
    2. úroveň – radius výbuchu 2 políčka

Herní změny

Matchmaking

  • Nově nebude tak časté, aby hráč hrál proti stejnému oponentovi (nebo duchovi) víckrát za sebou.

URF prodloužení

  • Po 30 vteřinách boje se aktivuje URF Overtime buff všem postavám, které stále žijí. Sníží se tak počet remíz.
  • URF Overtime buff:
    • 300% attack speed
    • 200% poškození ze schopností
    • 66% redukovaný čas CC
    • 66% redukce obnovování zdraví
    • 30% zvýšení k náklonosti k mořským savcům (URF ;) )

Změny v ranked systému

  • Pravidla pro snižování ranků se pro hráče v Grandmasteru a výše změní. Kompletní přehled najdete v našem starším článku.

Poškození od hráčů

  • Poškození od samotných hráčů se mění, aby vyrovnané hry netrvaly až zbytečně dlouho v konečné fázi.
    • Stage 1-2: 1 poškození
    • Stage 3-4: 2 poškození
    • Stage 5: 3 poškození
    • Stage 6: 4 poškození
    • Stage 7+: 5 poškození

Padnutí celých předmětů

  • Od tohoto Patche je možné, aby vám padl kompletní předmět, místo dvou základních. Šance je ovšem nízká.

Balanční změny

Původ a třída postav

Brawler

  • Bonusové zdraví sníženo z 300/700/1200 na 300/600/1000 zdraví.

Demon

  • Základní útoky démonů mají nyní 40% šanci na spálení 20 many cíle a vracejí 15/30/45 mana útočníkovi.

Ninja

  • Bonusové AD a AP zvýšeno z 40/60 na 50/70.

Noble

  • Bonusový armor a magic resist zvýšen z 60 na 70.

Sorcerer

  • Bonusové AP sníženo z 45/100% na 40/100%

Wild

  • Attack speed za stack zvýšen z 10 % na 12 %.

Šampioni

Tier 1

Elise

  • Zdraví zvýšeno z 450 na 500.
  • Attack speed pavoučků zvýšen z 0,6 na 0,7.

Kha’Zix

  • Poškození neizolovaného cíle sníženo z 150/300/450 na 150/250/350.

Mordekaiser

  • Již nevykouzlí schopnost, pokud před ním není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.

Nidalee

  • Nyní vždy vyléčí dvě jednotky při transformaci. Předtím vyléčila pouze sebe, pokud měla nejméně zdraví v týmu.

Vayne

  • Attack speed snížen z 0,75 na 0,7.
  • Poškození schopnosti (% z maximálního zdraví) zvýšena z 8/10/12% na 8/12/16%.

Tier 2

Braum

  • Zdraví sníženo ze 750 na 650.

Lissandra

  • Mana potřebná k vykouzlení schopnosti snížena ze 150 na 125.

Zed

  • Zdraví zvýšeno z 500 na 550.
  • Attack Speed zvýšen z 0,65 na 0,7.
  • Poškození schopnosti zvýšeno z 200/300/400 na 200/350/500

Tier 3

Aatrox

  • Již nevykouzlí schopnost, pokud před ním není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.

Evelynn

  • Nově cílí svoji schopnost na cíl, proti kterému útočí.
  • Již nevykouzlí schopnost, pokud před ní není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.

Katarina

  • Již nevykouzlí schopnost, pokud před ní není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.
  • AD zvýšeno ze 70 na 75.

Kennen

  • Již nevykozulí schopnost, pokud před ním není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.

Shyvana

  • Lépe odskočí od nepřátel.

Tier 4

Akali

  • AD zvýšeno ze 70 na 80.

Brand

  • Poškození schopnosti sníženo z 200/375/550 na 250/450/650.
  • Počáteční a celková mana upravena z 0/125 na 50/150.

Cho’gath

  • Poškození schopnosti sníženo z 250/500/750 na 175/350/525.

Tier 5

Karthus

  • Počáteční a celková mana upravena z 0/85 na 40/125.

Kayle

  • Attack speed snížen z 1,1 na 1,0.

Miss Fortune

  • Zdraví zvýšeno z 650 na 700.
  • Celková mana snížena ze 100 na 75.

Předměty

Hush

  • [Rework]: Nyní má 33% šanci při on-hit zásahu na zamezení regenerace many útočníka. Tento “Mana Lock” trvá 4 sekundy.

Infinity Edge

  • Poškození kritických zásahu zvýšeno ze 150% na 200%.

Ionic Spark

  • Poškození sníženo ze 150 na 125.
  • Nyní se předmět správně stackuje.

Locket of the Iron Solari

  • Trvání štítu prodlouženo ze 4 na 6 sekund.

Morellonomicon

  • Poškození v průběhu času změněno z [20% maximálního zdraví za 5 vteřin] na [20% maximálního zdraví za 10 vteřin]. 

Red buff

  • Poškození v průběhu času změněno z [13% maximálního zdraví za 5 vteřin] na [20% maximálního zdraví za 10 vteřin]. 

Redemption

  • Vyléčení zvýšeno z 1000 na 1500 zdraví.

Statikk Shiv

  • Poškození a počet zasažených cílů změněn z [4 cíle a 90 poškození za cíl] na [3 cíle a 100 poškození za cíl].

Warmog’s Armor

  • Nově léčí maximálně 400 zdraví za tick. Toto opatření se dotkne hlavně kol proti drakům.

Guardian Angel

  • Upraven popisek. Předmět nepřeruší schopnost ani neodebere pozitivní buffy.
  • Nově správně odebere Grievous Wounds efekt při oživení.
  • Zdraví po oživení sníženo z 800 na 500.

Opravy chyb

  • Spiderlings a Golemové jsou již správně omezeni a zacíleni Frozen Heart efektem a schopnostmi šampionů jako Kindred, Swain, Karthus, Shen a Veigar.
  • Graves správně získá dosah útoků pomocí Rapidfire Cannonu.
  • Frozen Heart již neaplikuje příliš mnoho zpomalení, pokud se předmět stackuje na jednu postavu.
  • Opravena chyba, kdy se sloty předmětů objevovaly na zvláštních místech.
  • Opravena chyba, kdy zlato za streaky proher/výher byly připisovány i za kola proti monstrům.
  • Opravena chyba, kdy malá legenda kolizí malých legend.
  • Opravena chyba Blitzcranka, kdy se robot snažil o přitáhnutí cíle, který se nedal zaměřit.