Po dlouhé pauze přichází nový patch a sním velké změny. Mění se hlavně dominantní traity, A.D.M.I.N., Supers a také jednotky jako Jax, Aphelios a mnoho dalších.

Nový event

Do hry se zítra dostane v rámci eventu Fortune’s Favor nový herní mód. Ten má upravená pravidla.

  • Na prvním kolotoči se objeví 5-cost nebo 4-cost jednotky
  • V průběhu hry vám na hrací desku bude chodit králíček a rozdávat Orby s lootem.
    • Tyto orby mohou obsahovat Ornnovy předměty, Tactician’s crown, Item removery, zlato, tréninkové figuríny, Tome of Traits, jednotky a další bonusy.
  • Odměny z orbů se budou měnit v každé hře a každé fázi, všichni hráči ale dostanou odměnu o stejné “síle”
  • Jakmile zdraví vaší malé legendy klesne pod 50, králíček vám přijde dát zlatý orb s velkou odměnou.
  • Tento mód bude dostupný až do začátku patche 13.3.

Kosmetické prvky

Aréna The House of the Golden Rabbit.

Lion Danser Poggles, Chibi Panda Annie a Chibi Annie

Další malé legendy:


Systémové změny

Rozložení Augmentů

  • Hero Augmenty, které se objeví ve fázi 4-2 mají nyní 5% šanci, že budou nabízet ve všech třech možnostech 5-cost jednotky.
  • Silver Augmenty ve hře: 52% → 37%
  • Gold Augmenty ve hře: 71% → 92%
  • Prismatic Augmenty ve hře: 35% → 20%
  • Hero Augmenty ve hře: 95% ⇒ 92%
  • Hero/Prismatic/Silver → Hero/Prismatic/Gold
  • Prismatic/Hero/Prismatic → Prismatic/Hero/Gold
  • Prismatic/Prismatic/Hero → Gold/Prismatic/Hero

Krugové

  • Z Krugů nyní spadnou vždy alespoň dva orby s komponentem předmětu.

Úpravy kolotočů

  • Kolotoč s rozložením předmětů [3× Tear of the Goddess, 3× Sparring Gloves a 3x náhodný komponent] se změnil na [3× Tear of the Goddess, 3× Sparring Gloves a 3x Giant’s Belt].

Změna schopností šampionů s vyšší úrovní

  • Scaling schopností 3-hvezdičkových 2-cost jednotek: 60% → 55%
  • Scaling schopností 3-hvezdičkových 3-cost jednotek: 75% → 65%
  • Annie 3 poškození schopnosti: 335 → 325
  • Draven 3 poškození schopnosti: 175 → 150
  • Fiora 3 AD ratio schopnosti: 250% → 235%
  • Malphite 3 poškození schopnosti: 335 → 325
  • Rell 3 poškození schopnosti: 335 → 325
  • Sivir 3 AD ratio schopnosti: 425% → 410%
  • Yasuo 3 poškození schopnosti: 500 → 485
  • Alistar 3 poškození schopnosti: 375 → 350
  • Kai’Sa 3 poškození schopnosti: 385 → 370
  • Nilah 3 startovní a závěrečné poškození schopnosti: 235 → 225
  • Riven 3 poškození schopnosti: 235 → 225
  • Sona 3 poškození schopnosti (1. část, pouze poškození): 450 → 430
  • Sona 3 poškození schopnosti (3. část, omráčení): 315 → 300
  • Zoe 3 poškození schopnosti: 1000 → 925

Velké změny

Traity

Ace

  • Hranice HP pro zabití: 12/30% → 15/30%

A.D.M.I.N.

  • ADMIN (6) bonus: +80% → +100%
  • ADMIN nové podmínka “Po zabití nepřítele” byla přidána
    • Po zabití nepřítele získá šampion trvale 20 HP
    • Po zabití nepřítele získá šampion 25% AD
    • Po zabití nepřítele získá šampion 25 AP
    • Po zabití nepřítele získá šampion 25% Attack Speed
    • Po zabití nepřítele získá šampion 20 many
    • Po zabití nepřítele si vyléčí šampion 350 HP.
    • Po zabití nepřítele má šampion šanci za získání 1 zlata.
  • Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá trvalé HP: 50 → 60
  • Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá AD: 75 → 80
  • Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá AP: 75 → 80
  • Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá Attack Speed: 75 → 80
  • Poté, co spojenec zemře, získají ADMIN šampioni AP: 18 → 20
  • Poté, co spojenec zemře, získají ADMIN šampioni manu: 30 → 40
  • Poté, co spojenec zemře, vyléčí si ADMIN šampioni HP: 250 → 350
  • Poté, co spojenec zemře, mají ADMIN šampioni šanci na získání zlata: 33% → 40%
  • Při použití schopnosti si ADMIN šampioni vyléčí HP: 150 → 200
  • Na začátku souboje získají ADMIN šampioni AD: 60 → 50
  • Na začátku souboje získá tvůj tým trvalé HP: 20 → 15
  • Na začátku souboje získá tvůj tým Ability Power: 30 → 25
  • Na začátku souboje získá tvůj tým AD: 30 → 25
  • Na začátku souboje májí šampioni tvého týmu šanci na získání zlata: 20% → 25%
  • Každých 5 sekund mají ADMIN šampioni šanci na získání zlata: 20% → 25%
  • Každých 5 sekund získá tvůj tým trvale HP: 7 → 5
  • Každých 5 sekund získá tvůj tým Attack Speed: 10% → 12%
  • Každých 5 sekund mají šampioni tvého týmu šanci na získání zlata: 10% → 12%

Brawler

  • Maximální HP bonus: 20/40/70/111% → 20/40/65/90%

Duelist

  • Attack Speed za útok: 6/12/20/30% → 5/10/16/24%
  • Maximum stacků: 10 → 12

Laser Corps

  • Poškození: 60/150/150 → 65/165/200

Mascot

  • Maximální HP regenerace za 2 sekundy: 1.5/3.25/6.5/12% → 1.5/2.5/4.5/10%

Mecha Prime

  • AD a AP: 60/45% → 70/50%

Recon

  • Vylepšená umělá inteligence odskoků, aby se jednotky vyhýbaly skupinám

Supers

  • Základní zvýšené poškození: 20% → 18%
  • Bonus za 3-hvězdičkové jednotky: 5% → 3%

Spellslinger

  • AP: 25/60/100/150 → 25/55/85/125
  • Meteor AP ratio: 50/50/50/200% → 50/50/50/150%

Tier 1 jednotky

Galio

  • Mana: 60/120 → 70/140
  • Štít schopnosti: 250/300/375 → 200/240/280

Sylas

  • HP: 650 → 700
  • Léčení ze schopnosti: 130/150/170 → 150/170/190

Talon

  • Attack Speed: 0.65 → 0.7
  • Talon poškození schopnosti: 160/240/360 → 170/250/370

Tier 2 jednotky

Annie

  • Mana: 20/80 → 30/90
  • Poškození schopnosti: 325/400/500 → 300/350/425

Camille

  • AD ratio schopnosti: 180/200/225% → 190/200/215%

Draven

  • Attack Speed: 0,7 → 0,75

Ezreal

  • Poškození schopnosti: 215/320/510 → 230/345/535

Jinx

  • AD: 45 → 50
  • Poškození schopnosti: 200/300/480 → 225/335/525

Vi

  • Snížení Armoru ze schopnosti: 40/50/70% → 50/50/50%

Yuumi

  • Range: 5 → 4
  • Poškození schopnosti: 255/385/600 → 220/330/510

Tier 3 jednotky

Jax

  • AD: 50 ⇒ 45
  • Poškození schopnosti: 110/165/285 → 100/150/250
  • Poškození schopnosti za Stack: 30/45/75 → 20/30/50
  • Maximální poškození schopnosti: 320/480/810 → 240/360/600

Kai’Sa

  • Attack Speed¨ze schopnosti: 40/50/65% → 40/45/55%

Vayne

  • AD ratio schopnosti: 120/120/130% → 130/130/140%
  • Základní poškození schopnosti: 18/25/40 → 18/25/45

Vel’koz

  • Mana: 0/60 ⇒ 0/70
  • Poškození schopnosti: 300/450/775 → 275/415/680

Jednotky Tier 4

Bel’Veth

  • Opravena chyba, kvůli které Bel’Veth nescalovala s attack speedem z předmětů.
  • AD: 85 → 80
  • Attack Speed za použití schopnosti: 30% → 25%
  • Poškození schopnosti: 25/40/160 → 20/30/150

Miss Fortune

  • Nyní použije schopnost do největší skupiny nepřátel
  • Nyní se obrací rychleji, když zabije všechny nepřátele v průběhu své schopnosti
  • Poškození prvního projektilu ze schopnosti: 50/70/250 → 45/65/210

Sett

  • HP: 900 → 1000
  • Doba nabíjení schopnosti: 2.5 → 2 sec
  • AD ratio schopnosti: 280/300/600% → 300/320/800%

Zac

  • HP ratio poškození schopnosti: 18% → 25%
  • Léčení schopnosti z chybějících HP: 20% → 30%
  • Zacovy kapky se nyní objevují o 100% rychleji při spuštění jeho pasivky

Zed

  • Trvání Kill Mode: 6/6/15 sekund → 7/7/7
  • Bonusové poškození do okolí třetího útoku během Kill mode: 30/45/200 → 40/60/300

Tier 5 jednotky

Aphelios

  • Gravitum (Fialová) AD ratio: 160/160/800 → 150/150/1500%
  • Infernum (Modrá) AD ratio: 200/200/800 → 225/225/1500%
  • Severum (Červená) AD ratio: 270/270/800 → 300/300/2000%

Fiddlesticks

  • Mana: 90/90 → 66/66
  • Armor a Magic Resist: 60 → 70
  • Poškození schopnosti: 100/150/900 → 111/166/1000
  • Úroveň HP pro probuzení: 60% → 70%

Mordekaiser

  • Mana: 50/150 → 60/150
  • Poškození schopnosti: 400/600/3000 → 420/630/5555

Syndra

  • Mana: 90/140 → 70/125

Urgot

  • Pasivní AD ratio základních útoků: 30% → 40%
  • Pasivní Attack Speed ratio základních útoků: 10% → 20%
  • Trvání omráčení ze schopnosti: 1.25/1.5/5 sec → 1/1.5/5 sec
  • Šance na truhlu ze schopnosti: 12/15/100% → 15/25/100%
  • Šance na komponent z truhly ze schopnosti: 20/30/90% → 15/25/75%

Předměty

Blue Buff

  • Bonusové AP: 15 → 10

Dragon’s Claw

  • Bonusový Magic Resist: 20 → 30 (celkem 70 MR)

Giant Slayer

  • Bonusové poškození do nepřátel s více než 1600 HP: 30% → 25%

Hextech Gunblade

  • Omnivamp: 20% → 25%

Infinity Edge

  • Bonusové AD: 15% → 20% (celkem 30%)

Demon Slayer (Radiant)

  • Bonusové AD a AP: 30 → 40

Bulwark’s Oath (Radiant)

  • Trvání štítu: 5 → 10 sec

Hero Augmenty

  • Lee - Flurry odstraněno
  • Lee - Cleansing Safeguard (nový) – Získejte Lee Sina. Jeho schopnost stojí o 30 méně many. Po použití schopnost ze sebe Lee Sin odstraní všechny negativní efekty a vyléčí si 18% chybějících HP.
  • Ashe - Laser Focus bonusový Attack Speed: 40% → 45%
  • Gangplank - Flaming Ricochet bonusové poškození: 75% → 90%
  • Lulu - Growth Spurt bonusové AP při použití schopnosti: 25 → 20
  • Lulu - Foster Growth bonusové AP pro spojence s předmětem: 35 → 40
  • Lux - Illuminating Singularity vyšší poškození při druhém použití schopnosti: 180% → 150%
  • Lux - Lucent Barrier velikost štítu: 400 → 350
  • Lux - Lucent Barrier AP: 40 → 35
  • Renekton - Reign of Anger bonusový Attack Speed: 40% → 60%
  • Sylas - Kingslayer bonusové maximální HP: 20% → 30%
  • Wukong - Re-Energize obnova many pro tým: 75% → 60%
  • Annie - Reflector Shield cooldown pro udělení poškození: 0,5 sekundy → 0,2 sekundy
  • Ezreal - Rising Spell Force bonusový Attack Speed a AP: 25% → 20%
  • Ezreal - Raider’s Spoils zlato: 1 → 0
  • Vi - Boxing Lessons HP: 200 → 180
  • Yasuo - Siphoning Winds Omnivamp: 66% → 50%
  • Yuumi - Predatory Precision bonusové AP: 30 → 5
  • Alistar - Behemoth bonusové HP: 300 → 450
  • Alistar - Smash! regenerace many: 10 → 15
  • Cho’gath - Cosmic Barrier magic resist: 40 → 35
  • Rammus - Spiked Shell armor ratio u poškození: 180% → 150%
  • Rammus - Armored-dillo armor: 40 → 35
  • Sona - Power Grid bonusové AP: 30 → 10
  • Vayne - Spread Shot poškození bonusových střel: 50% → 75%
  • Vel'koz - Frozen Tundra trvání zmrznutí: 6 → 8 sekund
  • Aurelion Sol - Impact Velocity trvání omráčení: 2 → 1,75 sekundy
  • Bel’Veth - Voidmother Voidling procenta HP: 75% → 60%
  • Samira - Daredevil attack speed za každch chybějících 10 HP malé legendy: 4,5% → 3,5%
  • Taliyah - Stoneweaver bonusové AP: 25 → 20
  • Taliyah - Stoneweaver bonusové poškození do nepřátel s více než 1600 maximálních HP: 30% → 20%
  • Taliyah - Be the Stone maximum HP: 60% → 50%
  • Zed - Contempt for the Weak Attack Speed pro tým: 9% → 7%
  • Aphelios - Locked and Loaded bonusové AD: 15% → 10%
  • Aphelios - Locked and Loaded AD za 5 sekund: 10% → 5%
  • Aphelios - Armor Piercing Rounds snížení armoru: 10% → 20%
  • Fiddlesticks - Traumatic Memories HP získané za mrtvého spojence: 200 → 350
  • Nunu - They See Me Rolling bonusové AP: 30 → 10
  • Syndra - Empowered Reserves bonusové AP za šampiona na střídačce: 6 → 5

Augmenty

  • Blue Battery byl odstraněn
  • Built Different I byl odstraněn
  • Double Trouble I byl odstraněn
  • Pandora’s Items byl odstraněn
  • Built Different II HP: 250/275/300/350 → 175/225/275/325
  • Built Different III HP: 300/350/400/450 → 225/300/375/450
  • Double Trouble II AD, AP, armor a magic resist: 35 → 30
  • Double Trouble III AD, AP, Armor, and MR: 45 → 40
  • Electrocharge I poškození: 35/55/70/90 → 30/50/70/90
  • Electrocharge II poškození: 60/80/100/120 → 50/70/90/110
  • Electrocharge III poškození: 105/140/175/210 → 95/125/155/185
  • High Roller zlato: 6 → 3
  • Jeweled Lotus bonusová šance na kritický zásah: 25% → 20%
  • Luden’s Echo I poškození: 35/55/70/90 → 35/50/65/80
  • Luden’s Echo II poškození: 50/80/110/140 → 50/70/90/110
  • Luden’s Echo III poškození: 80/125/170/215 → 80/115/150/185
  • Think Fast zlato: 8 → 3
  • Thrill of the Hunt I léčení: 300 → 350
  • Trade Sector+ zlato: 12 → 10

Malé změny

Traity

Anima Squad

  • AD a AP: 10/30/50 → 10/30/55

Ox Force

  • maximální attack speed: 30/70/140/250 → 30/80/150/300%

Renegade

  • Bonusové poškození: 40/80% → 40/70%

Tier 1 jednotky

Ashe

  • Mana: 0/60 → 0/50

Blitzcrank

  • Snížení poškození ze shcopnosti: 45/55/65% → 55/60/65%

Lux

  • Poškození schopnosti: 190/285/425 → 200/300/450

Poppy

  • Štít ze schopnosti: 250/300/375 → 300/350/425

Tier 3 jednotky

Cho’gath

  • Magic resist ratio schopnosti: 150/200/250 → 150/190/240%

LeBlanc

  • Poškození schopnosti: 80/100/130 → 85/105/130

Nilah

  • Léčení ze schopnosti: 275/325/400 → 250/300/350

Rammus

  • Armor ratio schopnosti: 130/175/225% → 150/175/205%

Senna

  • AD ratio schopnosti: 170/180/190% → 175/185/190%
  • Základní poškození schopnosti: 45/65/120 → 45/65/125

Tier 4 jednotky

Aurelion Sol

  • Poškození schopnosti: 135/200/450 → 135/200/400

Samira

  • AD ratio schopnosti: 500/525/1000 → 500/525/1500%

Soraka

  • Počet hvězd z vylepšeného třetího použití schopnosti: 3/3/5 → 3/3/4
  • Maximální léčení Soraky ze schopnosti: 10% → 8%

Viego

  • HP: 900 ⇒ 950
  • Poškození schopnosti: 250/375/850 → 260/390/850

Tier 5 jednotky

Nunu & Willump

  • Poškození schopnosti: 135/205/2000 → 125/190/2000

Augmenty

Zlato z těchto augmentů se nyní samo sesbírá poté, co se objeví: AFK, Birthday Present, Calculated Loss, High End Shopping, High Roller, Lategame Specialist, Pandora’s Bench, Rich Get Richer, Think Fast, Trade Sector+, Windfall, různé augmenty...


Hyper Roll

Samira Hero Augment - Daredevil

  • Bonusový attack speed 5% → 4,5%

Gangplank Hero Augment – Get Paid

  • Šance na zlato: 33% → 66%

Opravena chyba: Trait emblémy se nyní správně objevují v late-game výběrech.

Opravena chyba: Opravena chyba, kdy některé výběry zobrazovaly jen 2 nebo 3 předměty místo 4.

Opravena chyba: Siviřin Delivery Tip Augment nyní funguje správě v modu Hyper Roll.

Opravené chyby

  • Popisek Lee Sinova Hero Augmentu Invigorate byl aktualizován, aby správně uváděl, že vaše jednotky získají rychlost útoků, když obdrží jakýkoliv štít, nikoliv konkrétně Lee Sinův. Funkce zůstává beze změny.
  • Blue buff už nebude v určitých situacích vracet manu několikrát po sobě.
  • Hero Augment Taliyah Be the Stone nyní správně funguje na ghost oponenta.
  • Viegův Hero Augment Partners in Crime nyní správně funguje na ghost oponenta.
  • Defendeři už na začátku souboje nedají taunt nepřátelům, kteří už na ně útočí.
  • Lee Sin už nebude dělat T-pózu, pokud zemře při sesílání svého kouzla.
  • Clear mind už nebere kovadliny jako šampiony.
  • Jezdci Hackera Hecarima už by neměli střídat své cíle, dokud je jejich cíl naživu.
  • Oprava popisku A.D.M.I.N.ů: Popisky „po zabití“ byly změněny, aby správně reflektovaly, že se bonus uděluje autorovi zabití.
  • Když dva Vel'Kozové sesílají kouzla na stejnou jednotku, první seslání už by to nemělo vyrušit.
  • Urgotův popisek byl opraven, aby vysvětloval modifikátor rychlosti útoků.
  • Lucky Gloves nyní poskytují Nilah předměty pro tanky.
  • Lucky Gloves nebudou Fiddlesticksovi poskytovat předměty s manou.
  • Lucky Gloves už neposkytují Kai'Se AD předměty.
  • Štít z Bloodthirsteru se nyní spouští správně, když má hráč ve výbavě více Bloodthirsterů (spuštěné štíty se stále sčítají).
  • Sivir už se nezastaví, když čeká na to, až se její pizzy doručí spojencům.
  • Drony Laser Corps už netěží z předmětů, které zvyšují poškození, jako je třeba Giant Slayer.
  • Opravena chyba s Undergroundy, která umožňovala neférovou výhodu.
  • Opravena chyba, kdy jedna z výplat za vloupačku Undergroundů 4 nabízela nižší hodnotu, než měla.
  • Opravena chyba, kvůli které Bel'Veth vizuálně registrovala útoky jako kritické zásahy, když se o kritické zásahy nejednalo.