Další aktualizace Teamfight Tactics je tu a přináší poněkud méně změn, než obvykle. Hráči Glacial šampionů však mohou slavit. Proč? Pojďme se na to podívat.

Obsah


Třídy a původy

Crystal

  • Práh poškození: 100/60 → 110/60

Glacial

  • Šance na omráčení: 20/35/50% → 25% na všech úrovních.
  • Nové: 75/175/350 bonusového magického poškození při omráčení.

Poison

  • Přírůstek many: 50% → 33%

Balancování šampionů

Tier 1

Ornn

  • Poškození kouzel: 100/200/300 → 125/250/450

Taliyah

  • Startovní/Celková mana: 50/80 → 30/80

Tier 2

Senna

  • Bonusové poškození spojence: 15/40/65 → 20/45/70

Tier 3

Azir

  • Startovní/Celková mana: 75/100 → 50/100

Nocturne

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,8

Tier 4

Lucian

  • Hodnota poškození útoků ze schopností: 0,3/0,4/0,5 → 0,5/0,5/0,5

Olaf

  • Životy: 750 → 850
  • Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 100/150/450% → 125/150/450%

Tier 5

Singed

  • Poškození schopností: 150/300/2000 → 225/300/2000

Taric

  • Doba trvání nezranitelnosti: 3/3/5 → 2,5/2,5/8

Zed

  • Rychlost útoků: 1,0 → 1,1

Aktualizace uživatelského rozhraní a opravy chyb

  • Když nyní přejedete myší po ukazateli herní fáze, uvidíte proti kterým protivníkům jste předchozí kola hráli.
  • Popisek Red buffu teď správně popisuje částečné snížení léčení zdraví.
  • Olafova schopnost již správně ignoruje všechny efekty snížení rychlosti útoků.