i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 9.24b Patch notes
Riot usoudil, že je třeba Sennu nerfnout i v TFT.
I do TFT se, stejně jako na Summoner’s Rift, dostala menší sváteční “béčková” aktualizace.
Nárůst díky úrovni
- Nárůst zdraví a AD ze 2 na 3 hvězdičkové jednotky snížen z 2× na 1,8×.
- (Např. Ivernovy HP 600/1080/2160 → 600/1080/1944).
Inferno, Electric a Shadow
- (3) Bonusové poškození Shadow: 70% → 60%.
- Poškození Electric: 100/300/500 → 80/250/500.
- Poškození Inferno: 70%/120%/180% → 70%/140%/210%.
Assassini
- Assassin (3): 75% poškození kritickým zásahem a 10% šance na kritický zásah → 50% poškození kritickým zásahem a 10% šance na kritický zásah
- Nocturnovo léčení ze schopnosti: 40%/60%/80% → 40%/45%/50%.
- Zedovo AD: 80 → 70.
- Zedův Armor: 30 → 25.
Balancování nováčků
- Sennino bonusové magické poškození schopnostmi: 25/45/75 → 15/30/55.
- Amumova počáteční/celková mana: 50/150 → 50/125.
- Amumův dosah schopností: 2/3/4 → 3/3/3.
Rangeři
- Ashin přepočet AD při použití schopnosti (za každý šíp): 25%/30%/35% → 30%/35%/40%.
- Twitchovo AD: 60 → 65.
- Twitchova počáteční/celková mana: 0/90 → 0/70.
Obecné změny
- Zyřino poškození schopností: 70/80/90 → 55/65/75.
- Rek’Saino AD: 65 → 60
- Brandova počáteční/celková mana: 0/90 → 0/80
Hush a Swordbreaker
- Šance na efekt Hush: 33% → 25%.
- Šance na efekt Swordbreaker: 33% → 25%