I do TFT se, stejně jako na Summoner’s Rift, dostala menší sváteční “béčková” aktualizace.

Nárůst díky úrovni

  • Nárůst zdraví a AD ze 2 na 3 hvězdičkové jednotky snížen z 2× na 1,8×.
  • (Např. Ivernovy HP 600/1080/2160 → 600/1080/1944).

Inferno, Electric a Shadow

  • (3) Bonusové poškození Shadow: 70% → 60%.
  • Poškození Electric: 100/300/500 → 80/250/500.
  • Poškození Inferno: 70%/120%/180% → 70%/140%/210%.

Assassini

  • Assassin (3): 75% poškození kritickým zásahem a 10% šance na kritický zásah → 50% poškození kritickým zásahem a 10% šance na kritický zásah
  • Nocturnovo léčení ze schopnosti: 40%/60%/80% → 40%/45%/50%.
  • Zedovo AD: 80 → 70.
  • Zedův Armor: 30 → 25.

Balancování nováčků

  • Sennino bonusové magické poškození schopnostmi: 25/45/75 → 15/30/55.
  • Amumova počáteční/celková mana: 50/150 → 50/125.
  • Amumův dosah schopností: 2/3/4 → 3/3/3.

Rangeři

  • Ashin přepočet AD při použití schopnosti (za každý šíp): 25%/30%/35% → 30%/35%/40%.
  • Twitchovo AD: 60 → 65.
  • Twitchova počáteční/celková mana: 0/90 → 0/70.

Obecné změny

  • Zyřino poškození schopností: 70/80/90 → 55/65/75.
  • Rek’Saino AD: 65 → 60
  • Brandova počáteční/celková mana: 0/90 → 0/80

Hush a Swordbreaker

  • Šance na efekt Hush: 33% → 25%.
  • Šance na efekt Swordbreaker: 33% → 25%