Nový TFT patch přináší mnoho změn a především oprav často zmiňovaných chyb. Podívejme se, co nás na hracích deskách čeká.

Obsah


True Damage malé legendy

Připomínáme, že série 5 True Damage malých legend QiQi, Ossia a Melisma jsou nyní k dispozici. Jejich seznam naleznete v našem starším článku.


Třídy / Původy

  • Šance na Glacial stun: 20/40/60% → 20/35/50%
  • Light: Celkové vyléčení se nyní zakládá na životech umírajícího šampiona, ne na životech těch, co jsou léčeni.
  • Ocean mana za sekundu: 15/30/50 → 15/35/60
  • Shadow bonusové poškození: 50/100% → 45/85%
  • Warden bonusový armor: 125/275/450% → 150/300/450%

Škálování schopností 3-hvězdičkových postav

Chtěli jsme se ujistit, že dražší 3-hvězdičkoví šampioni jsou zábavným vylepšením, do kterého má smysl investovat. Už to tak je s AD/HP škálujícími šampiony a Tier 1 šampiony, ale mnohem méně u ostatních. Takže buff dostanou 3-hvězdičkové schopnosti některých Tier 2 a 3 šampionů.

Tier 2

Jax

  • Poškození: 150/250/350 → 150/250/450

LeBlanc

  • Poškození: 200/450/700 → 200/450/800

Neeko

  • Poškození: 100/200/300 → 100/200/350

Syndra

  • Poškození: 175/350/525 → 175/350/600

Thresh

  • Štít: 250/400/550 → 250/400/600

Volibear

  • Poškození: 200/450/700 ⇒ 200/450/850

Tier 3

Aatrox

  • Poškození: 250/500/750 → 250/500/1000

Ezreal

  • Poškození: 250/500/750 → 250/500/1000

Kindred

  • Poškození: 150/325/500 → 150/325/650

Nautilus

  • Trvání stunu: 3/4/5 → 3/4/6
  • Poškození: 100/200/300 → 100/200/400

Sion

  • Poškození : 200/400/600 → 200/400/800

Celkové balanční změny šampionů

Tier 1

Ivern

  • Štít: 200/400/600 → 200/350/500

Maokai

  • Pasivní léčení: 100/200/300 → 100/175/250

Nasus

  • Poškození schopností Nasuse: 35/70/105 → 50/70/90
  • Bonusové životy ze schopností Nasuse: 200/400/600 → 250/400/550

Taliyah

  • Mana: 50/85 → 50/80
  • Trvání stunu: 1,5 → 2

Vayne

  • Poškození schopností: 8/12/16% → 9/12/15%

Vladimir

  • Poškození schopností a léčení: 200/350/500 → 200/325/450

Tier 2

Malzahar

  • Životy poskoků: 300 → 250

Rek’Sai

  • Poškození schopností: 200/550/900 → 250/550/850

Skarner

  • Mana: 0/75 → 0/65
  • Armor: 30 → 35

Yasuo

  • Úder schopnosti: 3/5/7 → 4/5/6

Tier 3

Ezreal

  • Mana: 0/40 → 0/30
  • Čas seslání schopností: 0,5 → 0,25

Tier 4

Ashe

  • Attack speed: 0,7 → 0,8

Brand

  • Poškození schopností: 250/450/650 → 300/450/600
  • Počet odražení jeho schopnosti: 4/6/20 → 5/6/20

Malphite

  • HP: 800 → 850

Olaf

  • Mana: 0/75 → 0/90

Yorick

  • Ghoul HP: 750/1250/1750 → 600/1000/1400
  • Ghoul Attack speed: 0,8 → 0,7

Tier 5

Singed

  • HP: 1050 → 950
  • Poškození schopností: 250/500/2000 -> 200/400/2000

Taric

  • HP: 850 → 900

Předměty

  • Frozen Heart: Zpomalení attack speedu: 35% → 25%
  • Guardian Angel: Při vzkříšení už nelze šampiona healovat.
  • Iceborne Gauntlet: Zpomalení attack speedu: 35% → 25%
  • Ionic Spark: poškození: 100 → 90

Hodnocené zápasy

  • Ranked je ve hře! Je na čase ukázat, co umíte v Rise of the Elements.
  • Všichni se vrátí do Ironu.
  • Nikdo neztratí LP během prvních 5 her.
  • Nikdo neztratí LP, pokud se dostane na 4. místo, nebo výše.

Opravy chyb a další změny

  • Obecné změny pohybu melee jednotek.
  • Neviditelné Woodland jednotky už nepřidávají mylné bonusy k třídám / původům.
  • Všechna malá monstra jsou teď považována za 1-hvězdičkové jednotky.
  • Všechny vyvolané jednotky jsou považovány za 0-hvězdičkové.
  • Dragon/Elder Dragon/Rift Herald jsou nyní 3-hvězdičkovými jednotkami.
  • Ranged Berserkers (přes Rapid Firecannon nebo Berserker’s Axe) odteď udělují poškození vycházející z tvaru kuželu od jejich cílů, místo nich samotných.
  • Opraveno několik výškových chyb na Freljord arenách. Předměty a šampioni se už nebudou zahrabávat do terénu.
  • Schopnost třídy Electric už nebude silnější s AP a už nepřispívá do léčení z Hextech Gunblade.

Tier 1 šampioni

  • Dianiny orby už nemohou udeřit každý zvlášť do několika cílů.
  • Kog’Mawova schopnost je upravena, aby se častěji trefoval.
  • Renektonova schopnost nyní uděluje magické poškození.
  • Opraven text u léčení Vladimira, aby ukazoval správné hodnoty.
  • Attack speed a trvání rostlin Zyry nyní odpovídá jejich počtu. Také si už omylem nesednou na vaši lavičku.

Tier 2 šampioni

  • Malzaharovi poskoci mají lehce snížený attack speed.
  • Volibearova schopnost mu nyní obnoví manu, pokud ne-smrtící seslání zabije cíl.

Tier 3 šampioni

  • Azir už nevyvolává vojáky k nezaměřitelným jednotkám, jako jsou rostliny Zyry.
  • Dr. Mundo ani Qiyana nesešlou svou schopnost, pokud není v blízkosti něco, co by zasáhli.
  • Upřesnili jsme Veigarův popis, že instatně zabije cíly s méně hvězdičkami. Jeho schopnost nyní popravuje i ne-šampiony, pokud mají méně hvězddiček, než on.

Tier 4 šampioni

  • Annie už nezíská manu, pokud vyvolá dva medvědy (Mage’s Cap) a jeden z nich zemře.
  • Opraveno škálování 3-hvězdičkové Ashe na zamýšlených 250%. Dále vyřešen problém, kde Ashe nemohla spustit Blademaster při aktivní schopnosti.
  • Opraven Singed a Olaf, kteří vypadali zmrzle, i když dále útočili.

Tier 5 jednotky

  • Šampioni teď mohou dostat poškození z několika jedových stop od různých kopií Singeda.
  • Zedovi kloni teď dávají poškození, jako Zed v ukazateli poškození.

Předměty

  • Dragon’s Claw teď snižuje magické poškození získané z non-ability efektů (předměty, třídy, atd.)
  • Opraveno zpomalení attack speedu Iceborn Gauntlet, které občas přetrvávalo napříč koly.
  • Inferno Cinder teď funguje správně na: Renektonovi, Jaxovi, Rek’Sai, Vayne a posílených Tidal Wave útocích od Nami.
  • Spatula předměty už správně nezdvojnásobují statistiky ne-spatula komponentů.
  • Talisman od Light nyní správně přidává Magic resist.