TFT 9.23 Patch notes
Balanční a jiné změny v novém Teamfight Tactics patchi.
Nový TFT patch přináší mnoho změn a především oprav často zmiňovaných chyb. Podívejme se, co nás na hracích deskách čeká.
Obsah
- True Damage malé legendy
- Třídy / Původy
- Škálování schopností 3-hvězdičkových postav
- Celkové balanční změny šampionů
- Předměty
- Hodnocené zápasy
- Opravení chyb a jiné
True Damage malé legendy
Připomínáme, že série 5 True Damage malých legend QiQi, Ossia a Melisma jsou nyní k dispozici. Jejich seznam naleznete v našem starším článku.
Třídy / Původy
- Šance na Glacial stun: 20/40/60% → 20/35/50%
- Light: Celkové vyléčení se nyní zakládá na životech umírajícího šampiona, ne na životech těch, co jsou léčeni.
- Ocean mana za sekundu: 15/30/50 → 15/35/60
- Shadow bonusové poškození: 50/100% → 45/85%
- Warden bonusový armor: 125/275/450% → 150/300/450%
Škálování schopností 3-hvězdičkových postav
Chtěli jsme se ujistit, že dražší 3-hvězdičkoví šampioni jsou zábavným vylepšením, do kterého má smysl investovat. Už to tak je s AD/HP škálujícími šampiony a Tier 1 šampiony, ale mnohem méně u ostatních. Takže buff dostanou 3-hvězdičkové schopnosti některých Tier 2 a 3 šampionů.
Tier 2
Jax
- Poškození: 150/250/350 → 150/250/450
LeBlanc
- Poškození: 200/450/700 → 200/450/800
Neeko
- Poškození: 100/200/300 → 100/200/350
Syndra
- Poškození: 175/350/525 → 175/350/600
Thresh
- Štít: 250/400/550 → 250/400/600
Volibear
- Poškození: 200/450/700 ⇒ 200/450/850
Tier 3
Aatrox
- Poškození: 250/500/750 → 250/500/1000
Ezreal
- Poškození: 250/500/750 → 250/500/1000
Kindred
- Poškození: 150/325/500 → 150/325/650
Nautilus
- Trvání stunu: 3/4/5 → 3/4/6
- Poškození: 100/200/300 → 100/200/400
Sion
- Poškození : 200/400/600 → 200/400/800
Celkové balanční změny šampionů
Tier 1
Ivern
- Štít: 200/400/600 → 200/350/500
Maokai
- Pasivní léčení: 100/200/300 → 100/175/250
Nasus
- Poškození schopností Nasuse: 35/70/105 → 50/70/90
- Bonusové životy ze schopností Nasuse: 200/400/600 → 250/400/550
Taliyah
- Mana: 50/85 → 50/80
- Trvání stunu: 1,5 → 2
Vayne
- Poškození schopností: 8/12/16% → 9/12/15%
Vladimir
- Poškození schopností a léčení: 200/350/500 → 200/325/450
Tier 2
Malzahar
- Životy poskoků: 300 → 250
Rek’Sai
- Poškození schopností: 200/550/900 → 250/550/850
Skarner
- Mana: 0/75 → 0/65
- Armor: 30 → 35
Yasuo
- Úder schopnosti: 3/5/7 → 4/5/6
Tier 3
Ezreal
- Mana: 0/40 → 0/30
- Čas seslání schopností: 0,5 → 0,25
Tier 4
Ashe
- Attack speed: 0,7 → 0,8
Brand
- Poškození schopností: 250/450/650 → 300/450/600
- Počet odražení jeho schopnosti: 4/6/20 → 5/6/20
Malphite
- HP: 800 → 850
Olaf
- Mana: 0/75 → 0/90
Yorick
- Ghoul HP: 750/1250/1750 → 600/1000/1400
- Ghoul Attack speed: 0,8 → 0,7
Tier 5
Singed
- HP: 1050 → 950
- Poškození schopností: 250/500/2000 -> 200/400/2000
Taric
- HP: 850 → 900
Předměty
- Frozen Heart: Zpomalení attack speedu: 35% → 25%
- Guardian Angel: Při vzkříšení už nelze šampiona healovat.
- Iceborne Gauntlet: Zpomalení attack speedu: 35% → 25%
- Ionic Spark: poškození: 100 → 90
Hodnocené zápasy
- Ranked je ve hře! Je na čase ukázat, co umíte v Rise of the Elements.
- Všichni se vrátí do Ironu.
- Nikdo neztratí LP během prvních 5 her.
- Nikdo neztratí LP, pokud se dostane na 4. místo, nebo výše.
Opravy chyb a další změny
- Obecné změny pohybu melee jednotek.
- Neviditelné Woodland jednotky už nepřidávají mylné bonusy k třídám / původům.
- Všechna malá monstra jsou teď považována za 1-hvězdičkové jednotky.
- Všechny vyvolané jednotky jsou považovány za 0-hvězdičkové.
- Dragon/Elder Dragon/Rift Herald jsou nyní 3-hvězdičkovými jednotkami.
- Ranged Berserkers (přes Rapid Firecannon nebo Berserker’s Axe) odteď udělují poškození vycházející z tvaru kuželu od jejich cílů, místo nich samotných.
- Opraveno několik výškových chyb na Freljord arenách. Předměty a šampioni se už nebudou zahrabávat do terénu.
- Schopnost třídy Electric už nebude silnější s AP a už nepřispívá do léčení z Hextech Gunblade.
Tier 1 šampioni
- Dianiny orby už nemohou udeřit každý zvlášť do několika cílů.
- Kog’Mawova schopnost je upravena, aby se častěji trefoval.
- Renektonova schopnost nyní uděluje magické poškození.
- Opraven text u léčení Vladimira, aby ukazoval správné hodnoty.
- Attack speed a trvání rostlin Zyry nyní odpovídá jejich počtu. Také si už omylem nesednou na vaši lavičku.
Tier 2 šampioni
- Malzaharovi poskoci mají lehce snížený attack speed.
- Volibearova schopnost mu nyní obnoví manu, pokud ne-smrtící seslání zabije cíl.
Tier 3 šampioni
- Azir už nevyvolává vojáky k nezaměřitelným jednotkám, jako jsou rostliny Zyry.
- Dr. Mundo ani Qiyana nesešlou svou schopnost, pokud není v blízkosti něco, co by zasáhli.
- Upřesnili jsme Veigarův popis, že instatně zabije cíly s méně hvězdičkami. Jeho schopnost nyní popravuje i ne-šampiony, pokud mají méně hvězddiček, než on.
Tier 4 šampioni
- Annie už nezíská manu, pokud vyvolá dva medvědy (Mage’s Cap) a jeden z nich zemře.
- Opraveno škálování 3-hvězdičkové Ashe na zamýšlených 250%. Dále vyřešen problém, kde Ashe nemohla spustit Blademaster při aktivní schopnosti.
- Opraven Singed a Olaf, kteří vypadali zmrzle, i když dále útočili.
Tier 5 jednotky
- Šampioni teď mohou dostat poškození z několika jedových stop od různých kopií Singeda.
- Zedovi kloni teď dávají poškození, jako Zed v ukazateli poškození.
Předměty
- Dragon’s Claw teď snižuje magické poškození získané z non-ability efektů (předměty, třídy, atd.)
- Opraveno zpomalení attack speedu Iceborn Gauntlet, které občas přetrvávalo napříč koly.
- Inferno Cinder teď funguje správně na: Renektonovi, Jaxovi, Rek’Sai, Vayne a posílených Tidal Wave útocích od Nami.
- Spatula předměty už správně nezdvojnásobují statistiky ne-spatula komponentů.
- Talisman od Light nyní správně přidává Magic resist.