i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 12.6 Mid-Patch notes
Za hraní TFT nyní dostanete více bodů do Pass misí!
Jak už začíná být zvykem, jedna část patche nestačí. Vývojáři ke změnám z aktualizace 12.6 přidávají další detaily. Nerf dostanou postavy jako je Talon a Lucian, ale podíváme se i na změnu systému bodů do Passu za hraní TFT.
Obsah
Buff bodů za mise
V Anima Squad Passu dostáváte za výhry i prohry více bodů. Rychleji se tak dostanete k vysněným odměnám! Aplikováno je to od začátku Passu, do patch notes se nám informace dostala ovšem až teď.
- 1.- 4. místo: 3 body za minutu → 6 bodů za minutu
- 5.- 8. místo: 2 body za minutu → 3 body za minutu
Augmenty
Smoke Bomb (Assassin)
- Snížení poškození: 80 % → 60 %
Šampioni
Twitch
- Nerf maximální many: 0/35 → 0/45
Talon
- Poškození schopnosti: 450/650/850 → 450/575/800
- VIP – bonusové trvání krvácení ze schopnosti: 100 % → 75 %
Warwick
- Rychlost útoků: 0,8 → 0,75
Lucian
- Poškození schopnosti: 175/275/300 → 170/260/295
Draven
- AD: 70 → 75
Jhin
- Buff maximální many: 0/70 → 0/50
Sivir
- Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 60/80/250 % → 50/70/250 %
Třídy a původy
Arcanist
- AP pro tým: 20/20/50/145 → 20/20/50/135
- Celkové AP pro Arcanist jednotky: 20/60/100/145 → 20/50/90/135
Challenger
- Rychlost útoků: 25/55/90/150% → 25/50/80/150%
Chemtech
- Snížení poškození: 20 % → 15 %
Hextech
- Magické poškození za útok: 15/25/50/80 → 15/25/45/75
- Štít: 100/150/300/400 → 100/135/250/350
Opravy chyb
- Mercenary budou opět správně dostávat odměny z truhly po vítězném zápase v Double Up.
- Vyřešeno několik případů, kdy se odměna z truhly objevovala v PvE kolech.
- V módech Normal, Ranked a Hyper Roll – prohra s klonem vždy ovlivní další hod kostkami.