S novou aktualizací se do hry dostává Golden Lantern festival – nový event, během kterého budou mít hráči možnost plnit mise a také nakoupit nové Taktiky či rovnou celé balíčky. Mimo to se v tomto článku mrkneme na balanční změny, které se patche týkají.


Obsah


Systém

Jelikož se hráčům dařilo až příliš často získávat legendární postavy na 2-hvězdičkovou úroveň, vývojáři se rozhodli šance na získání legendárek trochu pozměnit.

  • Level 8: 15/20/35/25/5% → 16/20/35/25/4%
  • Level 9: 10/15/30/30/15% → 9/15/30/30/16%

Velké změny

Augmenty

Bodyguard Heart

  • Na lavičku se také přidá Leona. → Blitzcrank

Protector Heart

  • Na lavičku se také přidá Blitzcrank.

Bodyguard Crest

  • Na lavičku se také přidá Leona. → Darius

Clockwork Crest

  • Na lavičku se také přidá Zilean.

Metabolic Accelerator

  • Už nepřidává 2 HP po PvE kolech.

Item Grab Bag II

  • Nyní přidává i Reforger.

Portable Forge

  • Prismatický → Zlatý
  • Možnost Gold Collector – šance na spadnutí zlaťáků: 75% → 50%
  • Možnost Anima Visage – regenerace zdraví: 8% → 6%
  • Možnost Death’s Defiance – AD: 30 → 25
  • Možnost Death’s Defiance – rychlost útoků: 30% → 25%
  • Možnost Death’s Defiance – brnění: 50 → 40
  • Možnost Eternal Winter – zpomalení rychlosti útoků: 35% → 25%
  • Možnost Manazane – mana: 50 → 40
  • Možnost Manazane – obnovení many: 200 → 150

High Roller

  • Nyní z něj získáte také 4 zlaťáky.

Shrug it off

  • Zlatý → Stříbrný

Thrill of the Hunt III

  • (Prismatický) byl odstraněn. Thrill I a II jsou stále ve hře.

Wise Spending

  • Nyní přidává také 4 zlaťáky.

Třídy a původy

Bodyguard

  • Brnění: 100/200/350/500 → 75/150/250/450
  • Štít: 100/300/600/1000 → 150/350/700/1200

Mercenary

  • Odebráno Neeko’s Help jako drop za 3 a 4 prohry.
  • Průměrná hodnota za 4 prohry: 6,9 → 6,4 zlaťáků
  • Průměrná hodnota za 5 proher: 6,9 → 6,6 zlaťáků
  • Průměrná hodnota za 6 proher: 7,6 → 7,4 zlaťáků
  • Průměrná hodnota za 7 proher: 8,25 → 7,9 zlaťáků

Šampioni: Tier 3

Cho’Gath

  • Brnění a odolnost vůči magii: 50 → 55
  • Poškození schopnosti: 800/900/1000 → 900/975/1050

Gangplank

  • Poškození schopnosti: 110/135/170 → 110/150/200

Heimerdinger

  • Rychlost útoků: 0,6 → 0,65
  • Poškození schopnosti: 70/95/140 → 70/100/150

Tier 4

Braum

  • Nerf maximální many: 100/180 → 120/200

Seraphine

  • Léčení ze schopnosti: 275/450/1200 → 250/350/1000

Sion

  • Nerf maximální many: 100/175 → 125/200

Urgot

  • Poměr AD ze schopnosti: 25% → 30%
  • Doba trvání schopnosti: 5/5/5 → 5/5/10

Tier 5

Kai’Sa

  • Rychlost útoků: 1,2 → 1,1

Tahm Kench

  • Poškození schopnosti: 900/1450/30000 → 850/1350/30000
  • Statistiky třídy Glutton, které Tahm Kench získá po pozření jiného šampiona jsou sníženy o 10 %
  • Aby se předešlo nezáměrné ztrátě šampionů během hry, Tahm Kench bude moct jíst šampiony jen z lavičky.

Předměty

  • Locket of the Iron Solari – doba trvání štítu: 8 → 15 sekund

Menší změny

Augmenty

Academy Crest

  • Na lavičku se také přidá Garen.

Mutant Crest

  • Na lavičku se také přidá Kassadin.

Protector Crest

  • Na lavičku se také přidá Garen.

Mercenary Crest

  • Nyní získáte také 3 zlaťáky.

Mercenary Heart

  • Nyní získáte také 1 zlaťák.

Socialite Heart

  • Nyní získáte také 1 zlaťák.

Sniper’s Nest

  • Má nyní vizuální ukazatele stacků kolem šampionů.

Stand Behind Me

  • Nyní zvyšuje bonus brnění Bodyguardů o 25 %

Třídy a původy

Scrap

  • Štít za komponent: 20/35/60 → 20/40/60

Socialite

  • (3) Omnivamp: 30% → 33%

Syndicate

  • Brnění/Odolnost vůči magii: 60 → 55
  • (7) Bonus: 50% → 60%

Šampioni: Tier 1

Ziggs

  • Poškození schopnosti: 325/425/525 → 300/400/550

Tier 2

Katarina

  • Zdraví: 650 → 700

Swain

  • Nerf maximální many: 40/75 → 40/80

Talon

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Zyra

  • Poškození schopnosti: 350/450/650 → 325/450/675

Tier 3

Miss Fortune

  • Poškození schopnosti: 275/375/550 → 275/375/600

Shaco

  • AD: 85 → 80

Vex

  • Štít ze schopnosti: 550/675/850 → 525/675/850

Tier 4

Lux

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75

Jhin

  • Poškození schopnosti: 150/200/344% → 150/200/300%

Orianna

  • Hodnota štítu ze schopnosti: 100/160/400 → 100/150/400

Yone

  • Doba trvání schopnosti: 4/5/20 → 4/5/15

Tier 5

Jayce

  • Štít melee formy: 350/500/3000 → 375/550/3000

Jinx

  • Škálování AD ze schopnosti: 190/200/888% → 200/210/888%

Viktor

  • Poškození schopnosti: 325/425/1500 → 360/420/1500

Předměty

  • Chalice of Power – AP: 35 → 30
  • Hand of Justice – jeden z buffů je každé kolo zvýšen o 30(%) → 33(%)

Opravy chyb

  • Clockwork Crest bude nyní dostupný v selekci Augmentů.
  • Buff 5 Imperial na všech 5 jednotkách už není bezdůvodně odebrán během zápasů.
  • Schopnost Caitlyn už nemůže trefit nezaměřitelné jednotky a objekty. (Hexcore, Guardian Angel, atd.)
  • Schopnost Fiory nevyprchá, pokud její první cíl zemře dříve, než Fiora zaútočí.
  • Magické poškození schopnosti 1-hvězdičkové Illaoi dává nyní správně 200 místo 175.
  • Prodané jednotky, které nesly Sniper Emblem už nezískávají bonus +1 dosahu.
  • Dragon’s Claw už se neaktivuje proti některým fyzickým útokům.
  • Runaan’s Hurricane už neaplikuje rozbití brnění od Viktora.
  • Opravena chyba, kde Crown Augmenty byly stále jako možnost v obchodě, i když si hráč předtím zvolil Built Different Augment. Soul Augmenty, které vyhovují celému týmu se stále mohou objevit. ( např. Enforcer Soul, Arcanist Soul)
  • Zac už nebude mířit dvakrát na stejný cíl svou schopností.
  • Opravena vzácná chyba, kdy Zac uděloval dvojité poškození jednomu z jeho cílů.