Po čtrnácti dnech (během kterých proběhl jeden B patch) jsme tu opět s novou aktualizací, která přináší nejen balanční změny postav, ale např. i nová Pool party vajíčka a skiny na Malé Legendy.


Obsah


Pool party vajíčka

Nové varianty Pool Party Umbra můžete koupit přímo, či otevřít náhodně v jednom z nových Pool Party vajíček za sníženou cenu. Nachází se v nich také šance na spadnutí Mythic Summer Splach Ao Shin (2% šance, ale garantován při 16 vajíčkách). Otevírat tato vajíčka můžete do Mid-Setu Dragonlands, ovšem zakoupit je přímo budete moct dlouhodobě.

  • Na obrázcích vidíte 5 nových Umbra variant: Lifeguard, Scuba Shark, Sunkissed, Fruity Smoothie, Little Shark a Mythic Summer Splash Ao Shin

Velké změny

Třídy a původy

Cavalier

  • Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 35/65/95/125 → 35/60/85/110

Shimmerscale

  • Needlessly Big Gem – žijící jednotky potřebné na 1 zlaťák: 3 → 2
  • Mogul’s Mail – Zdraví za stack: 5 → 8

Trainer

  • (3) Nomsy – Zvýšení poškození: +100% → +200%
  • Nomsy – Poškození schopnosti: 100/130/160/200 → 85/110/140/175
  • (3) Nomsy – Poškození schopnosti: 200/260/320/400 → 255/330/420/525

Jednotky: Tier 1

Ezreal

  • Poškození schopnosti: 175/225/300 → 200/250/325

Senna

  • AD: 55 → 50
  • Základní poškození ze schopnosti: 275/425/600 → 300/500/700

Tier 2

Kayn

  • Zdraví: 700 → 750
  • AD: 55 → 60

Nami

  • Poškození ze schopnosti: 150/200/250 → 150/180/210
  • Léčení ze schopnosti: 175/200/225 → 170/190/210

Twitch

  • Rychlost útoků: 0,65 → 0,7

Tier 3

Lee Sin

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
  • Poškození schopnosti: 280/360/480 → 295/375/495

Tier 4

Corki

  • Poměr AD ze schopnosti: 160/200/350% → 155/185/400%

Xayah

  • Zdraví: 700 → 750
  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75

Tier 5

Shyvana

  • Flame Breath schopnost nyní vždycky cílí na největší skupinu postav
  • Nerf počáteční many: 30/60 → 0/60

Předměty

Ornn Item – Eternal Winter

  • Zpomalení rychlosti útoků: 30% → 20%

Ornn Item – Rocket Propelled Fist

  • Zdraví: 400 → 350

Gargoyle Stoneplate

  • Brnění a odolnost vůči magii za protivníka útočícího na nositele: 18 → 16

Augmenty

Eye of the Storm

  • Bonusové AP za jednotku ve středu desky: 40 → 45
  • Bonusové AP po úderu blesku: 120 → 135

Intercosmic Gifts

  • Šance na výskyt druhého orbu: 50% → 100%
  • Pozice objevení orbu se posunula o kousek výš kvůli lepší viditelnosti.

Stand United

  • AD za aktivní třídu: 2/3/4 → 1/2/3

Menší změny

Třídy a původy

Jade

  • Regenerace dle procenta maximálního zdraví: 2/5/8/25% → 2/4/8/25%

Jednotky: Tier 1

Karma

  • Pokud cíl Karmy zemře, zatímco její schopnost ještě letí, projektil nyní vybuchne tam, kde cíl zemřel.
  • Poškození schopnosti: 220/300/380 → 210/280/350

Sett

  • Poměr AD ze schopnosti: 170% → 160%

Tier 2

Ashe

  • Poškození schopnosti: 125/175/225 → 125/175/250

Tier 4

Daeja

  • Poškození vlny schopnosti: 300/400/1800 → 275/375/1800

Shi Oh Yu

  • Poměr AD ze schopnosti Jade formy: 265/290/1000% → 250/275/1000%

Talon

  • Základní magické poškození bodnutím ze schopnosti: 120/200/700 → 120/200/1200

Tier 5

Ao Shin

  • Poškození schopnosti: 210/400/2500 → 225/400/2500

Pyke

  • Hranice maximálního zdraví pro popravení schopností: 25/33/100% → 25/33/1%
  • Poškození hlavního cíle schopnosti: 325/450/5000 → 325/450/15000
  • Poškození sekundárního cíle schopnosti: 150/250/5000 → 150/250/15000

Yasuo

  • Je nyní nedotknutelný při animaci popravení.

Augmenty

Cluttered Mind

  • Se nyní objeví jen při Stage 2-1

Lategame Specialist

  • Hráči už nemusí sebrat zlato z tohoto augmentu. Toto zlato je nyní vráceno přímo do hráčovy peněženky po dosažení úrovně 9.

Reckless Spending

  • Už se nemůže objevit na Stage 2-1.

Módy

Hyper Roll

  • Poškození v kole 10-1 bylo zvýšeno na 30, aby se vyrovnalo navýšení late-game poškození ze standardního TFT a Double Up.

  • Shimmerscale – Goldmancer’s Staff: AP za zlaťák: 3 → 4


Opravy chyb

  • Pokud cíl Soniny schopnosti zasáhne Zephyr, vybere si nyní další nejvzdálenější jednotku, místo aby čekala, až se původní cíl vrátí na zem.
  • Threshovi se už nestává, že se mu nepodaří seslat schopnost, pokud jej zasáhne Zephyr.
  • Vylepšena přesnost Bardova vyhledávání největšího davu. Tato změna se projeví pouze v situacích, kdy byli Bardovi nepřátelé izolovaní (měli kolem sebe samá prázdná políčka).
  • Daeja bude při vyhledávání největšího počtu nepřátel v řadě prohledávat širší řadu.
  • Verdant Veil už neselže při zablokování snížení rychlosti útoků předmětu Frozen Heartna cizích hracích deskách.
  • Vizuální efekty upozorňující na zvýšení úrovně hvězd se budou hráčům s Pandora’s Bench aktualizovat přesněji.
  • Sy’fenovu kousnutí už nelze ve specifických případech uhnout (když byl po výpadu zasažen CC efektem a jeho cíl měl předmět poskytující šanci na uhnutí).