Riot se dál trápí s hodnotami AD, v dnešním patchi se pokusil tyto problémy vyřešit.

Obsah


Systémové změny

  • Zabití golemů ve fázi 2-7 nyní poskytne hráči vždy alepsoň jeden předmět.
  • Při výběru z Tome of Traits, Ornnových předměty a Radiant předmětů se nyní zobrazuje časovač, aby hráči věděli, kolik času ještě mají na výběr.

Velké změny

Třídy

Cavalier

  • Armor a Magic Resist při výpadu změněn: 40/60/80/100 → 35/65/95/125

Dragonmancer

  • Základní AP zvýšeno: 15/35/60 → 18/40/70

Guild

  • Základní AD bonus od Talona snížen: 10 → 5

Legend

  • AP ze zkonzumované jednotky sníženo: 40% → 30%

Mirage

  • Executioner
    • Úroveň HP pro kritický zásah zvýšena: 25/50/75/100% → 50/65/80/100%
    • Bonusové kritické poškození sníženo: 35/40/45/50% → 20/30/40/50%
  • Spellsword
    • AP za každý základní útok zvýšeno: 6/9/12/16 → 6/10/14/18

Tempest

  • Poškození do maximálních HP změněno: 10/20/30/45% → 5/20/35/50%

Warrior

  • Šance na silnější útok zvýšena: 33% → 50%
  • AD ratio pro silnější útok sníženo: 120/220/420% → 80/175/325%

Jednotky – Tier 2

Nami

  • Léčení schopnosti sníženo: 275/300/325 → 175/200/225
  • Poškození schopnosti zvýšeno: 100/150/200 → 150/200/250

Jednotky – Tier 3

Anivia

  • Mana změněna: 45/90 → 40/80

Jednotky – Tier 5

Aurelion Sol

  • HP zvýšeny: 900 → 1000
  • Mana změněna: 40/90 → 0/60
  • Poškození schopnosti zvýšeno: 350/475/5000 → 400/700/5000
  • Čas, po kterém se schopnost zvětší, snížen: 20 sekund → 15 sekund
  • Bonusové poškození po 15 sekundách sníženo: 50% → 33%

Ao Shin

  • HP zvýšeny: 900 → 1000
  • Poškození schopnosti sníženo: 240/400/2500 → 210/400/2500
  • Redukce many zasaženého cíle snížena: 20 → 10

Shyvana

  • HP sníženy: 1200 → 1000
  • Armor a Magic resist zvýšeny: 55 → 70
  • Plamenný dech nyní uděluje přesné magické poškození (dříve procenta maximálních HP).
    • Poškození: 1200/1800/30000
  • Shyvana je nyní imunní proti CC efektům během letu.

Zoe

  • Mana změněna: 50/100 → 30/100
  • Poškození Final Spark sníženo: 425/650/9001 → 375/575/9001
  • HP Daisy zvýšeny: 1600/2600/10000 → 1600/2800/25000
  • Poškození Shockwave od Daisy sníženo: 750/1500/10000 → 500/1000/10000

Předměty

Deathblade

  • AD sníženo: 40/60/80 → 35/50/65

Luminous Deathblade (Radiant)

  • AD sníženo: 60/90/120 → 50/75/100

Morellonomicon

  • AP zvýšeno: 30 → 50

More More-ellonomicon (Radiant)

  • AP zvýšeno: 50 → 80

Thief’s Gloves

  • Šance na lepší kombinaci předmětů od úrovně 6 byla zvýšena.

Augmenty

Cruel Pact

  • Zakoupení 4 zkušeností nyní stojí 6 HP, ale každé kolo si obnovíte 3 HP.

Devastating Charge

  • Základní poškození zvýšeno: 75 → 85

Gadget Expert

  • Bonusové poškození sníženo: 40% ⇒ 33%

Gear Upgrades

  • Základní bonus zvýšen: 200% → 250%

Heroic Presence

  • Poškození z maximálních HP zvýšeno: 6% → 7%

Luden's Echo

  • Poškození Luden's Echo I změněno: 60/80/100/120 → 40/70/100/130
  • Poškození Luden's Echo II sníženo: 85/110/135/160 → 55/90/125/160
  • Poškození Luden's Echo III sníženo: 120/160/200/240 → 90/140/190/240

Ricochet

  • Poškození po odrazu sníženo: 50% → 33%

Reckless Spending

  • Nyní posílí kromě Shimmerscale šampionů také jednotky držící Shimmerscale předmět.
  • Bonusové poškození sníženo: 50% → 40%

Assassin Crown

  • Místo Infinity Edge přidá Hand of Justice.

Cavalier Crown

  • Místo Sunfire Cape přidá Redemption.

Guardian Crown

  • Místo Gargoyle Stoneplate přidá Sunfire Cape.

Revel Crown

  • Už nepřidává žádný přdmět (dříve Statikk Shiv).

Scalescorn Crown

  • Místo Giant Slayer přidá Hand of Justice

Shimmerscale Soul

  • Místo Kayna přidá Volibeara.

Tempest Crown

  • Místo Hand of Justice přidá Statikk Shiv.

Menší změny

Třídy

Astral (9)

  • Frekvence Orbu s předmětem uvnitř zvýšena: 30% → 75%

Guardian

  • HP přepočet štítu zvýšen: 30/45/65 → 30/50/75%

Jade

  • Attack speed ze sochy změněn: 20/40/60/100% → 15/40/70/200%

Revel

  • Poškození rachejtlí změněno: 130/160/210/280 → 110/150/210/290

Scalescorn

  • Bonusové magické poškození zvýšeno: 15/50/100% → 15/50/125%

Jednotky – Tier 2

Ashe

  • Attack speed snížen: 0,75 → 0,7
  • Mana změněna: 50/100 → 40/90

Jednotky – Tier 3

Illaoi

  • HP sníženy: 800 → 750

Sylas

  • Mana změněna: 60/120 → 60/130

Jednotky – Tier 4

Idas

  • Redukce poškození ze schopnosti zvýšena: 35/50/300 → 35/55/300
  • Léčení ze schopnosti zvýšeno: 450/550/2500 → 450/600/3000

Sy’fen

  • Kousnutí po výpadu už se nelze uhnout, popisek schopnosti to nyní specifikuje.
  • Popisek nyní správně ukazuje, že Sy’fen provede výpad k nejvzdálenějšímu nepříteli v okruhu 2,5 hexů (dříve 2 hexů).

Jednotky – Tier 5

Pyke

  • Armor a Magic resist zvýšeny: 30 → 40

Předměty

  • Anima Visage, Infinity Force a Randuin’s Sanctum už nejsou unikátní (jednotka může používat více těchto předmětů najednou).

Augmenty

AFK

  • Nyní už nelze hýbat s předměty, dokud je AFK aktivní.

Electrocharge

  • Poškození Electrocharge I změněno: 60/75/90/105 → 50/70/90/110
  • Poškození Electrocharge III zvýšeno: 115/145/180/220 → 115/155/195/235

Featherweights III

  • Bonus k attack speedu a rychlosti pohybu zvýšen: 55% → 60%

Jeweled Lotus

  • Šance na kritický zásah zvýšena: 20% → 25%

Recombobulator

  • Draci se nyní správně promění na draky, ostatní jednotky se nyní na draky změnit nemohou (popisek upraven).

Trade Sector+

  • Zlato zvýšeno: 5 → 8

Riot se zaměřil na úpravy AD jednotlivých šampionů, výsledkem by měly být silnější tier-1 jednotky, nezměněné tier-2 jednotky a tier-3 jednotky s nižším poškozením základních útoků a vyšším poškozením schopností.

  • Počet AD získaných s vylepšením jednotky na vyšší počet hvězdiček snížen: 80% → 50%
  • Všechny jednotky vypsané níže byly upraveny individuálně.

Jednotky – Tier 1

Aatrox

  • AD: 55/99/178 → 65/98/146
  • AD ratio schopnosti: 300/305/310% → 275/305/385%

Ezreal

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 155/215/285 → 175/225/300

Heimerdinger

  • AD: 40/72/130 ⇒ 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 225/325/450 → 225/325/475

Karma

  • AD: 40/72/130 ⇒ 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 200/275/350 → 220/300/380

Leona

  • AD: 65/117/210 → 75/113/169

Nidalee

  • AD: 50/90/162 → 55/83/124

Sejuani

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135

Senna

  • AD: 45/81/146 → 55/83/124
  • Bonusové magické poškození schopnosti: 300/400/500 → 275/425/600

Sett

  • AD: 50/90/162 → 65/98/146
  • AD ratio schopnosti: 150% → 170%

Skarner

  • AD: 50/90/162 → 55/83/124

Tahm Kench

  • AD: 70/126/226 → 80/120/180

Taric

  • AD: 60/108/194 → 70/105/158

Vladimir

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 250/300/350 → 275/325/375

Jednotky – Tier 2

Ashe

  • AD: 45/81/146 → 50/75/113
  • Poškození schopnosti: 90/125/175 → 125/175/225

Braum

  • AD: 40/72/130 → 50/75/113

Gnar

  • AD: 40/72/130 → 50/75/113
  • Mega Gnar AD: 40/70/130 → 50/80/150

Jinx

  • AD: 55/99/178 → 65/98/146
  • Poškození schopnosti: 300/400/550 → 250/400/600
  • Vrácená mana: 10 → 25

Kayn

  • AD: 50/90/162 → 55/83/124
  • AD ratio schopnosti: 250% → 275%
  • Bonusové poškození schopnosti: 100/150/225 → 90/150/275

Lillia

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 215/275/350 ⇒→ 190/240/320

Nami

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90

Qiyana

  • AD: 45/81/146 → 50/75/113
  • Poškození schopnosti: 200/250/325 → 200/275/375

Shen

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135

Thresh

  • AD: 60/108/194 → 70/105/158

Tristana

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135
  • AD ratio schopnosti: 165/170/175% → 140/170/210%

Twitch

  • AD: 45/81/146 → 55/83/124
  • Poškození schopnosti: 50/75/100 → 40/80/150

Yone

  • AD: 45/81/146 → 55/83/124
  • Bonusové magické poškození schopnosti: 100/150/200 → 90/150/225

Jednotly – Tier 3

Anivia

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 325/450/700 → 325/475/750

Diana

  • AD: 45/81/146 → 50/75/112
  • Poškození schopnosti: 80/90/100 → 80/90/110

Elise

  • AD: 50/90/162 → 50/75/112
  • Poškození schopnosti: 225/275/325 → 210/260/310

Illaoi

  • AD: 50/90/162 → 55/83/123

Lee Sin

  • AD: 50/90/162 → 55/83/124

Lulu

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90

Nunu

  • AD: 60/108/194 → 65/98/146

Olaf

  • AD: 50/90/162 → 55/83/124
  • Attack Speed ze schopnosti: 40/50/60% → 35/50/75%

Ryze

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90

Swain

  • AD: 45/81/146 → 45/68/101

Sylas

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135

Varus

  • AD: 50/90/162 → 55/83/124

Volibear

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135

Volibear

  • Bonusové magické poškození třetího útoku: 110/155/215 → 110/160/225

Jednotky Tier 4

Corki

  • AD: 70/126/227 → 75/113/169
  • AD ratio schopnosti: 60/60/150% → 50/70/200%
  • AD ratio velké rakety: 175/180/250% → 160/200/350%

Daeja

  • AD: 20/36/65 → 20/30/45
  • Poškození schopnosti: 250/375/1800 → 300/400/1800

Hecarim

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135

Idas

  • AD: 80/144/259 → 100/150/225

Neeko

  • AD: 50/90/162 → 60/90/135

Ornn

  • AD: 60/108/194 → 60/90/135

Shi Oh Yu

  • AD: 75/135/243 → 90/135/203
  • AD ratio schopnosti: 265/275/1000% → 265/290/1000%

Sona

  • AD: 40/72/130 ⇒ 40/60/90
  • Poškození schopnosti: 200/300/1000 → 250/350/1000

Sy’fen

  • AD: 110/198/356 → 110/165/248
  • AD ratio výpadu: 150/150/325% → 150/170/450%
  • AD ratio kousnutí: 500/525/2500% → 500/600/3000%

Talon

  • AD: 60/108/194 → 60/90/135
  • AD ratio kruhu čepelí: 75/75/200% → 75/100/300%
  • Poškození z výpadu: 125/175/500 → 120/200/700

Xayah

  • AD: 70/126/227 → 75/113/169
  • Poškození pírkem: 12/20/40 → 12/20/60
  • AD ratio při návratu pírek: 20% → 18%

Jednotky – Tier 5

Ao Shin

  • AD: 60/108/194 → 60/90/135

Aurelion Sol

  • AD: 60/108/194 → 60/90/135

Bard

  • AD: 60/108/194 → 60/90/135

Pyke

  • AD: 70/126/227 → 70/105/158
  • Poškození schopnosti: 325/425/5000 → 325/450/5000
  • Poškození schopnosti do následujícího cíle: 150/225/5000 → 150/250/5000

Shyvana

  • AD: 120/216/388 → 140/210/315

Soraka

  • AD: 40/72/130 → 40/60/90

Yasuo

  • AD: 85/153/275 → 90/135/203
  • AD ratio schopnosti: 160/175/2500 → 160/200/3000%

Zoe

  • AD: 45/81/146 → 45/68/101

Herní módy

Double Up

  • Hráč se zaplněnou lavičkou může nyní otevřít orb, co mu poslal spoluhráč, pokud to vyústí k vylepšení jeho jednotky na vyšší úroveň.

Opravené chyby

  • Blue Battery už nemá ikonu many.
  • Glamorous Gauntlet (Radiant Jeweled Gauntlet) nyní zobrazuje AP bonus žlutou barvou.
  • Blue Blessing (Radiant Blue Buff) nyní uvádí, že poskytuje 50 počáteční many.
  • Bard a High-End Shopping nyní mají vliv na pravděpodobnosti v Astral obchodě.
  • Varus už nepřestane útočit, když se jeho schopnost roztáhne z jeho primárního cíle.
  • Manazane a radiant Blue Buff nyní fungují v kombinaci s jednotkami Ragewing.
  • Vyvolané jednotky se už nestanou nezranitelnými, když se jejich vlastník uprostřed boje vzdá.
  • Emblém Cannoneer už nezpůsobuje, že Swain přestane používat svou schopnost, a už se nestává, že by nahradil schopnosti Elise, Sy'fena a Shi Oh Yu výstřelem z děla.
  • Shenovi s 1 hvězdou se nyní přehrává vizuální efekt uhnutí.
  • Yasuovo 3. seknutí nyní způsobuje poškození jednotkám, které jsou imunní vůči omezujícím efektům.
  • Opravena většina případů, kdy se Corkimu nezdařilo seslání schopnosti.
  • Opravena chyba, kvůli které mohly být nabídnuty 3 augmenty vlastností zároveň.
  • Trainers už nemohou za jistých okolností získat extra sušenku.
  • Sy'fen nyní sešle svou schopnost i pod vlivem efektů Edge of Night a Zhonya’s Paradox.
  • Mágové nyní získají zpět správné množství many z Axiom Arc, pokud při prvním seslání schopnosti někoho zabijí.
  • Opraven vizuální efekt radiant Spear of Shojin při získání many.
  • Pokud cíl Zoe zemře během jejího prvního seslání schopnosti a jejím 2. sesláním z Mage je Daisy, objeví se nyní Daisy na její pozici, místo aby se vůbec nezrodila.
  • Po proměně z Recombobulatoru by se jednotky měly správně pokusit zvýšit svou úroveň hvězd.
  • Při přesunu mezi arénami se jejich osvětlení správně mění.
  • Radiant Morellonomicon nyní způsobuje poškození hořením ve výši 2 procent zdraví za sekundu, jak bylo zamýšleno, namísto nesprávných 4 procent.