Rioťáci se vrací z dovolené a přinášejí nám novou aktualizaci. Změn se dočká např. Aurelion Sol a dočteme se taky o novinkách v Double Up módu.


Obsah


Systém

Čas hry

  • Stage 2-1, 3-2 a 4-2 (Augment kola) byla zkrácena o 10 sekund.
  • Stage 4-7 (Treasure Dragon) byla zkrácena o 10 sekund.
  • Stage 5-1 (po Treasure Dragon) byla zkrácena o 10 sekund.

Poškození hráče

  • Poškození hráče ve Stage 8 se zvýšila na 150 ve standardní hře i Double Upu.

Velké změny

Assassin

  • Poškození kritickým zásahem: 15/30/50% → 5/25/45%

Astral

  • Hráči musí mít Astral jednotky na desce, než se jim zobrazí Astral obchod a orby. Nové Refresh tlačítko s počítadlem pomáhá ve sledování postupu k Astral obchodu. Také ukazuje kvalitu dalšího Astral orbu.
  • AP: 5/30/70 → 10/40/80
  • Emblem byl odebrán.

Cannoneer

  • Poškození AD exploze: 150/210/280/350% → 125/225/325/425%

Mirage

  • Dawnbringer’s Determination – procentuální léčení z maximálního zdraví: 40/70/70(léčí dvakrát)/125(léčí dvakrát) → 40/65/65(léčí dvakrát)/110(léčí dvakrát)

Ragewing

  • Rychlost útoků: 50/125/225 → 50/135/250%
  • Omnivamp: 30/50/70% → 25/50/75%

Revel

  • Firework poškození: 140/170/225/300 → 130/160/210/280

Shimmerscale

  • Předmět Crown of Champions – Zdraví: 200 → 100
  • Předmět Determined Investor – Zdraví: 300 → 150
  • Předmět Diamond Hands – Zdraví: 300 → 200
  • Předmět Diamond Hands – doba trvání imunity: 2 sekund → 1 sekund
  • Předmět Draven’s Axe – základní AD a rychlost útoků: 20 → 10
  • Předmět Gambler’s Blade – základní AP a rychlost útoků: 20 → 30
  • Předmět Goldmancer Staff – základní AP: 20 → 30
  • Předmět Needlessly Big Gem – Zdraví: 300 → 500
  • Předmět Mogul’s Mail – Hranice stacků: 30 → 40
  • Předmět Mogul’s Mail – Brnění a odolnost vůči magii za stack: 1,5 → 1
  • Předmět Mogul’s Mail – Zdraví za stack: 15 → 5

Tempest

  • Rychlost útoků: 25/50/80/150% → 20/50/100/200%

Trainer – Nomsy

  • Základní zdraví: 500 → 400
  • Poškození schopnosti: 100/125/150/175 → 100/130/160/200
  • Schopnost nyní způsobí zasaženým nepřátelům snížené léčení o 50% po dobu samotného hoření (8 sekund).

Warrior

  • Zvýšené poškození na posilněném útoku: 120/200/350% → 120/220/420%

Jednotky – Tier 1

Nidalee

  • Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 45% → 40%
  • Závislost 3. zásahu schopnosti na AD: 250% → 225%

Tier 2

Lillia

  • Zdraví: 700 → 750
  • AD: 50 → 40
  • Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
  • Bonusové poškození schopnosti ve středu dosahu: 150/225/350 → 215/275/350

Nami

  • Mana: 50/90 → 25/75

Tristana

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Tier 3

Swain

  • Zdraví: 650 → 600
  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Varus

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Volibear

  • Počet nepřátel při schopnosti: 3/4/5 → 4/4/4
  • Poškození za nepřítele při schopnosti: 160/175/190 → 110/155/215
  • Celkové poškození schopnosti: 480/700/950 → 440/620/860

Tier 4

Corki

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Daeja

  • Poškození vln ze schopnosti: 225/350/1500 → 250/375/1800
  • Pasivní magické poškození ze schopnosti: 30/45/200 → 25/40/150

Hecarim

  • Buff maximální many: 75/120 → 60/105

Shi Oh Yu

  • Jade forma – závislost komba schopnosti na AD: 325/350/1000% → 265/275/1000%
  • Jade forma –  Doba trvání omráčení: 1,5 → 1,25 sekund

Sy’fen

  • Závislost výpadu ze schopnosti na AD: 225/235/500% → 150/150/300%

Xayah

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Tier 5

Aurelion Sol

  • REWORK: Aurelion Sol nyní vyvolá pod náhodným nepřítelem nestabilní černou díru. Ta po 2 sekundách vybuchne, udělí magické poškození všem nepřátelům v oblasti a zvýší jejich utrpěné poškození o 20% na 10 vteřin. Černé díry vytvořené po uplynutí 20 sekund boje jsou větší a způsobují o 50 % vyšší poškození.
  • Poškození schopnosti: 350/475/5000
  • Ve 3-hvězdičkové verzi vytvoří kosmicky velkou černou díru.

Pyke

  • Zdraví: 800 → 900

Shyvana

  • Buff many: 45/75 → 30/60
  • Brnění a odolnost vůči magii: 60 → 55
  • Poškození hořením ze schopnosti dle procenta maximálního zdraví: 45/60/300% → 50/66/500%

Soraka

  • Léčení za hvězdičku ze schopnosti: 100/150/1000 → 120/180/1000

Zoe

  • Buff many: 60/120 → 50/100

Předměty

Bramble Vest

  • Celkové brnění: 60 → 80

Rosethorn Vest (Radiant)

  • Celkové brnění: 100 → 130

Jeweled Gauntlet

  • Celkové AP: 20 → 40
  • Poškození kritickým zásahem: 30% → 10%

Glamorous Gauntlet (Radiant)

  • Celkové AP: 20 → 60
  • Poškození kritickým zásahem: 75% → 40%

Ornnův předmět

  • Infinity Force – odebrána 30% šance na kritický zásah
  • Muramana Mana – mana udělená po seslání: 150 během 4 sekund → 200 během 5 sekund
  • Obsidian Cleaver – AD: 30 → 20
  • Rocket Propelled Fist – Zdraví: 500 → 400

Augmenty

Best Friends

  • Bonusová rychlost útoků: 15/25/35% → 10/20/30%

Blue Battery

  • Nyní po seslání nastaví manu jednotky na 20, místo aby po seslání přidala 20 many.

Cluttered Mind

  • Zkušenosti při zaplněné střídačce: 3 → 4

Cybernetic Implants

  • AD: 10/20/30 → 8/15/25

Double Trouble

  • Brnění/odolnost vůči magii/útočné poškození/AP: 30/40/50 → 22/33/44

Hallucinate

  • Trvání buffu snižujícího poškození: 5 sekund → 6 sekund

March of Progress

  • Zkušenost za kolo: 4 → 5

Ricochet (Cannoneer)

  • Nyní se bude odrážet primárně na vzdálenější cíle, než na ty v blízkosti.

Menší změny

Třídy a původy

Evoker

  • Mana: 3/6/10 → 3/7/12

Guild

  • Nový: Přidána třída (7) Guild: 250% Guild Bonus

Shapeshifter

  • Bonus k maximálnímu zdraví po přeměně: 45/90/135% → 40/90/145%

Jednotky: Tier 1

Vladimir

  • Buff many: 0/70 → 20/70

Tier 2

Braum

  • Braumův popisek nyní správně uvádí, že štít pozvedne směrem k největší skupině nepřátel.

Tier 4

Neeko

  • Štít ze schopnosti: 275/400/1200 → 275/400/2000

Talon

  • AD: 65 → 60

Tier 5

Bard

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/2/15 → 1,25/2/15

Yasuo

  • AD: 90 → 85
  • Nyní spolehlivě popravuje posledního živého nepřítele i v případě, že má spoustu zdraví.

Předměty

Archangel’s Staff a (Radiant) Urf-Archangel’s Staff

  • Nyní mají počítadlo stacků.

Guinsoo’s Rageblade a (Radiant) Guinsoo’s Reckoning

  • Nyní mají počítadlo stacků.

Zz’Rot Portal

  • Nyní funguje spolehlivěji s Assassiny i proti nim.

Augmenty

Combat Training

  • Počáteční AD: 5 → 8

Double Trouble

  • Nyní poskytuje 2-hvězdičkové kopie jednotek, které jste vylepšili na 3 hvězdičky před získáním Augmentu.

Living Forge

  • už nemůže poskytnout Ornnovy artefakty, které jste z ní již dostali.

Makeshift Armor III

  • Brnění a odolnost vůči magii: 60 → 65

Módy

Double Up

  • Pořadí výběru je nyní vizuálně zobrazeno na výsledkové tabulce.
  • Pořadí výběru bylo upraveno, od první k poslední: 4. a 3., 4. a 2., 3. a 1., 2. a 1.
  • Pořadí výběru po vyřazení týmů na 4. místě bylo upraveno, od první k poslední: 3. a 2., 3. a 1., 2. a 1.
  • Pořadí výběru po vyřazení týmů na 4. a 3. místě bylo upraveno, od první k poslední: 2. a 2., 1. a 1.
  • Pokud se odpočet příletu posil zruší, vizuální efekt také zmití okamžitě, místo aby trval celé 3 sekundy.
  • Ukazatel, který vám během kolotoče sděluje, že můžete vyrazit pro vybranou jednotku/předmět, má nový, výraznější vizuál.

Hyper Roll

  • Trainer – šance dvojitě nakrmit Nomsy: 65% → 50%
  • Starcaller (Soraka) – Vyléčení Taktika: 1/2/15 → 1/2/20

Přenesení účtu mezi regiony

Ponechání ranku

  • Pokud přenesete účet z regionu a zpět do něj během 2 týdnů, stav ranku vašeho účtu se vrátí na pozici, kde jste byli při první změně.

Opravy chyb

  • Varusovy šípy nyní létají z jeho luku a ne z místa kousek pod ním.
  • Legendárním jednotkám se už nestane, že nedostanou své bonusové atributy z obětované jednotky, pokud na ně působí Zephyr.
  • Legendární oběť nyní proběhne před aktivací Zephyru, ten tedy nemůže zasáhnout jednotku, která bude ihned poté obětována (což vyvolávalo dojem, že Zephyr nikoho nezasáhl).
  • Banshee’s Claw nyní správně blokuje poškození z Tahm Kenchovy schopnosti.
  • Shapeshifter Soul nyní správně uvádí, že poskytuje Sunfire Cape a ne Hand of Justice.
  • Byla opravena chyba, kvůli které mohla být v kole 4-2 nabídnuta Preparation I.
  • Ashe nyní sesílá kouzlo na cíl svého útoku a ne na nejbližší cíl.
  • Armády duchů s Augmenty, které mají více úrovní (Luden’s, Built Different, atd.) budou nyní vždy fungovat správným způsobem.
  • Opraven problém, kvůli kterému za určitých okolností vyskakovaly Shimmerscale předměty během boje.
  • Hot Shot budou nyní připisovat poškození hořením přesněji, pokud ten stejný cíl zasáhne více výstřelů od Cannoneer jednotek (jedná se jen o správnou informaci v rekapitulaci, poškození jako takové se nezměnilo).