První balanční úpravy nového setu Dragonlands příchází na live servery. Upravuje se síla jednotek za 1 zlaťák a obecně jde o to zrychlit zápasy úpravou výdrže některých šampionů.


Obsah


TFT má 3 roky

Birthday Fluttercake

Na oslavu třetího výročí Teamfight Tactics nám do hry přistane mise s názvem “2-Star Birthday”. Splnit ji můžete zahrátím tří TFT her. Odměnou vám bude nová narozeninová Malá Legenda!


Velké změny

Treasure Dragon

  • Na začátku kola 5-1 (kolo po Treasure Dragon) se neuskuteční automatické obnovení obchodu a příjem zlaťáků za kolo.
  • Odebrány 3 dodatečné sekundy mezi koly 4-7 a 5-1,
  • Výběr Treasure Dragon obchodu už nebude automaticky vybrán 2 sekundy před skončením kola 4-7.

Tempo soubojů

Bruiser

  • Zdraví: 200/350/500/800 → 200/325/450/700

Dragon

  • Zdraví: 750 → 700

Guardian

  • Štít z maximálního zdraví: 35/50/65% → 30/45/65%

Mirage, Dawnbringer’s Determination

  • Procenta léčení z maximálního zdraví: 50/75/75(léčí dvakrát)/150(léčí dvakrát) → 40/70/70(léčí dvakrát)/125(léčí dvakrát)

Shapeshifter

  • Procentuální zvýšení zdraví: 50/100/150 % → 45/90/135 %

Třídy a původy

Assassin

  • Bonusové kritické poškození: 20/40/60% → 15/30/50%

Cannoneer

  • Škálování AD z 5. střely: 150/175/225/275% → 150/200/250/300%

Legend

  • Krádež AP: 40% → 50%

Ragewing

  • Rychlost útoků: 50/150/250% → 50/125/225%
  • Omnivamp: 30/50/80% → 30/50/70%

Shimmerscale

  • Počet získaných exkluzivních předmětů: 1/2/3/5 → 1/2/4/5
  • Předmět Draven’s Axe – zlata při vyplacení: 10 → 8
  • Předmět Gambler’s Blade – šance na aktivaci při útoku: 5% → 6%
  • Předmět Heart of Gold – jednotek za zlaťáky: 2 → 3

Swiftshot

  • Rychlost útoků za pole: 12/25/40% → 10/20/40%

Jednotky: Tier 1

Ezreal

  • Poškození schopnosti: 175/250/350 → 150/225/300

Heimerdinger

  • Nerf many: 40/80 → 50/100
  • Poškození schopnosti: 225/300/400 → 225/325/450
  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/1,75/2 sekundy → 1,5 sekundy

Karma

  • Poškození schopnosti: 225/300/375 → 200/275/350
  • Její schopnost se nyní zaměřuje kolem cílové jednotky a ne před ni. Díky tomu by měla zasáhnout všechny jednotky v hloučku.

Sett

  • Závislost schopnosti na AD: 170% → 150%

Tahm Kench

  • REWORK: Tahm Kench nyní uděluje poškození založené na dalších 3 útocích, které mu ublíží, než na dané přebíjecí době.
  • Má upravený popisek: Další 3 útoky, které ho zasáhnou, způsobí útočníkovi zpětně magické poškození.
  • Štít ze schopnosti: 250/300/425 → 250/300/350

Tier 2

Shen

  • Nerf maximální many: 60/90 → 75/105
  • Rychlost útoků: 0,65 → 0,7

Tier 3

Anivia

  • Poškození schopnosti: 300/400/600 → 325/450/700

Diana

  • Bugfix: Dianin štít už se nestackuje jakmile všechny orby prasknou. Nyní se správně obnovuje, jak bylo původně zamýšleno. Její orby také nyní škálují správně z AP.
  • Poškození orbu ze schopnosti: 100/110/120 → 80/90/100

Illaoi

  • Krádež brnění a odolnosti vůči magii ze schopnosti: 40% → 33%

Lee Sin

  • Poškození schopnosti: 275/325/425 → 300/375/500
  • Nerf many: 0/70 → 40/100

Olaf

  • AD: 60 → 50

Sylas

  • REWORK: Sylas už nekrade manu prvním sesláním schopnosti a ani si nedává štít při sesílání schopnosti na cíle s ukradenou manou.
  • Nový: Sylas si nyní dá štít při prvním seslání kouzla.
  • Nový: Pokud už si Sylas dal štít, jeho schopnost nyní zasáhne větší oblast (2 pole) a ukradne manu nepřátelům, kteří byli zasaženi.
  • Nový: Štít Sylase se nyní stackuje.
  • Hodnota štítu ze schopnosti: 700/750/800 → 300/350/400
  • Poškození schopnosti: 150/225/350 → 125/200/300
  • Nerf many: 50/100 → 60/120
  • Zdraví: 650 → 600

Volibear

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
  • Bonusové zdraví při aktivaci schopnosti: 375/650/1200 → 550/1000/1800
  • Bonusové magické zdraví při 3. útoku ze schopnosti: 160/175/190 → 170/180/190

Tier 4

Corki

  • Poslední střela ze schopnosti vždycky vybuchne v cílové lokaci místo nekonečného letu.

Daeja

  • REWORK: Daejina salva je nyní vždy aktivní součástí její pasivky namísto dočasného buffu na 10 vteřin po seslání schopnosti.
  • Buff maximální many: 90/120 → 0/100
  • Rychlost útoků: 0,8 → 0,6
  • Magické on-hit poškození z pasivky: 35/55/200 → 55/85/300
  • Snížení odolnosti vůči magii z pasivky: 3 → 5
  • Poškození vlny ze schopnosti: 100/175/1000 → 225/350/1500
  • Načasování schopnosti bylo upraveno, aby lépe odpovídalo grafice.

Talon

  • Už nesešle schopnost pokud nejsou v dosahu jeho kruhu dýk nepřátelé.
  • Oprava chyby: Po přivolání svých dýk zpět k sobě se správně poškození udělí sekundárním cílům.
  • Škálování AD ze schopnosti: 100/100/200% → 75/75/200%
  • Celkové poškození s opravením chyby: 150/150/400%

Tier 5

Shyvana

  • REWORK: Shyvana je chytřejší a ještě naštvanější drak.
  • Poškození schopnosti při dopadu: 250/400/750 → 100/175/500
  • Hned po přeměně sešle svůj ohnivý dech.
  • Schopnost dračího dechu bude následovat její pohyb.
  • Také si najde jiný cíl, pokud v dosahu ohně už žádný není.
  • Vždy je v Enraged stavu při používání schopnosti.
  • Doba trvání schopnosti: 1 vteřina → 3,5 vteřin
  • Frekvence způsobování poškození schopností: 0,25 vteřiny → 0,5 vteřiny
  • Poškození schopností zatiká aspoň 3x až do maximální výše poškození.
  • Poškození schopnosti dle procenta maximálního zdraví:: 30/40/200% → 45/60/300%
  • Mana: 0/30 →  45/75
  • Na 3 hvězdičkách je mnohem chytřejší a mnohem naštvanější.

Předměty

Deathblade

  • AD: 40/70/100 ⇒ 40/60/80

Luminous Deathblade (Radiant Deathblade)

  • AD: 60/100/140 ⇒ 60/90/120

Sunlight Cape (Radiant)

  • Zdraví: 800 ⇒ 600

Augmenty

Ascension

  • Tier: Stříbrný ⇒ Zlatý

Astral Heart

  • Tier: Zlatý ⇒ Stříbrný

Binary Airdrop

  • Nyní navíc dostanete náhodný komponent.

Built Different

  • REWORK: Statistiky nyní škálují s číslem fáze od Stage 2 do 5 (Stage 4-8 v Hyper Roll)

Built Different I

  • 300 zdraví a 50% rychlost útoků ⇒ 250/300/350/400 zdraví a 40/50/60/70% rychlost útoků

Built Different II

  • 400 zdraví a 60% rychlost útoků ⇒ 300/400/500/600 zdraví a 50/60/70/80% rychlost útoků

Built Different III

  • 500 zdraví a 70% rychlost útoků ⇒ 400/500/600/700 zdraví a 60/70/80/90% rychlost útoků

Cannoneer Crown

  • Získáte Giant Slayer ⇒ Runaan’s Hurricane

Jade Soul

  • Získáte Ionic Spark ⇒ Titan’s Resolve

Reckless Spending

  • Násobení poškození: 40% ⇒ 50%

Ricochet

  • Snížení poškození odražené Cannoneer střely: 66% ⇒ 50%

Shapeshifter Soul

  • Získáte Hand of Justice ⇒ Sunfire Cape

Titanic Strength

  • Procenta zdraví na AD: 2% ⇒ 1,5%

Trade Sector+

  • Nový: Získejte obnovení obchodu zadarmo každé kolo. K tomu dostanete 5 zlaťáků.
  • Objevuje se jen ve fázi 3-2.

True Twos

  • REWORK: Získejte 1 náhodnou 2-hvězdičkovou Tie 1 jednotku a 1 náhodnou 2-hvězdičkovou Tier 2 jednotku.

Essence Theft

  • Krádež many pro Evoker: 4 ⇒ 5

Meditation

  • Mana jednotkám bez předmětů: 5/7/10 ⇒ 4/6/8

Scorch

  • Zvýšení poškození 5. instancí Ragewing: 40% ⇒ 33%

The Golden Egg

  • Kol k vylíhnutí: 10 ⇒ 11

Second Wind

  • Léčení na základě chybějícího zdraví: 50/75% ⇒ 40/60%

Luden’s Echo I

  • Poškození: 70/90/110/130 ⇒ 60/80/100/120

Luden’s Echo II

  • Poškození: 100/125/150/175 ⇒ 85/110/135/160

Luden’s Echo III

  • Poškození: 140/180/220/260 ⇒ 120/160/200/240

Menší změny

Třídy a původy

Astral

  • AP: 5/30/60 ⇒ 5/30/70
  • Emblem se vrátil do hry, ale neobjeví se na kolotočích.

Jade

  • Popisek byl upraven, aby ujasnil, že buff vydrží, pokud jednotky stojí u sochy na začátku boje.

Scalescorn

  • Bonusové magické poškození: 25/50/80% ⇒ 20/50/80%

Warrior

  • AD škálující z posíleného útoku: 120/200/300% ⇒ 120/200/350%

Jednotky: Tier 1

Leona

  • Zdraví: 700 ⇒ 650

Nidalee

  • Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 50/55/60% ⇒ 45/45/45%

Tier 2

Nami

  • Nerf maximální many: 40/80 ⇒ 50/90

Jinx

  • Buff many: 60/120 ⇒ 50/100

Thresh

  • Thresh si nyní vždy zvolí cíl než se nepřátelské jednotky pohnou. To znamená že nyní přitáhne i Cavalier jednotky postavené nejdále od něj.

Tier 3

Lulu

  • Mana: 70/140 ⇒ 75/150

Nunu

  • Poškození schopnosti: 350/500/900 ⇒ 350/500/800

Swain

  • Poškození schopnosti: 70/110/165 ⇒ 75/115/175

Tier 4

Xayah

  • Počet peříček vystřelených ze schopnosti: 2/2/5 ⇒ 2/2/4
  • Poškození pírkem ze schopnosti: 15/25/75 ⇒ 15/20/50

Tier 5

Ao Shin

  • Zdraví: 950 ⇒ 900

Aurelion Sol

  • Zdraví: 950 ⇒ 900

Yasuo

  • Škálování AD ze třetího útoku: 300% ⇒ 250%

Zoe

  • Nyní vyvolává Daisy na její cílovou lokaci a ne na svoji lokaci.
  • Doba trvání omráčení ze schopnosti Janny: 1,5 sekundy → 1,25 sekund

Augmenty

Cruel Pact

  • Se objeví pouze v kole 2-1.

Double Trouble III

  • AD, AP, brnění a odolnost vůči magii: 55 ⇒ 50

Inspire

  • Rychlost útoků: 60% ⇒ 70%

Living Forge

  • VFX Orbu byl aktulizován na Ornnův orb.

Party Time (Revel)

  • Rychlost útoků při zabití nebo asistenci: 75% ⇒ 80%

Preparation

  • Už se neobjeví v kole 4-2.

Radiant Relics

  • Počet předmětů v nabídce: 4 ⇒ 5

Módy

Double Up

  • Ikonka uživatelského rozhraní byla přidána k počítadlu kol a po přejetí myškou či tapnutí prstem informuje hráče o tom, kdy padne Rune of Allegiance.

Hyper Roll

  • Shimmerscale předmět Draven’s Axe – zlaťáků při vyplacení: 10 zlata ⇒ 8 zlata (HR: 8 zlata ⇒ 7 zlata)
  • Shimmerscale předmět Heart of Gold – jednotky za zlato: 2 ⇒ 3 (HR: 1 ⇒ 2)
  • Shimmerscale předmět Mogul’s Mail – Hyper Roll zlaťáky na plné stacky:  4 ⇒ 3

Trainer

  • Trenéři mají nyní šanci nakrmit Nomsy jednou svačinkou navíc při každém hodu, místo 2 Snax každé kolo.

Opravy chyb

  • Sy'fen má aktualizovaný popisek s opravenými chybami ve znění jeho škálování a zájmen.
  • Ao Shin má aktualizovaný popisek, aby ukazoval, že „snižuje“ aktuální manu nepřítele, než že ji „vysává“ (z tohoto efektu žádnou manu nedostává).
  • Aatroxova zbraň už nemizí, když sesílá kouzlo.
  • Eye of the Storm už neposkytuje bonusovou sílu schopností po blesku, ani když je Tempest bonus deaktivovaný.
  • Idas nyní získává zásluhy za své štíty v tabulce Štíty a léčení.
  • Astral jednotky by se měly dál zobrazovat v Astral obchodě, dokud máte Astraly, kteří nejsou 3-hvězdičkoví. (nezahrnuje Aurelion Sola)
  • Počitadlo Astral obchodu nyní přetrvává i během deaktivace vlastnosti.
  • 6 a 9 Astral jednotek by nyní mělo používat správné barvy ikonek.
  • Zeke’s Harmony (Radiant Zeke’s Herald) má nyní zamýšlených 10% omnivamp místo 0,1%
  • Opravena konzistence Neečina pouta . Neeko se vždy přemění na cíl s kterým se pojí, než aby si vybrala náhodný cíl v dosahu.
  • Mirage’s Electric Overload – popisek nyní ukazuje, že působí % maximálního zdraví jednotky Mirage a ne nepřítele.
  • Mágové už nemohou získat manu během svého bonusového seslání a místo toho je jejich mana omezená standardní sesílací dobou
  • Byly aktualizovány hitboxy Nami a Qiyany, aby byly přesnější pro výběr a dávání předmětů.
  • Nunu & Willump už nemůže zkonzumovat jednotky, na kterých přetrvává efekt Zhonya’s či Diamond Hands. Stále se o to pokusí – ale vyplivne je zpět.
  • Opravena chyba, která dovolila Big Friend II, aby se objevoval častěji, než bylo zamýšleno.
  • Ancient Archives I a Cursed Crown ikonky se budou nyní objevovat.
  • Opravena chyba, kdy Qiyana někdy sesílala svou schopnost dvakrát.
  • Opravena chyba, kdy Corki občas nemohl útočit po vystřelení The Big One.
  • Opravena chyba, kde Neeko přidala zkopírovanou sílu schopností spojenců k té své namísto toho, aby jen zkopírovala jejich sílu schopností.
  • Opraven problém, kvůli kterému Sylas a Sejuani nemohli sesílat kouzla, když měli Rapidfire Cannon.
  • Ryze nyní spolehlivě změní zaměřený cíl, pokud jeho primární cíl zemře nebo se stane nezaměřitelným prostřednictvím maskování z Edge of Night’s a Zhonya’s Paradox.
  • Nami nyní správně zaměřuje spojence s nejnižším procentuálním zdravím, než spojence s absolutním nejnižším zdravím.
  • Hecarim se nyní před sesláním obrátí na svůj cíl. Tím předejdeme situacím, kdy Hecarim začne souboj s plným ukazatelem Rage a sešle schopnost v podivném směru.
  • Braumovo základní poškození kritickým zásahem je nyní 130 % namísto 150 %
  • Opravili jsme chybu, která Neeko v určitých situacích umožňovala dvakrát těžit z Infinity Edge.
  • Barva orbu Ancient Archives je nyní zlatá namísto modré.
  • Barva orbu Band of Thieves I je nyní modrá namísto zlaté
  • Barva orbu Salvage Bin je nyní modrá namísto zlaté
  • Banshee’s Claw chyby:
  • Volibear - nyní správně blokuje poškození schopností.
  • Sy’fen - nyní správně blokuje jeho vyhození do vzduchu.
  • Gnar - nyní správně blokuje omráčení schopností.
  • Swain - nyní správně blokuje ohnivé koule.
  • Illaoi - už nezískává ukradené odolnosti, pokud Banshee's Claw zablokuje její schopnost.
  • Bard - už nevytváří doot, pokud jeho schopnost kvůli Banshee's Claw nikoho nezasáhne.
  • Nomsy - nyní správně blokuje schopnost.
  • Nunu - schopnost nyní stále získá posílené poškození, když je to díky Banshee's Claw možné.
  • Senna - magické a fyzické poškození ze schopnosti se správně přičítá k limitu poškození Banshee’s.
  • Lillia - bonusové poškození z centrální oblasti a plošné poškození se správně přičítá k limitu poškození Banshee’s Claw.
  • Double Up: Eternal Protection Augment už nemůže obětovat sochy vašeho partnera kvůli záchraně vašich jednotek.
  • Double Up: Pokud vy a váš partner oba máte augmentaci Penitience, můžete oba spustit odzbrojení zvlášť, pokud ji soupeř spustí vám oběma, namísto toho, aby k tomu došlo jen jednou.
  • Double Up: Snížení rychlosti útoků z Frozen Heart’s už se po opětovné aktivaci občas nebude aplikovat na spojenecké šampiony.
  • Hyper Roll: Bardův popisek nyní správně zmiňuje, že se Doots v Hyper Roll počítají dvakrát.
  • Výuka na mobilní verzi: Opraveno pár chyb v uživatelském rozhraní.