Draci, kteří už nějakou dobu zahřívali desky na PBE, se rozhodli přiletět už i na live servery. Je to tak, Dragonlands – sedmý set Teamfight Tactics, je tu. Společně s novým názvem přichází taky obří aktualizace, takže si držte klobouky a vydáme se na jízdu vstříc všem obsáhlým změnám.

Na obecnou změnu šampionů a tříd se můžete podívat sem a jestli vás zajímají mechaniky setu, tak o těch jsme také napsali.


Obsah


Velké změny

Systém

  • Neeko's Help je přejmenován na Champion Duplicator s novou (stále zelenou) ikonkou.
  • Tome of Traits a Champion Duplicator budou z PvE kol mít o něco menší šanci na spadnutí.
  • Každý popisek předmětu byl aktualizován, včetně ikonek statistik. Také jsou opraveny konzistentní jazyky.
  • Ve Stage 5-6 PVE kole budou padat Emblemy jen těch tříd, které jsou aktivní.
  • Ve Stage 5-6 PVE kole teď mohou padat Emblemy, které nejdou vyrobit.
  • Minimální množství komponentů, které mohou padnout z Minions, Krugs, a Wolves je nyní 5. To zahrnuje předměty z kolotoče –  to znamená, že každý hráč bude mít minimálně 9 komponentů před Treasure Dragon.
  • Treasure Dragon nahradil Raptory ve stage 4-7.
  • Zlato získané z PVE kol je nyní automaticky sbíráno na konci každého kola.

Odebrané Augmenty

  • Archangel's Embrace
  • Backfoot I
  • Backfoot II
  • Backfoot III
  • Battlemage I
  • Battlemage II
  • Battlemage III
  • Disintegrator I
  • Disintegrator II
  • Disintegrator III
  • Dominance
  • Four Score
  • Golden Gifts I
  • Golden Gifts II
  • Golden Ticket
  • High Five
  • Keepers I
  • Keepers II
  • Knife's Edge I
  • Knife's Edge II
  • Knife's Edge III
  • Phalanx I
  • Phalanx II
  • Phalanx III
  • Titanic Force
  • Treasure Trove I
  • Treasure Trove II
  • Treasure Trove III
  • Weakspot II
  • Weakspot III
  • Woodland Charm
  • Underdogs

Změny systému Augmentů

  • První Augment 1-4 → 2-1
  • Druhý Augment: 3-3 → 3-2
  • Třetí Augment: 4-6 → 4-2
  • Nyní můžete nabídku Augmentů jednou za hru obnovit.
  • Zlaté (T2) Augmenty jsou nyní standardními a nejvíce častými Augmenty hry. Stříbrné (T1) uvidíte daleko méně často, a Prismatické (T3) asi stejně jako předtím.
  • Už se vám nemohou objevit 3 výběry Augmentů spojené s třídami.
  • Crown a Soul Augmenty jsou také po reworku. Místo zaručení 2 Emblemů či 2 ke třídě nyní zaručí 1 Emblem nebo 1 ke třídě, předmět a jednotku.

Augmenty

Ancient Archives I

  • Tier: Stříbrný → Zlatý

Binary Airdrop

  • Tier: Zlatý → Prismatický

Blue Battery

  • je už jen Zlatý Augment
  • Mana po seslání schopnosti: 20

Built Different

  • Zdraví: 300/350/400 → 300/400/500
  • Rychlost útoků: 45/50/65% → 50/60/70 %

Calculated Loss

  • Tier: Stříbrný → Zlatý

Double Trouble

  • AD a AP: 25/35/45 → 30/40/55

Exiles

  • Štít z maximálního zdraví: 35/45/70 % → 25/35/50 %
  • Doba trvání štítu: 8 → 10 sekund

First Aid Kit

  • Nyní má 2 Tiery
  • Boost léčení a štítů: 35% → 25/35/50%

Hyper Roll

  • Přejmenován na Hustler
  • Tier: Stříbrný → Zlatý
  • Zlato potřebné k získání dalšího zlata: Pod 10 → 20

March of Progress

  • XP: 5 → 4

Phony Frontline

  • Tier: Silver → Gold
  • Zdraví panáka: 500 → 700

Sunfire Board

  • Hoření podle maximálního zdraví: 2% → 1%
  • Doba trvání hoření: 10 → 15

The Golden Egg

  • Čas vylíhnutí: 7 → 10 kol
  • Nové: Vítězná kola zrychlují vylíhnutí o kolo.
  • Snížena hodnota kořisti o ~10g. A kořist upravena pro set 7
  • Vyměněna odměna 3x Infinity Force za 1x Infinity Force, 1x Anima Visage, 1x Zhonya's Paradox

Three's Company

  • Jednotky za 3 zlaťáky: 4 → 3

True Twos

  • REWORK: Získejte 2 náhodné 2-hvězdičkové Tier 1 šampiony a 2 zlaťáky.

Předměty

Archangel's Staff

  • Počáteční AP: 10 → 30
  • AP během 5 sekund: 25 → 20

Urf-Angel's Staff (Radiant)

  • Počáteční AP: 10 → 30
  • AP během 5 sekund: 30 → 25

Bloodthirster

  • Lifesteal (léčení fyzickým poškozením) → Omnivamp (léčení jakýmkoliv poškozením)
  • Omnivamp: 33 % → 25 %
  • Štít z maximálního zdraví: 30 % → 25 %

Blessed Bloodthirster (Radiant)

  • Lifesteal → Omnivamp
  • Omnivamp: 60 % → 35 %

Bramble Vest

  • Brnění: 70 → 60

Rosethorn Vest (Radiant)

  • Brnění: 70 → 100
  • Poškození trny: 200/250/300 → 125/175/225
  • Odebráno: Regenerace maximálního zdraví

Chalice of Charity (Radiant)

  • Léčení schopnostmi → Omnivamp

Dragon's Claw

  • REWORK: Odolnost vůči magii: 200 → 120
  • Nové: Každé dvě sekundy si nositel obnoví 1,2 % svého maximálního zdraví za každého nepřítele, pro kterého je zrovna cílem.
  • Nové: Jestliže je nositelem Drak, tyto efekty jsou zvětšeny o 20 % (144 odolnost vůči magii, 1,8 % regenerace maximálního zdraví)

Dragon's Will (Radiant)

  • Odolnost vůči magii: 300 → 180
  • Odebráno: poškození podle maximálního zdraví při seslání kouzla nepřítelem
  • Odebráno: Radiant regenerace maximálního zdraví
  • Nové: Každou 1,5 sekundy si nositel obnoví 2,5 % svého maximálního zdraví za každého nepřítele, pro kterého je zrovna cílem.
  • Nové: Jestliže je nositelem Drak, tyto efekty jsou zvětšeny o 20 % (216 odolnost vůči magii, 3 % regenerace maximálního zdraví)

Dvarapala Stoneplate (Radiant)

  • Regenerace maximálního zdraví: 3% → 1%

Giant Slayer

  • Násobení bousového poškození: 20/60 % → 25/50 %
  • Hranice zdraví bonusového poškození: 1800 → 2200

Demon Slayer (Radiant)

  • Násobení bousového poškození: 40/80 % → 35/70 %
  • Hranice zdraví bonusového poškození: 1400 → 2200

Guinsoo's Reckoning (Radiant)

  • Rychlost útoků: 40% → 25%

Hand of Justice

  • Základní AP/AD/Omnivamp statistiky: 10 → 15
  • Navýšení kterékoliv ze statistik: 33 → 30

Hextech Gunblade

  • Léčení schopnostmi → Omnivamp
  • Omnivamp: 33 % → 25 %

Hextech Lifeblade (Radiant)

  • Léčení schopnostmi → Omnivamp
  • Odebráno: Štít při léčení nad hranici zdraví

Covalent Spark (Radiant)

  • Dosah pro rozbití odolnosti vůči magii a zapálení předmětem: 4 → 3
  • Poškození zapálení předmětem podle maximální many: 275 % → 250 %

Last Whisper

  • Snížení brnění: 70% → 50%
  • Průchod brněním se aktivuje na: Kritické zásahy → Fyzické poškození

Eternal Whisper (Radiant)

  • Průchod brněním se aktivuje na: Kritické zásahy → Fyzické poškození

Morellonomicon

  • AP: 10 → 30

More More-ellonomicon (Radiant)

  • AP: 10 → 50
  • Odebráno: 30 počáteční many
  • Hoření podle maximálního zdraví: 4% za vteřinu → 2% za vteřinu

Redemption

  • Léčba chybějícího zdraví: 18 % → 12 %

Radiant Redemption

  • Přejmenován na Absolution

Absolution (Radiant)

  • Zdraví: 500 → 300
  • Léčba chybějícího zdraví: 25 % → 18 %

Spear of Hirana (Radiant)

  • Obnovení many za útok: 15 → 12

Statikk's Favor (Radiant)

  • Aktivace magického poškození: 115 → 110
  • Snížení odolnosti vůči magii: 70 % → 50 %

Sunfire Cape

  • Zdraví: 150 → 400
  • Hoření podle maximálního zdraví za sekundu: 2 % → 1 %
  • Doba trvání hoření: 8 sekund → 10 sekund
  • Nyní obnovuje hoření, jestliže nejsou v okolí žádné jiné cíle

Sunlight Cape (Radiant)

  • Zdraví: 150 → 800
  • Hoření podle maximálního zdraví za sekundu: 3 % → 2 %
  • Odebráno: Regenerace maximálního zdraví
  • Nyní obnovuje hoření, jestliže nejsou v okolí žádné jiné cíle

Titan's Vow (Radiant)

  • AD a AP za stack: 4 → 3

Warmog's Pride (Radiant)

  • Zdraví: 1800 → 1600

Zeke's Harmony (Radiant)

  • Lifesteal → Omnivamp

Death's Defiance (Portable Forge Item)

  • Snížení poškození: 70 % → 50 %
  • Omnivamp: 20 % → 25 %

Menší změny

Augmenty

Built Different

  • Zdraví: 300/400/500 ⇒ 300/350/400
  • Rychlost útoků: 55/60/70 ⇒ 45/50/65

Component Grab Bag

  • Nyní se ukazuje jen ve fázi 3-2 či 4-2

Cybernetic Shell

  • Brnění: 25/35/50 ⇒ 20/30/40

High End Shopping

  • Zlaťáky: 8 ⇒ 10

Item Grab Bag II

  • 1 Reforger ⇒ 2 Reforgery

Jeweled Lotus

  • Šance na kritický zásah: 25 % ⇒ 20 %

Makeshift Armor

  • Brnění a odolnost vůči magii: 35/55/75 ⇒ 30/45/60

Rich Get Richer

  • Nyní se ukazuje jen ve fázi 1-4, zlaťáky: 14 ⇒ 10

Richer Get Richer+

  • Nové: (Nyní se ukazuje jen ve fázi 3-2) zlaťáky: 15

Stand United III

  • AD a AP: 5 ⇒ 4

Tiny Titans

  • Zdraví Taktika: 35 ⇒ 30

Windfall

  • Nyní se ukazuje jen ve fázi 1-4, zlaťáky: 20/35/55 ⇒ 20

Windfall+

  • Nové: (Nyní se ukazuje jen ve fázi 3-2), zlaťáky 30

Windfall++

  • Nové: (Nyní se ukazuje jen ve fázi 4-2), zlaťáky 40

Wise Spending

  • Už nepřidává 4 zlaťáky.

Předměty

Deathblade

  • AD: 50/75/100 ⇒ 40/70/100

Luminous Deathblade (Radiant)

  • AD: 80/120/160 ⇒ 60/100/140

Brink of Dawn (Radiant)

  • Rychlost útoků při aktivaci: 55 % ⇒ 40 %

Quickestsilver (Radiant)

  • Rychlost útoků: 55 % ⇒ 50 %

Rapid Firecannon

  • Rychlost útoků: 55 % ⇒ 50 %

Rapid Lightcannon (Radiant)

  • Rychlost útoků: 85 % ⇒ 75 %

Anima Visage (Portable Forge předmět)

  • Léčení z maximálního zdraví: 6 % ⇒ 5 %
  • Zdraví: 200 ⇒ 150

Death’s Defiance (Portable Forge předmět)

  • AD: 20 ⇒ 10

Eternal Winter (Portable Forge předmět)

  • Zdraví: 200 ⇒ 150
  • Freeze Cooldown: 10 ⇒ 15 sekund

Gold Collector (Portable Forge předmět)

  • Šance na zlaťáky: 60% ⇒ 50%

Manazane (Portable Forge předmět)

  • Počáteční mana: 40 ⇒ 30

Obsidian Cleaver (Portable Forge předmět)

  • Zdraví: 200 ⇒ 150
  • Doba trvání snížení odolnosti: 5 sekund ⇒ 4 sekundy

Randuin’s Sanctum (Portable Forge předmět)

  • Zdraví: 200 ⇒ 150

Rocket Propelled Fist (Portable Forge předmět)

  • Zdraví: 750 ⇒ 500

Zhonya’s Paradox (Portable Forge předmět)

  • Brnění a odolnost vůči magii: 50 ⇒ 40

Double Up

Hodnocený systém

  • Double Up dostane svůj hodnocený systém, vše o něm si můžete přečíst zde.

Posily

  • Jednotky si s sebou nyní přinesou své zdraví, manu, předměty a pozitivní buffy při příchodu na desku parťáka.
  • Všechny pozitivní buffy zůstávají.
  • Všechny negativní buffy mizí.
  • Všechny buffy/předměty manipulující statistikami nevyužijí svých výhod, pokud k jejich aktivaci dojde mezi vyhodnocením výsledku boje a vysláním posil.

Rune of Allegiance

  • Nyní jsou ve hře dva typy Rune of Allegiance: Lesser Rune of Allegiance a Rune of Allegiance (beze změn)
  • Lesser Rune of Allegiance: Má stejné funkce jako Rune of Allegiance, ale může být použita pouze na poslání Tier 1, 2 či 3 jednotek.
  • Rune of Allegiance: Tyto dva typy run mají nyní 2 rozdílné a nové ikonky
  • Rune of Allegiance: Pozměneny doby spadnutí
  • Stage 1-3: Lesser Rune of Allegiance
  • Stage 4-1: Rune of Allegiance
  • Stage 5-1: Rune of Allegiance
  • Pokud se pokusíte otevřít orb poslaný přes jednu z Run, zatímco máte plnou lavičku, nyní se vám orb nikdy neotevře (narozdíl od postavení šampiona na plnou desku, jako tomu bylo doteď). Tedy do doby než bude mít místo. To zabrání situacím, kdy hráči dostali šampiona z Runy na poslední chvíli a ke konci kola se jim prodal kvůli nedostatku místa.

Hyper Roll

Systém

  • Příjem: Pasivní příjem zlata se zvyšuje od kola 5-2 kvůli hodnotám Draků.
  • Poškození hráče: Ztráta zdraví během fáze 5 se snížila z 4 na 2.
  • Změny kol: Treasure Dragon přijde v kole 7-2 a třetí výběr Augmentů se posunul z 7-2 na 7-1.

Balanční změny

Augmenty

  • Odebráno několik Augmentů založených na XP a HP, a upraveno několik Augmentů, aby se více hodily do Hyper Roll módu.

Trainer

  • Trainers házejí 2x tolik Snax.

Bard

  • Bardovy “doots” se počítají za dvojnásobek.

Starcaller

  • Upravena hodnota léčení hodná Hyper Rollu.

Olaf

  • Získá 2x tolik AD za smrt.

Shimmerscale

  • Došlo k úpravám téměř všech předmětů co se týče herního tempa a příjmu. Předměty, které závisí na zlaťácích mají nyní strop na 15 místo standardu 80 v běžném TFT a Double Up.