Po delší době s takřka žádnými změnami přichází patch, který je jimi dostatečně zaplněn. Dojde například na mini-rework systému Chosen, na změny Luceren (Lanterns), dominantních tříd a další. Pojďme se do nich společně ponořit!

Obsah


Systém

Lucerny štěstí – Lucky Lanterns

  • Lucerny ve fázi 3 – Už není možné dostat 2 Loaded Dice nebo 2 Target Dummies.
  • Lucerny ve fázi 4 – Už není možné dostat 2 Loaded Dice nebo 2 Target Dummies.
  • Lucerny ve fázi 4 – Už není možné dostat 3 komponenty.

Chosen

Dočkali jsme se snížení moci Chosen jednotek a zvýšení pravděpodobnosti jejich objevení v obchodě. Znamená to tedy, že se nemusíte tolik bát případně prodat svou Chosen jednotku a koupit jinou, protože byste třeba dlouho žádnou nenašli.

  • Základní pravděpodobnost objevení Chosen jednotky v obchodě: 33% → 50%
  • Šance na postavy v obchodě na úrovni 4: 60/40/0/0/0% → 80/20/0/0/0%
  • Bonusová síla kouzel pro Chosen: 30 → 15
  • Bonusové AD pro Chosen: 30 → 15
  • Bonusová redukce many pro Chosen: 25% → 15%
  • Bonusové zdraví pro Chosen: 400 → 300 (Bonus 200 zdraví, který Chosen jednotky dostávají vždy, tu není ovlivněn)

Třídy a původy

Snížením moci dominantních tříd bude hráčům dovoleno více experimentovat s jednotkami, čemuž také dopomůže změna Chosen systému. Hlavní změnou – nerfem je třeba Dragonsoul, což je třída, která si v dosavadním patchi vedla nadprůměrně dobře. Buff naopak dostali třeba (9) Cultists, aby Supreme Overlord Galio nezemřel na pár ran od Dragonsoul týmu.

Assassin

  • Šance na kritický zásah: 10/30/55% → 10/30/50%
  • Poškození kritickým zásahem: 25/60/100% → 25/55/90%

Brawler

  • Zdraví: 400/700/1000/1600 → 400/700/1000/1400
  • Bonusové AD: 10/20/60/120 → 10/20/40/80

Cultist

  • Supreme Overlord Galio (Cultist 9): Bonusová odolnost vůči magii: 20 → 60 (100 celkem)

Dragonsoul

  • Sekundární poškození: 50% → 40% maximálního zdraví
  • Síla schopností a rychlost útoků: 40/80/160% → 40/70/140%

Divine

  • True poškození a redukce poškození: 35/45/55/65 → 25/40/55/70

Elderwood

  • Brnění a odolnost vůči magii: 15/25/40 → 15/20/30
  • AD a síla schopností: 5/10/20 → 5/10/15

Warlord

  • Zdraví: 250/500/850 → 250/400/700
  • Síla schopností: 25/50/85 → 25/40/70

Šampioni

Tier 1

Diana

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0.65
  • Štít ze schopnosti: 200/300/450 → 175/250/350
  • Poškození orbu ze schopnosti: 90/100/110 → 80/85/90

Fiora

  • Mana: 0/75 → 0/95

Nasus

  • Mana: 0/60 → 0/80
  • Odolnost vůči magii: 50 → 40
  • Poškození schopnosti: 400/600/850 → 350/550/750

Nidalee

  • Opravena chyba, kdy Nidalee dostávala 1 extra pole navíc k dosahu schopností.
  • Poškození schopnosti: 225/300/600 → 100/150/250
  • Bonusové poškození za pole: 20% → 80%

Wukong

  • Škálování AD ze schopnosti: 250/265/280% → 240/250/260%

Yasuo

  • Škálování AD ze schopnosti: 180/200/225% → 180/185/190%

Tier 2

Braum

  • Rychlost útoků: 0,6 → 0,75
  • Mana: 30/75 → 30/60

Nautilus

  • Brnění: 45 → 55
  • Odolnost vůči magii: 30 → 40
  • Redukce poškození štítu (Fable bonus): 60% → 50%

Teemo

  • Prioritizace cíle schopnosti: Nejvyšší rychlost útoků → Aktuální cíl

Zed

  • Rychlost útoků: 0,8 → 0,75

Tier 3

Irelia

  • Doba trvání odzbrojení ze schopnosti: 2,5/3/3,5 → 2,5/3/4 sekundy

Katarina

  • Počet cílů schopnosti: 4/6/8 → 4/5/6
  • Celkové poškození schopnosti: 600/900/1650 → 600/900/1500

Kennen

  • Poškození schopnosti: 150/225/375 → 200/300/400

Neeko

  • Sekundární poškození schopnosti: 150/225/375 → 200/300/400
  • Bonusové násobení poškození z Fabled: 200% → 150%

Nunu

  • Poškození schopnosti: 450/650/1800 → 450/700/1500

Shyvana

  • Zdraví: 750 → 700
  • Odolnost vůči magii: 80 → 60
  • Poškození zapálením: 150/300/600 → 125/250/500

Tier 4

Aatrox

  • Poškození schopnosti: 350/550/1500 → 400/600/2000

Aurelion Sol

  • Poškození schopnosti: 325/500/1750 → 325/500/1400

Cho’Gath

  • Brnění: 40 → 60
  • Upraveno zaměřování cílů jeho schopnosti – nyní je trochu méně náhodné a častěji zaměřuje větší skupinu nepřátel.

Kayle

  • Poškození vln útoků: 100/180/500 → 100/150/400

Morgana

  • Poškození schopnosti: 250/400/2000 → 250/400/1600

Olaf

  • Poškození kuželu útoků: 40/45/50% → 50/50/50%
  • Nyní schopností blokuje AD redukci

Talon

  • Škálování AD ze schopnosti: 240/250/275% → 240/250/300%

Tryndamere

  • Jeho schopnost má nyní trochu vyšší dosah. (Hledá vzdálenější cíle)
  • Zvýšena rychlost přesunutí se schopností.
  • Mana: 50/100 → 60/100

Xayah

  • Škálování AD ze schopnosti: 250/275/325% → 250/275/350%

Tier 5

Ornn

  • Artifact: Eternal Winter – údery do zmrznutí: 5 → 7
  • Artifact: Manazane – doba obnovování many: 8 → 4 sekundy

Yone

  • Poškození schopnosti: 600/1200/9999 → 800/1200/20000
  • Sekundární poškození: 350/600/1500 → 350/750/9999

Samira

  • Dosah útoků: 660 → 420

Předměty

Deathblade

  • AD za stack: 20 → 15

Gargoyle Stoneplate

  • Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 15 → 20

Statikk Shiv

  • Už neuděluje bonusové poškození do štítů
  • Nyní může kriticky zasáhnout
  • Kritický zásah snižuje odolnost vůči magii cíle o 60% na 6 sekund
  • Poškození: 80 → 60
  • Počet zasažených cílů: 4/5/6 → 3

Sunfire Cape

  • Nyní zapaluje po 2,5 sekundách místo pouhých 2.

Quicksilver

  • Nyní blokuje redukci AD

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kde kritické zásahy třídy Executioner nestackovaly Titan’s Resolve.
  • Spojení Ornnů nyní správně ukáže postup k vyrobení Artifactu.
  • Opravena chyba, kde jste při složení 3-hvězdičkového Chosen měli plnou lavičku, a on tak nedostal všechny výhody.
  • Lee Sin už nemůže odkopnout Olafa z desky, jestliže je Olafova schopnost Ragnarok aktivní.
  • Sett nyní opět správně uděluje true poškození z The Boss, pokud se vyléčí i jinak než ze sed-lehů.
  • Zilean už správně vybírá cíle svojí schopnosti.
  • Tryndamerova schopnost se opět správně aplikuje při útočení (jako efekty Statikk Shivu nebo Guinsoo’s Rageblade).