TFT 11.24 Patch notes
Vex konečně dostala nerf?
Druhý patch setu Gizmos & Gadgets je po delší pauze tady a přináší hromadu balančních změn, na které někteří z nás netrpělivě čekali. Dojde i na rework třídy Chemtech či předmětu Blue Buff. Nerfu se dostalo např. Vex a Trundlovi, zatímco buff dostal mezi jinými i Shaco a Orianna. Pojďme se podívat co je nového!
Obsah
Augmenty tříd
Většina “Heart” Augmentů nyní přidává i jednoho šampiona dané třídy, abyste třídu mohli rovnou aktivovat, nebo se k tomu alespoň přiblížit.
Stříbrné Augmenty tříd: Hearts
Assassin Heart
- Na lavičku se také přidá Talon.
Bodyguard Heart
- Na lavičku se také přidá Leona.
Bruiser Heart
- Na lavičku se také přidá Trundle.
Challenger Heart
- Na lavičku se také přidá Warwick.
Clockwork Heart
- Na lavičku se také přidá Zilean.
Enchanter Heart
- Na lavičku se také přidá Taric.
Enforcer Heart
- Na lavičku se také přidá Vi.
Imperial Heart
- Na lavičku se také přidá Swain.
Mutant Heart
- Na lavičku se také přidá Kog’maw.
Protector Heart
- Na lavičku se také přidá Blitzcrank.
Scholar Heart
- Na lavičku se také přidá Lissandra.
Scrap Heart
- Na lavičku se také přidá Ekko.
Sniper Heart
- Na lavičku se také přidá Tristana.
Syndicate Heart
- Na lavičku se také přidá Zyra.
Twinshot Heart
- Na lavičku se také přidá Graves.
Zlaté Augmenty tříd: Crests
Všechny Augmenty přidávající jeden emblem byly přejmenovány na “Crests” – znaky/erby. Také přidávají šampiona své třídy.
Arcanist Crest
- Na lavičku se také přidá Twisted Fate.
Assassin Crest
- Na lavičku se také přidá Ekko.
Bodyguard Crest
- Na lavičku se také přidá Leona.
Bruiser Crest
- Na lavičku se také přidá Trundle.
Challenger Crest
- Na lavičku se také přidá Warwick.
Chemtech Crest
- Na lavičku se také přidá Zac.
Imperial Crest
- Na lavičku se také přidá Talon.
Mutant Crest
- Na lavičku se také přidá Kog’maw.
Scholar Crest
- Na lavičku se také přidá Heimerdinger.
Scrap Crest
- Na lavičku se také přidá Ekko.
Sniper Crest
- Na lavičku se také přidá Tristana.
Syndicate Crest
- Na lavičku se také přidá Zyra.
Prismatické Augmenty tříd
Některé Soul Augmenty se nyní jmenují “Crowns” – koruny a přidávají 2 emblemy. U jiných Soul Augmentů naopak najdete výhodu ve zlaťácích.
Academy Soul
- Se nyní jmenuje Academy Crown a přidává 2 Academy Emblemy.
Arcanist Soul
- Se nyní jmenuje Arcanist Crown a přidává 2 Arcanist Emblemy.
Assassin Soul
- Se nyní jmenuje Assassin Crown a přidává2 Assassin Emblemy.
Bodyguard Soul
- Se nyní jmenuje Bodyguard Crown a přidává 2 Bodyguard Emblemy.
Bruiser Soul
- Se nyní jmenuje Bruiser Crown a přidává 2 Bruiser Emblemy.
Challenger Soul
- Se nyní jmenuje Challenger Crown a přidává 2 Challenger Emblemy.
Chemtech Soul
- Se nyní jmenuje Chemtech Crown a přidává 2 Chemtech Emblemy.
Imperial Soul
- Se nyní jmenuje Imperial Crown a přidává 2 Imperial Emblemy.
Mutant Soul
- Se nyní jmenuje Mutant Crown a přidává 2 Mutant Emblemy.
Protector Soul
- Se nyní jmenuje Protector Crown a přidává 2 Protector Emblemy.
Sniper Soul
- Se nyní jmenuje Sniper Crown a přidává 2 Sniper Emblemy.
Syndicate Soul
- Se nyní jmenuje Syndicate Crown a přidává 2 Syndicate Emblemy.
Clockwork Soul
- Nyní přidává také 8 zlaťáků.
Enchanter Soul
- Nyní přidává také 8 zlaťáků.
Enforcer Soul
- Nyní přidává také 8 zlaťáků.
Scholar Soul
- Nyní přidává také 8 zlaťáků.
Scrap Soul
- Nyní přidává také 8 zlaťáků.
Velké změny
Augmenty
Broken Stopwatch (Clockwork)
- Tier: Prismatický → Zlatý
- Doba trvání omráčení: 5 → 4 sekundy
Duet (Socialite)
- Nový: Nyní společně s druhou září přidává bonus 500 k maximálnímu zdraví šampiona v záři stojícího.
Featherweights
- Bonusová rychlost útoků a pohybu: 35/50/70% → 30/40/60%
Innovator Heart
- Už nemůže být nabídnut jako 1. volba Augmentu.
Innovator Soul
- Už nemůže být nabídnut jako 3. volba Augmentu.
Item Grab Bag I & II
- Odstraněno: Už nepřidává Reforger(y).
Level Up!
- Už nemůže být nabídnut po zvolení March of Progress.
March of Progress
- Už může být nabídnut pouze jako 1. volba Augmentu.
- XP za kolo: 4 → 5
- Tier: Zlatý → Prismatický
Spell Blade (Arcanist)
- Rework: Po seslání schopnosti uděluje následující útok Arcanist jednotek bonusové magické poškození rovné 200% jejich AP.
Windfall
- Přidá: 20/25/30 → 15/25/35 zlaťáků
Třídy
Challenger
- Rychlost útoků: 30/60/90/145% → 30/55/80/130%
Chemtech
- Nyní vždy trvá 8 sekund.
- Rychlost útoků: 50% → 25/50/75/100%
- Regenerace zdraví: 4% → 3/4/6/10%
Innovator
- Mechanical Bear – Buff AD & AP týmu ze schopnosti: 25 → 20
- Mechanical Dragon – Buff kritického poškození: 75% → 40%
Mutant
- Adrenaline Rush – šance na útok navíc: 33/66% → 40/75%
Clockwork
- Bonusová rychlost útoků: 10/30/55% → 10/35/70%
Šampioni – Tier 1
Garen
- Procentuální poškození ze schopnosti z chybějícího zdraví: 20% → 15%
Tier 2
Katarina
- Poškození schopnosti: 180/225/300 → 160/200/250
Trundle
- Procenta “ukradeného” AD ze schopnosti: 20/30/50 → 20/25/40
- Zpomalení rychlosti útoků ze schopnosti: 50% → 25%
Tier 3
Ekko
- Bonusová rychlost útoků pro spojence ze schopnosti: 40/50/75% → 35/40/50%
Shaco
- Zdraví: 650 → 700
- Buff maximální many: 50/90 → 40/80
- Základní poškození schopnosti: 75/100/125 → 90/110/130
Taric
- Léčení ze schopnosti: 375/475/600 → 325/425/600
Vex
- Stackující se bonus k hodnotě štítu ze schopnosti při zničení: 25% → 10%
- Štít ze schopnosti: 550/700/900 → 500/600/750
- Poškození schopnosti: 125/200/275 → 100/135/175
Tier 4
Fiora
- AD: 70 → 75
- Škálování AD ze schopnosti: 160% → 170%
Jhin
- Buff maximální many: 0/80 → 0/70
- AD: 95 → 90
- Škálování AD ze schopnosti: 150/225/344% → 150/200/344%
Lux
- Vrácení many za zabití: 30 → 20
Orianna
- Buff many: 80/180 → 50/140
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/1,5/4 → 1/1/4 sekund
Sion
- Zdraví: 1750 → 1850
- Doba trvání schopnosti: 2/2,5/5 → 2/3/6 sekund
Tier 5
Akali
- Health: 800 → 850
- Poškození prvního skoku ze schopnosti: 275/375/2000 → 300/375/2000
Galio
- Zdraví: 1800 → 1900
- AD: 150 → 120
- Poškození schopnosti: 150/250/2000 → 200/300/9001
- Na 3-hvězdičkové úrovni má jeho dopad z nebe ještě větší dosah.
Jayce
- Brnění a odolnost vůči magii: 40 → 30
- Melee forma – hodnota štítu: 400/600/3000 → 350/500/3000
- Ranged forma – Získání AD: 35/60/1000 → 45/70/1000
Jinx
- Rychlost útoků: 1,05 → 1,0
- Škálování AD ze schopnosti: 190/210/888% → 190/200/888%
Viktor
- Mana: 0/140 → 0/150
- Poškození schopnosti: 350/450/1500 → 325/425/1500
Předměty
Blue Buff
- Nový: Nyní přidává 20 počáteční many navíc.
Frozen Heart
- Zpomalení rychlosti útoků: 25% ⇒ 35%
Menší změny
Augmenty
Gold Reserves (Mercenaries)
- Procentuální bonusové poškození za zlaťák: 1% ⇒ 2%
- Limit poškození zůstává na 60%, nyní se získává na 30 zlaťácích.
Stand United
- Bonusové AD a AP za aktivní třídu: 2/3/4 ⇒ 3/4/5
Knife’s Edge
- AD: 30/45/60 ⇒ 25/40/55
Cram Session (Academy)
- Mana obnovená po prvním seslání: 80% ⇒ 90%
Portable Forge Armory
- Možnost Death’s Defiance – AD: 15 ⇒ 30
- Možnost Death’s Defiance – rychlost útoků: 15% ⇒ 30%
- Možnost Death’s Defiance procenta ignorování poškození: 60% ⇒ 70%
- Možnost Gold Collector – šance na spadnutí zlaťáků: 100% ⇒ 75%
- Možnost Manazane – počáteční mana: 15 ⇒ 50
- Možnost Zhonya’s Paradox – AP: 15 ⇒ 45
- Možnost Zhonya’s Paradox – Brnění a odolnost vůči magii: 25 ⇒ 35
- Možnost Rocket Propelled Fist nyní ignoruje cíl přitažení opravdového Blitze. Předmět i Blitzcrank teď přitáhnou každý svůj cíl.
Následující Augmenty se budou objevovat o něco častěji: Ascension, Cybernetic Implants, Knife’s Edge, Makeshift Armor, Underdogs.
Třídy
Academy
- Bonusové AD a AP: 18/35/50/70 ⇒ 18/40/50/70
- Bonusové AD a AP za seslání schopnosti: 3/5/8/12 ⇒ 3/5/10/15
Arcanist
- Týmové AP: 20/20/50/125 ⇒ 20/20/50/145
- Celkové AP: 20/65/100/125 ⇒ 20/60/100/145
Bruiser
- Zdraví: 125/225/350/700 ⇒ 125/225/400/700
Imperial
- (5) Bonusové poškození non-tyrantů: 0/50% ⇒ 0/75%
Syndicate
- Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 50 ⇒ 60
- (7) Omnivamp, brnění a odolnost vůči magii – zvýšení bonusů: 50% ⇒ 33%
Twinshot
- Bonusové AD: 5/30/60 ⇒ 5/40/80
Šampioni – Tier 1
Camille
- Nerf maximální many: 0/50 ⇒ 0/60
Darius
- Nerf maximální many: 50/95 ⇒ 50/100
- Léčení ze schopnosti: 125/150/175 ⇒ 120/140/160
Kassadin
- Krádež many ze schopnosti: 35/50/65% ⇒ 50%
Tier 2
Blitzcrank
- Poškození schopnosti: 150/300/1337 ⇒ 150/300/900
Kog’Maw
- Bonusové poškození dle maximálního zdraví cíle: 6/7/10% ⇒ 7/8/9%
Zyra
- Prodleva mezi sesláním jejího kouzla a omráčením je malinko snížená.
Tier 3
Cho’Gath
- Zdraví: 1300 ⇒ 1400
Heimerdinger
- Poškození schopnosti: 70/100/150 ⇒ 70/95/140
Lissandra
- Iron Maiden – poškození: 250/350/575 ⇒ 225/300/500
- Iron Maiden – Doba trvání snížení AD: 5 ⇒ 4 seconds
- Iron Maiden – snížení AD: 40% ⇒ 30%
Samira
- AD 80 ⇒ 75
Tier 4
Urgot
- Buff maximální many: 0/60 ⇒ 0/50
Yone
- AD: 80 ⇒ 75
Předměty
Ionic Spark
- Hodnota maximálního poškození závislého na maně: 225% ⇒ 200%
Hyper Roll
- Cho’Gath nyní dostává dvojnásobek Feast stacků.
Změna získávání bodů z misí
- TFT hry budou přidávat 2 body za odehranou minutu či 3 body za minutu, jestliže jste se umístili na 1.-4. místě. Čas strávený v TFT se sice dál započítává do eventů, ale nejde o nejefektivnější způsob získávání bodů, přibývají zhruba 50% tempem.
- Hyper Roll a Double Up se nyní počítají do misí! I zde TFT ale platí 50% snížení rychlosti získávání bodů.
- TFT AFK kontrola byla zlepšena, aby se zvýšila úroveň herní kvality.
Opravy chyb
- Šampioni už nebudou náhodně měnit cíle po seslání kouzla.
- Scout (běhání po cizích deskách) vašich Tactitianů (Malých legend) v Double Up byl znovu aktivován po vyřešení několika chyb.
- Lissandra už nedělí svoji schopnost mezi cíl a sebe s Guardian Angel předmětem.
- Lissandra nyní správně mění cíl, pokud její původní cíl zemře při sesílání schopnosti.
- Jednotky už nemohou být okamžitě přidány na lavičku a zpět díky klávesové zkratce.
- Calculated Loss už nebude dávat reroll na 2-1, když si jej vezmete jako první augment.
- Opravena chyba se 7 Mercenary, kdy Soldier payout nefungoval.
- Opravena funkčnost snížení many z Mutant Spat.
- Na deskách už nenarazíte na chybu, díky které bylo jedno pole “tajnou druhou Socialite září” a přidávalo bonusy i bez Duet Augmentu.
- 2 Taloni si už nebudou navzájem obnovovat stacky krvácení na stejné jednotce.
- Opraveny vizuální efekty šampionů, které byly vidět i po vítězství, kdy už na desce být neměly.
- Blitzcrankovi spojenci už nebudou útočit na Blitzův cíl přitažení, který díky CC imunitě nebyl přitažen.
- Opraven problém, kdy Kai’sa nemohla použít schopnost po skoku či oživení z Guardian Angel.
- Enforcer 4 nyní správně omračuje nepřátelskou jednotku, která udělila nejvyšší poškození za poslední zápas.
- Clear Mind Augment už nepočítá Tome of Traits jako jednotku.
- Zileanův popisek nyní správně zobrazuje 25% snížení rychlosti útoků na 1-hvězdičkové úrovni.
- Underdogs teď správně tiká každou sekundu místo každé druhé sekundy za 2x takové léčení.
- Ezreal nyní vždycky získá manu po prvním útoku po seslání schopnosti, pokud má vysokou rychlost útoků.
- Rocket Propelled Fist z Portable Forge augment vystřelí svoje přitažení i pokud je nositel tohoto předmětu omráčen (Zephyr, Enforcer,...)
- Malzahar nyní pokaždé správně získá manu za útok po prvním seslání prvního kouzla za zápas.
- Double Up výhry už nebudou ukazovat prázdnou desku na zobrazení vítěze.
- Opravena chyba, při které se některé augmenty tříd ukazovaly i po vybrání Built Different augmentu.