Druhý patch setu Gizmos & Gadgets je po delší pauze tady a přináší hromadu balančních změn, na které někteří z nás netrpělivě čekali. Dojde i na rework třídy Chemtech či předmětu Blue Buff. Nerfu se dostalo např. Vex a Trundlovi, zatímco buff dostal mezi jinými i Shaco a Orianna. Pojďme se podívat co je nového!


Obsah


Augmenty tříd

Většina “Heart” Augmentů nyní přidává i jednoho šampiona dané třídy, abyste třídu mohli rovnou aktivovat, nebo se k tomu alespoň přiblížit.


Stříbrné Augmenty tříd: Hearts

Assassin Heart

  • Na lavičku se také přidá Talon.

Bodyguard Heart

  • Na lavičku se také přidá Leona.

Bruiser Heart

  • Na lavičku se také přidá Trundle.

Challenger Heart

  • Na lavičku se také přidá Warwick.

Clockwork Heart

  • Na lavičku se také přidá Zilean.

Enchanter Heart

  • Na lavičku se také přidá Taric.

Enforcer Heart

  • Na lavičku se také přidá Vi.

Imperial Heart

  • Na lavičku se také přidá Swain.

Mutant Heart

  • Na lavičku se také přidá Kog’maw.

Protector Heart

  • Na lavičku se také přidá Blitzcrank.

Scholar Heart

  • Na lavičku se také přidá Lissandra.

Scrap Heart

  • Na lavičku se také přidá Ekko.

Sniper Heart

  • Na lavičku se také přidá Tristana.

Syndicate Heart

  • Na lavičku se také přidá Zyra.

Twinshot Heart

  • Na lavičku se také přidá Graves.

Zlaté Augmenty tříd: Crests

Všechny Augmenty přidávající jeden emblem byly přejmenovány na “Crests” – znaky/erby. Také přidávají šampiona své třídy.

Arcanist Crest

  • Na lavičku se také přidá Twisted Fate.

Assassin Crest

  • Na lavičku se také přidá Ekko.

Bodyguard Crest

  • Na lavičku se také přidá Leona.

Bruiser Crest

  • Na lavičku se také přidá Trundle.

Challenger Crest

  • Na lavičku se také přidá Warwick.

Chemtech Crest

  • Na lavičku se také přidá Zac.

Imperial Crest

  • Na lavičku se také přidá Talon.

Mutant Crest

  • Na lavičku se také přidá Kog’maw.

Scholar Crest

  • Na lavičku se také přidá Heimerdinger.

Scrap Crest

  • Na lavičku se také přidá Ekko.

Sniper Crest

  • Na lavičku se také přidá Tristana.

Syndicate Crest

  • Na lavičku se také přidá Zyra.

Prismatické Augmenty tříd

Některé Soul Augmenty se nyní jmenují “Crowns” – koruny a přidávají 2 emblemy. U jiných Soul Augmentů naopak najdete výhodu ve zlaťácích.

Academy Soul

  • Se nyní jmenuje Academy Crown a přidává 2 Academy Emblemy.

Arcanist Soul

  • Se nyní jmenuje Arcanist Crown a přidává 2 Arcanist Emblemy.

Assassin Soul

  • Se nyní jmenuje Assassin Crown a přidává2 Assassin Emblemy.

Bodyguard Soul

  • Se nyní jmenuje Bodyguard Crown a přidává 2 Bodyguard Emblemy.

Bruiser Soul

  • Se nyní jmenuje Bruiser Crown a přidává 2 Bruiser Emblemy.

Challenger Soul

  • Se nyní jmenuje Challenger Crown a přidává 2 Challenger Emblemy.

Chemtech Soul

  • Se nyní jmenuje Chemtech Crown a přidává 2 Chemtech Emblemy.

Imperial Soul

  • Se nyní jmenuje Imperial Crown a přidává 2 Imperial Emblemy.

Mutant Soul

  • Se nyní jmenuje Mutant Crown a přidává 2 Mutant Emblemy.

Protector Soul

  • Se nyní jmenuje Protector Crown a přidává 2 Protector Emblemy.

Sniper Soul

  • Se nyní jmenuje Sniper Crown a přidává 2 Sniper Emblemy.

Syndicate Soul

  • Se nyní jmenuje Syndicate Crown a přidává 2 Syndicate Emblemy.

Clockwork Soul

  • Nyní přidává také 8 zlaťáků.

Enchanter Soul

  • Nyní přidává také 8 zlaťáků.

Enforcer Soul

  • Nyní přidává také 8 zlaťáků.

Scholar Soul

  • Nyní přidává také 8 zlaťáků.

Scrap Soul

  • Nyní přidává také 8 zlaťáků.

Velké změny

Augmenty

Broken Stopwatch (Clockwork)

  • Tier: Prismatický → Zlatý
  • Doba trvání omráčení: 5 → 4 sekundy

Duet (Socialite)

  • Nový: Nyní společně s druhou září přidává bonus 500 k maximálnímu zdraví šampiona v záři stojícího.

Featherweights

  • Bonusová rychlost útoků a pohybu: 35/50/70% → 30/40/60%

Innovator Heart

  • Už nemůže být nabídnut jako 1. volba Augmentu.

Innovator Soul

  • Už nemůže být nabídnut jako 3. volba Augmentu.

Item Grab Bag I & II

  • Odstraněno: Už nepřidává Reforger(y).

Level Up!

  • Už nemůže být nabídnut po zvolení March of Progress.

March of Progress

  • Už může být nabídnut pouze jako 1. volba Augmentu.
  • XP za kolo: 4 → 5
  • Tier: Zlatý →  Prismatický

Spell Blade (Arcanist)

  • Rework: Po seslání schopnosti uděluje následující útok Arcanist jednotek bonusové magické poškození rovné 200% jejich AP.

Windfall

  • Přidá: 20/25/30 → 15/25/35 zlaťáků

Třídy

Challenger

  • Rychlost útoků: 30/60/90/145% → 30/55/80/130%

Chemtech

  • Nyní vždy trvá 8 sekund.
  • Rychlost útoků: 50% → 25/50/75/100%
  • Regenerace zdraví: 4% → 3/4/6/10%

Innovator

  • Mechanical Bear – Buff AD & AP týmu ze schopnosti: 25 → 20
  • Mechanical Dragon – Buff kritického poškození: 75% → 40%

Mutant

  • Adrenaline Rush – šance na útok navíc: 33/66% → 40/75%

Clockwork

  • Bonusová rychlost útoků: 10/30/55% → 10/35/70%

Šampioni – Tier 1

Garen

  • Procentuální poškození ze schopnosti z chybějícího zdraví: 20% → 15%

Tier 2

Katarina

  • Poškození schopnosti: 180/225/300 → 160/200/250

Trundle

  • Procenta “ukradeného” AD ze schopnosti: 20/30/50 → 20/25/40
  • Zpomalení rychlosti útoků ze schopnosti: 50% → 25%

Tier 3

Ekko

  • Bonusová rychlost útoků pro spojence ze schopnosti: 40/50/75% → 35/40/50%

Shaco

  • Zdraví: 650 → 700
  • Buff maximální many: 50/90 → 40/80
  • Základní poškození schopnosti: 75/100/125 → 90/110/130

Taric

  • Léčení ze schopnosti: 375/475/600 → 325/425/600

Vex

  • Stackující se bonus k hodnotě štítu ze schopnosti při zničení: 25% → 10%
  • Štít ze schopnosti: 550/700/900 → 500/600/750
  • Poškození schopnosti: 125/200/275 → 100/135/175

Tier 4

Fiora

  • AD: 70 → 75
  • Škálování AD ze schopnosti: 160% → 170%

Jhin

  • Buff maximální many: 0/80 → 0/70
  • AD: 95 → 90
  • Škálování AD ze schopnosti: 150/225/344% → 150/200/344%

Lux

  • Vrácení many za zabití: 30 → 20

Orianna

  • Buff many: 80/180 → 50/140
  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/1,5/4 → 1/1/4 sekund

Sion

  • Zdraví: 1750 → 1850
  • Doba trvání schopnosti: 2/2,5/5 → 2/3/6 sekund

Tier 5

Akali

  • Health: 800 → 850
  • Poškození prvního skoku ze schopnosti: 275/375/2000 → 300/375/2000

Galio

  • Zdraví: 1800 → 1900
  • AD: 150 → 120
  • Poškození schopnosti: 150/250/2000 → 200/300/9001
  • Na 3-hvězdičkové úrovni má jeho dopad z nebe ještě větší dosah.

Jayce

  • Brnění a odolnost vůči magii: 40 → 30
  • Melee forma –  hodnota štítu: 400/600/3000 → 350/500/3000
  • Ranged forma – Získání AD: 35/60/1000 → 45/70/1000

Jinx

  • Rychlost útoků: 1,05 → 1,0
  • Škálování AD ze schopnosti: 190/210/888% → 190/200/888%

Viktor

  • Mana: 0/140 → 0/150
  • Poškození schopnosti: 350/450/1500 → 325/425/1500

Předměty

Blue Buff

  • Nový: Nyní přidává 20 počáteční many navíc.

Frozen Heart

  • Zpomalení rychlosti útoků: 25% ⇒ 35%

Menší změny

Augmenty

Gold Reserves (Mercenaries)

  • Procentuální bonusové poškození za zlaťák: 1% ⇒ 2%
  • Limit poškození zůstává na 60%, nyní se získává na 30 zlaťácích.

Stand United

  • Bonusové AD a AP za aktivní třídu: 2/3/4 ⇒ 3/4/5

Knife’s Edge

  • AD: 30/45/60 ⇒ 25/40/55

Cram Session (Academy)

  • Mana obnovená po prvním seslání: 80% ⇒ 90%

Portable Forge Armory

  • Možnost Death’s Defiance – AD: 15 ⇒ 30
  • Možnost Death’s Defiance – rychlost útoků: 15% ⇒ 30%
  • Možnost Death’s Defiance procenta ignorování poškození: 60% ⇒ 70%
  • Možnost Gold Collector – šance na spadnutí zlaťáků: 100% ⇒ 75%
  • Možnost Manazane – počáteční mana: 15 ⇒ 50
  • Možnost Zhonya’s Paradox – AP: 15 ⇒ 45
  • Možnost Zhonya’s Paradox – Brnění a odolnost vůči magii: 25 ⇒ 35
  • Možnost Rocket Propelled Fist nyní ignoruje cíl přitažení opravdového Blitze. Předmět i Blitzcrank teď přitáhnou každý svůj cíl.

Následující Augmenty se budou objevovat o něco častěji: Ascension, Cybernetic Implants, Knife’s Edge, Makeshift Armor, Underdogs.


Třídy

Academy

  • Bonusové AD a AP: 18/35/50/70 ⇒ 18/40/50/70
  • Bonusové AD a AP za seslání schopnosti: 3/5/8/12 ⇒ 3/5/10/15

Arcanist

  • Týmové AP: 20/20/50/125 ⇒ 20/20/50/145
  • Celkové AP: 20/65/100/125 ⇒ 20/60/100/145

Bruiser

  • Zdraví: 125/225/350/700 ⇒ 125/225/400/700

Imperial

  • (5) Bonusové poškození non-tyrantů: 0/50% ⇒ 0/75%

Syndicate

  • Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 50 ⇒ 60
  • (7) Omnivamp, brnění a odolnost vůči magii – zvýšení bonusů: 50% ⇒ 33%

Twinshot

  • Bonusové AD: 5/30/60 ⇒ 5/40/80

Šampioni – Tier 1

Camille

  • Nerf maximální many: 0/50 ⇒ 0/60

Darius

  • Nerf maximální many: 50/95 ⇒ 50/100
  • Léčení ze schopnosti: 125/150/175 ⇒ 120/140/160

Kassadin

  • Krádež many ze schopnosti: 35/50/65% ⇒ 50%

Tier 2

Blitzcrank

  • Poškození schopnosti: 150/300/1337 ⇒ 150/300/900

Kog’Maw

  • Bonusové poškození dle maximálního zdraví cíle: 6/7/10% ⇒ 7/8/9%

Zyra

  • Prodleva mezi sesláním jejího kouzla a omráčením je malinko snížená.

Tier 3

Cho’Gath

  • Zdraví: 1300 ⇒ 1400

Heimerdinger

  • Poškození schopnosti: 70/100/150 ⇒ 70/95/140

Lissandra

  • Iron Maiden – poškození: 250/350/575 ⇒ 225/300/500
  • Iron Maiden – Doba trvání snížení AD: 5 ⇒ 4 seconds
  • Iron Maiden – snížení AD: 40% ⇒ 30%

Samira

  • AD 80 ⇒ 75

Tier 4

Urgot

  • Buff maximální many: 0/60 ⇒ 0/50

Yone

  • AD: 80 ⇒ 75

Předměty

Ionic Spark

  • Hodnota maximálního poškození závislého na maně: 225% ⇒ 200%

Hyper Roll

  • Cho’Gath nyní dostává dvojnásobek Feast stacků.

Změna získávání bodů z misí

  • TFT hry budou přidávat 2 body za odehranou minutu či 3 body za minutu, jestliže jste se umístili na 1.-4. místě. Čas strávený v TFT se sice dál započítává do eventů, ale nejde o nejefektivnější způsob získávání bodů, přibývají zhruba 50% tempem.
  • Hyper Roll a Double Up se nyní počítají do misí! I zde TFT ale platí 50% snížení rychlosti získávání bodů.
  • TFT AFK kontrola byla zlepšena, aby se zvýšila úroveň herní kvality.

Opravy chyb

  • Šampioni už nebudou náhodně měnit cíle po seslání kouzla.
  • Scout (běhání po cizích deskách) vašich Tactitianů (Malých legend) v Double Up byl znovu aktivován po vyřešení několika chyb.
  • Lissandra už nedělí svoji schopnost mezi cíl a sebe s Guardian Angel předmětem.
  • Lissandra nyní správně mění cíl, pokud její původní cíl zemře při sesílání schopnosti.
  • Jednotky už nemohou být okamžitě přidány na lavičku a zpět díky klávesové zkratce.
  • Calculated Loss už nebude dávat reroll na 2-1, když si jej vezmete jako první augment.
  • Opravena chyba se 7 Mercenary, kdy Soldier payout nefungoval.
  • Opravena funkčnost snížení many z Mutant Spat.
  • Na deskách už nenarazíte na chybu, díky které bylo jedno pole “tajnou druhou Socialite září” a přidávalo bonusy i bez Duet Augmentu.
  • 2 Taloni si už nebudou navzájem obnovovat stacky krvácení na stejné jednotce.
  • Opraveny vizuální efekty šampionů, které byly vidět i po vítězství, kdy už na desce být neměly.
  • Blitzcrankovi spojenci už nebudou útočit na Blitzův cíl přitažení, který díky CC imunitě nebyl přitažen.
  • Opraven problém, kdy Kai’sa nemohla použít schopnost po skoku či oživení z Guardian Angel.
  • Enforcer 4 nyní správně omračuje nepřátelskou jednotku, která udělila nejvyšší poškození za poslední zápas.
  • Clear Mind Augment už nepočítá Tome of Traits jako jednotku.
  • Zileanův popisek nyní správně zobrazuje 25% snížení rychlosti útoků na 1-hvězdičkové úrovni.
  • Underdogs teď správně tiká každou sekundu místo každé druhé sekundy za 2x takové léčení.
  • Ezreal nyní vždycky získá manu po prvním útoku po seslání schopnosti, pokud má vysokou rychlost útoků.
  • Rocket Propelled Fist z Portable Forge augment vystřelí svoje přitažení i pokud je nositel tohoto předmětu omráčen (Zephyr, Enforcer,...)
  • Malzahar nyní pokaždé správně získá manu za útok po prvním seslání prvního kouzla za zápas.
  • Double Up výhry už nebudou ukazovat prázdnou desku na zobrazení vítěze.
  • Opravena chyba, při které se některé augmenty tříd ukazovaly i po vybrání Built Different augmentu.