Moment, na který jsme čekali, je tady. Teamfight Tactics se obléká do nového kabátku, jímž je Gizmos & Gadgets. Pro některé z nás jde o úplnou novinku, jiní si už přicházející kompozice vyzkoušeli na PBE. S novou aktualizací už si na výměnu tříd a šampionů musíme zvyknout všichni. Pojďme se tedy podívat, co je nového.

Šampiony a jejich schopnosti jsme si vysvětlili dříve tady. Se třídami jsme se seznámili v tomto starším článku a v neposlední řadě se můžete ohlédnout i za Hextech Augmenty – mechanikou nového setu.


Obsah


Hodnocená sezóna

  • Hráči už nebudou moct spadnout do nižších ranků (Iron – Master).
  • Hráči budou moct spadnout už jen mezi divizemi – např. z Platinum III do Platinum IV, ale ne z Platinum do Gold.
  • V Grandmasteru a Challengeru se stále demotovat dá.
  • Ranked sezona začíná hned, jak bude G&G živě na serverech.
  • Všichni v G&G začínají v Iron II.
  • Po resetu dostanete 5 her, kde neztratíte LP a naopak při výhře získáte mnohem více, než normálně.
  • Hyper hodnocení se vrací na 500.

Double up


Systém

Loots Orbs – orby s kořistí

  • Lehce snížena šance na Neeko’s Help z modrých a zlatých orbů

Změny předmětů

Archangel’s Staff

  • REWORK: Nositel získá během zápasu každé 4 sekundy 25 AP.

Banshee’s Claw

  • REWORK: Nositel a jeho spojenci v blízkosti 1 pole získají na začátku zápasu štít blokující poškození a efekty první schopnosti, která je zasáhne. Zadrží až 600 poškození.
  • Stackování Banshee’s Claw zvyšuje poškození, které umí vyblokovat, ale nezvětšuje počet štítů.

Bramble Vest

  • Nové: Nyní přidává 80 brnění (včetně komponentů).
  • Poškození (AOE): 80/100/150 → 60/80/120

Deathblade

  • REWORK: Nyní přidává 50/75/100 bonusového AD (včetně komponentů).

Dragon’s Claw

  • Fireball cooldown: 1 → 0,5 sekund
  • Fireball – procentuální poškození z maximálního zdraví: 30% → 18%

Giant Slayer

  • Hranice zdraví bonusového poškození: 1600 → 1800

Hand of Justice

  • Bonusové AP/AD či Omnivamp: 35 → 30

Hextech Gunblade

  • Už nepřidává štít po přeléčení
  • Nové: Nyní navíc léčí spojence s nejnižším zdravím

Jeweled Gauntlet

  • Nové: Nyní navíc přidává 10 AP
  • Bonusové poškození kritickým zásahem: 40% → 30%

Quicksilver

  • Nové: Nyní navíc přidává 20% rychlosti útoků

Rapid Firecannon

  • Celková rychlost útoků: 40% → 50%

Runaan’s Hurricane

  • Nové: Nyní navíc přidává +10 AD
  • Odebráno: Už neaktivuje on-hit efekty

Statikk Shiv

  • Nové: Nyní navíc přidává 15% rychlosti útoků

Hyper Roll

Gizmos & Gadgets Hyper Roll úpravy

  • Zbrojnice Radiant předmětů byla odstraněna.
  • Zbrojnice Augmentů se bude objevovat ve fázích: 3-1, 5-2, 7-2.
  • Některé Augmenty nebudou pro Hyper Roll dostupné.

Úpravy Hype úrovně

  • Rychlost pohybu Tacticiana snížena z 200% na 175%.

Časování zbrojnic

  • Zbrojnice komponentů se objeví ve fázích: 3-2, 4-2 ,6-2
  • Zbrojnice plných předmětů se objeví ve fázích: 8-2, 9-2

Úpravy zbrojnic

  • Zbrojnice komponentů: 70% šance na 3 komponenty
  • Zbrojnice komponentů: 20% šance na 3 komponenty + Neeko’s Help nebo Loaded Dice
  • Zbrojnice komponentů: 10% šance na 3 komponenty + 1 Golden Spatula
  • Zbrojnice plných předmětů: 75% šance na 4 předměty (1 ofenzivní, 1 defenzivní, 1 užitečné, 1 náhodné)
  • Zbrojnice plných předmětů: 15% šance na 3 předměty (1 ofenzivní, 1 defenzivní, 1 užitečné) + 1 emblem.
  • Zbrojnice plných předmětů: 10% šance na 2 předměty (2 náhodné) + 2 emblemy.

Úpravy ekonomie

  • Počáteční zlato: 8 → 2
  • 1-1: +0 → +0
  • 1-2: +0 → +0
  • 2-1: +2 → +4
  • 3-1: +3 → +8 (Minimální zlato na 3-1 je nyní 14 místo 13).
  • 3-1: +3 → +2
  • 4-1: +4 → +6
  • 4-2: +4 → +3
  • 5-1: +5 → +7
  • 5-2: +5 → +4
  • 6-1: +6 → +12
  • 6-2: +6 → +5
  • 6-3: +6 → +5
  • 7-1: +8 → +16
  • 7-2: +8 → +8
  • 7-3: +8 → +8
  • 8-1: +9 → +17
  • 8-2 (a následující kola): +9 → +9

Úpravy časování kol

  • Snížena doba plánovací fáze pro zápasy bez zbrojnic ze 30 na 25 sekund.
  • Přidáno 5 sekund k prvnímu kolu každé fáze od 3-1.
  • Přidáno 10 sekund k 8-1 pro lepší kontrolu při pozdní fázi hry.

Úpravy hraní Hyper Roll

  • Yordlové: Yordle (3) bonus dává 2 bonusové Yordly, zatímco běžné TFT jen jednoho.
  • Mercenaries: Štěstí na kostce Mercenaries závisí na zbývajícím zdraví vašeho Tacticiana, ne na loss streaku. Čím nižší zdraví, tím lepší kostka.
  • Tahm Kench získává 2x takové statistiky z jezení jednotek.