Na počest dvouletého výročí TFT nám Riot v dnešním patch notes představuje novou Malou legendu, kterou v aktualizaci dostaneme. Dále se podíváme na změny v systému a klasicky na balanční posuny u tříd či šampionů. Dnešní aktualizace se trochu liší od ostatních rozdělením na “velké” a “malé” změny, pokrývá však všechny důležité informace.


Obsah


Dva roky TFT

  • Hrajte alespoň jednu hru TFT mezi 23. červnem a 7. červencem a dostanete Birthday Cakespirit Malou legendu!


Systém

Zbrojnice

  • Magnetic Remover a Reforger se už ve zbrojnici objevovat nebudou.
  • Dva plné předměty + dva speciální předměty ve zbrojnici se mění na zbrojnici se 4 plnými předměty.
  • Dva komponenty + dva speciální předměty (Neeko’s Help, Loaded Dice, Spatula, Shadow Spatula) ve zbrojnici nahrazeny dvěma komponenty + dva plné předměty.
  • Byla zvýšena šance na 4-2 zbrojnici.
  • Šance potkat speciální předměty ve 4-2 zbrojnici se dramaticky snížila.
  • Šance potkat Emblem ve 4-2 zbrojnici se lehce snížila.
  • Šance potkat komponenty a plné předměty ve 4-2 zbrojnici se lehce zvýšila.
  • Šance na 5-2 zbrojnici je snížena.
  • Šance potkat speciální předměty v 5-2 zbrojnici bylo o hodně snížena.
  • Šance potkat Emblem nebo komponent v 5-2 zbrojnici se lehce snížila.
  • Šance potkat plný předmět v 5-2 zbrojnici je malinko vyšší.
  • Šance narazit na speciální předměty či Emblem v 6-2 a 7-2 zbrojnicích je nižší.

Velké změny

Jde o změny, které významně ovlivní aktuální hraní.


Třídy

Skirmisher

  • Štít: 25/40/60% → 25/45/75% maximálního zdraví

Šampioni: Tier 1

Kled

  • Nyní získává bonusové poškození za každý 4. útok ( i v sedle).
  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75

Poppy

  • Mana buff: 40/80 → 30/70
  • Poškození schopnosti: 150/250/350 → 150/250/400
  • Štít ze schopnosti: 250/350/450 → 250/375/525

Šampioni: Tier 2

Kennen

  • Buff počáteční many: 50/125 → 60/125
  • Poškození schopnosti: 150/200/250 → 150/225/350

Trundle

  • REWORK schopnosti: Trundle vysává sílu svého cíle, čímž mu snižuje zdraví, brnění, odolnost vůči magii a AD o 35%, přičemž sobě dodá 100/130/200% (podle AP) těchto “vysátých” statistik po dobu 8 sekund.
  • Mana upravena: 0/60 → 30/80

Šampioni: Tier 3

Ashe

  • Poškození schopnosti: 300/400/600 → 300/450/750

Nidalee

  • REWORK schopnosti: Nidalee se mění na pumu a skočí za nepřítele s nejnižším zdravím. Ve formě pumy získává 45% na dodge, 40/50/75% rychlosti útoků a její útoky se mění na melee, které udělují 200/300/600 bonusového magického poškození za každý 4. útok.
  • AD: 65 → 50

Yasuo

  • Poškození schopnosti: 300/400/750 → 250/350/700
  • Stackování poškození za útok ze schopnosti: 30/40/75 → 25/35/70

Šampioni: Tier 4

Ryze

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,8
  • Ryzova posílená schopnost nyní omráčí sekundární cíly na poloviční dobu trvání (0,75/1/2). Hlavní cíl je omráčen na plnou dobu – 1,5/2/4 sekundy.

Šampioni: Tier 5

Kayle

  • Zdraví: 500 → 650
  • AD: 60 → 75
  • Rychlost útoků: 1,0 → 1,1
  • Počet útoků za Immunity: 10 → 15
  • Poškození 4 AOE ze schopnosti: 200/300/10000 → 80/125/4000

Předměty

  • REWORK: Sacrificial Infinity Edge: Nyní uděluje poškození při útoku nebo seslání kouzla místo po každém kritickém zásahu. Na to se odkazuje i nový popisek.
  • Ionic Spark – poškození: 200% → 250% many postavy, která jej nosí
  • Eclipse Cape – zapálení sebe samého: po celou dobu boje → prvních 8 sekund boje

Menší změny

Třídy

Abomination – Monstrosity

  • AD: 100/150/200 → 100/140/180
  • AD za úroveň hvězdiček: 10/15/20 → 10/14/18

Dragonslayer

  • Bonusové AP: 30/80/140 → 30/70/140

Forgotten

  • Základní AD a AP: 30/70/140 → 25/60/125
  • Bonus za Shadow předmět: 10% → 15%

Ironclad

  • Brnění: 40/90/180 → 35/85/170

Knight

  • Množství blokování: 15/40/80 → 20/40/70

Legionnaire

  • Rychlost útoků: 25/60/110/180 → 25/60/110/195

Ranger

  • Bonusová rychlost útoků: 70/180 → 75/180%

Redeemed

  • AP/Brnění/Odolnost vůči magii: 30/60/90 → 30/60/100

Renewer

  • Regenerace zdraví a many: 3/6/10% → 3/6/9%

Šampioni: Tier 1

Ziggs

  • Zdraví: 500 → 450
  • Poškození schopnosti: 250/350/450 → 250/375/525

Šampioni: Tier 2

Soraka

  • Navýšení ukradení many: 35/35/50% → 35/35/35%

Varus

  • Poměr AD ze schopnosti: 150/160/180% → 150/155/165%

Šampioni: Tier 3

Katarina

  • Základní poškození ze schopnosti: 200/250/420 → 180/250/420
  • Sekundární poškození ze schopnosti: 100/125/210 → 90/125/210

Lee Sin

  • Poškození schopnosti: 250/350/750 → 250/350/700

Lux

  • Štít ze schopnosti: 150/225/400 → 125/200/400

Zyra

  • Hitbox její schopnosti byl lehce navýšen.

Šampioni: Tier 4

Aphelios

  • Základní poškození ze schopnosti: 100/150/300 → 125/150/300

Jax

  • Rychlost útoků: 0,85 → 0,9

Karma

  • Poškození schopnosti: 240/300/700 → 225/280/700

Rell

  • Množství štítu ze schopnosti: 350/500/3000 → 300/450/3000

Taric

  • Buff počáteční many: 100/200 → 120/200

Šampioni: Tier 5

Teemo

  • Poškození schopnosti: 140/175/666 → 130/160/666

Volibear

  • Buff počáteční many: 100/200 → 110/200

Předměty

  • Archdemon’s Staff of Immortality – poměr many: 400% → 350%
  • Giant Slayer – práh maximálního zdraví: 1750 → 1650
  • Giant Slayer – bonusové poškození: 80% → 75%
  • Redemtion – AOE snížení poškození: 30% → 25%
  • Locket of the Silver Lunari – brnění a odolnost vůči magii: 70 → 60

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kdy se při 8 assassinech jejich bonus naprosto vypnul.
  • Vlk, Daisy, Heimerdingerova věžička a Zz’Rot Voidspawn nyní správně mají 130% základního kritického poškození.
  • Reforger už nebude přeměňovat Shadow komponenty na ty stejné.
  • Eclipse Cape nyní správně aplikuje sebe-zapálení i když ji na postavu dáte během boje.
  • Efekty oživení (Guardian Angel, Revenant) se nebudou dále aktivovat, pokud je nositel ve schopnosti Kindred.
  • Teemo se opět bude v obchodě objevovat tak, že stojí životy a ne peníze, když ho najdete přes Loaded Dice.