i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 11.13 Patch notes
Dostaneme novou Malou legendu!
Na počest dvouletého výročí TFT nám Riot v dnešním patch notes představuje novou Malou legendu, kterou v aktualizaci dostaneme. Dále se podíváme na změny v systému a klasicky na balanční posuny u tříd či šampionů. Dnešní aktualizace se trochu liší od ostatních rozdělením na “velké” a “malé” změny, pokrývá však všechny důležité informace.
Obsah
Dva roky TFT
- Hrajte alespoň jednu hru TFT mezi 23. červnem a 7. červencem a dostanete Birthday Cakespirit Malou legendu!
Systém
Zbrojnice
- Magnetic Remover a Reforger se už ve zbrojnici objevovat nebudou.
- Dva plné předměty + dva speciální předměty ve zbrojnici se mění na zbrojnici se 4 plnými předměty.
- Dva komponenty + dva speciální předměty (Neeko’s Help, Loaded Dice, Spatula, Shadow Spatula) ve zbrojnici nahrazeny dvěma komponenty + dva plné předměty.
- Byla zvýšena šance na 4-2 zbrojnici.
- Šance potkat speciální předměty ve 4-2 zbrojnici se dramaticky snížila.
- Šance potkat Emblem ve 4-2 zbrojnici se lehce snížila.
- Šance potkat komponenty a plné předměty ve 4-2 zbrojnici se lehce zvýšila.
- Šance na 5-2 zbrojnici je snížena.
- Šance potkat speciální předměty v 5-2 zbrojnici bylo o hodně snížena.
- Šance potkat Emblem nebo komponent v 5-2 zbrojnici se lehce snížila.
- Šance potkat plný předmět v 5-2 zbrojnici je malinko vyšší.
- Šance narazit na speciální předměty či Emblem v 6-2 a 7-2 zbrojnicích je nižší.
Velké změny
Jde o změny, které významně ovlivní aktuální hraní.
Třídy
Skirmisher
- Štít: 25/40/60% → 25/45/75% maximálního zdraví
Šampioni: Tier 1
Kled
- Nyní získává bonusové poškození za každý 4. útok ( i v sedle).
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
Poppy
- Mana buff: 40/80 → 30/70
- Poškození schopnosti: 150/250/350 → 150/250/400
- Štít ze schopnosti: 250/350/450 → 250/375/525
Šampioni: Tier 2
Kennen
- Buff počáteční many: 50/125 → 60/125
- Poškození schopnosti: 150/200/250 → 150/225/350
Trundle
- REWORK schopnosti: Trundle vysává sílu svého cíle, čímž mu snižuje zdraví, brnění, odolnost vůči magii a AD o 35%, přičemž sobě dodá 100/130/200% (podle AP) těchto “vysátých” statistik po dobu 8 sekund.
- Mana upravena: 0/60 → 30/80
Šampioni: Tier 3
Ashe
- Poškození schopnosti: 300/400/600 → 300/450/750
Nidalee
- REWORK schopnosti: Nidalee se mění na pumu a skočí za nepřítele s nejnižším zdravím. Ve formě pumy získává 45% na dodge, 40/50/75% rychlosti útoků a její útoky se mění na melee, které udělují 200/300/600 bonusového magického poškození za každý 4. útok.
- AD: 65 → 50
Yasuo
- Poškození schopnosti: 300/400/750 → 250/350/700
- Stackování poškození za útok ze schopnosti: 30/40/75 → 25/35/70
Šampioni: Tier 4
Ryze
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,8
- Ryzova posílená schopnost nyní omráčí sekundární cíly na poloviční dobu trvání (0,75/1/2). Hlavní cíl je omráčen na plnou dobu – 1,5/2/4 sekundy.
Šampioni: Tier 5
Kayle
- Zdraví: 500 → 650
- AD: 60 → 75
- Rychlost útoků: 1,0 → 1,1
- Počet útoků za Immunity: 10 → 15
- Poškození 4 AOE ze schopnosti: 200/300/10000 → 80/125/4000
Předměty
- REWORK: Sacrificial Infinity Edge: Nyní uděluje poškození při útoku nebo seslání kouzla místo po každém kritickém zásahu. Na to se odkazuje i nový popisek.
- Ionic Spark – poškození: 200% → 250% many postavy, která jej nosí
- Eclipse Cape – zapálení sebe samého: po celou dobu boje → prvních 8 sekund boje
Menší změny
Třídy
Abomination – Monstrosity
- AD: 100/150/200 → 100/140/180
- AD za úroveň hvězdiček: 10/15/20 → 10/14/18
Dragonslayer
- Bonusové AP: 30/80/140 → 30/70/140
Forgotten
- Základní AD a AP: 30/70/140 → 25/60/125
- Bonus za Shadow předmět: 10% → 15%
Ironclad
- Brnění: 40/90/180 → 35/85/170
Knight
- Množství blokování: 15/40/80 → 20/40/70
Legionnaire
- Rychlost útoků: 25/60/110/180 → 25/60/110/195
Ranger
- Bonusová rychlost útoků: 70/180 → 75/180%
Redeemed
- AP/Brnění/Odolnost vůči magii: 30/60/90 → 30/60/100
Renewer
- Regenerace zdraví a many: 3/6/10% → 3/6/9%
Šampioni: Tier 1
Ziggs
- Zdraví: 500 → 450
- Poškození schopnosti: 250/350/450 → 250/375/525
Šampioni: Tier 2
Soraka
- Navýšení ukradení many: 35/35/50% → 35/35/35%
Varus
- Poměr AD ze schopnosti: 150/160/180% → 150/155/165%
Šampioni: Tier 3
Katarina
- Základní poškození ze schopnosti: 200/250/420 → 180/250/420
- Sekundární poškození ze schopnosti: 100/125/210 → 90/125/210
Lee Sin
- Poškození schopnosti: 250/350/750 → 250/350/700
Lux
- Štít ze schopnosti: 150/225/400 → 125/200/400
Zyra
- Hitbox její schopnosti byl lehce navýšen.
Šampioni: Tier 4
Aphelios
- Základní poškození ze schopnosti: 100/150/300 → 125/150/300
Jax
- Rychlost útoků: 0,85 → 0,9
Karma
- Poškození schopnosti: 240/300/700 → 225/280/700
Rell
- Množství štítu ze schopnosti: 350/500/3000 → 300/450/3000
Taric
- Buff počáteční many: 100/200 → 120/200
Šampioni: Tier 5
Teemo
- Poškození schopnosti: 140/175/666 → 130/160/666
Volibear
- Buff počáteční many: 100/200 → 110/200
Předměty
- Archdemon’s Staff of Immortality – poměr many: 400% → 350%
- Giant Slayer – práh maximálního zdraví: 1750 → 1650
- Giant Slayer – bonusové poškození: 80% → 75%
- Redemtion – AOE snížení poškození: 30% → 25%
- Locket of the Silver Lunari – brnění a odolnost vůči magii: 70 → 60
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy se při 8 assassinech jejich bonus naprosto vypnul.
- Vlk, Daisy, Heimerdingerova věžička a Zz’Rot Voidspawn nyní správně mají 130% základního kritického poškození.
- Reforger už nebude přeměňovat Shadow komponenty na ty stejné.
- Eclipse Cape nyní správně aplikuje sebe-zapálení i když ji na postavu dáte během boje.
- Efekty oživení (Guardian Angel, Revenant) se nebudou dále aktivovat, pokud je nositel ve schopnosti Kindred.
- Teemo se opět bude v obchodě objevovat tak, že stojí životy a ne peníze, když ho najdete přes Loaded Dice.