i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 11.11 Patch notes
Šampioni budou častější kořistí než zlato?
Kromě klasických balančních změn – buffů a nerfů – nás dnes čeká i několik změn systémových. Novinky se týkají kolotočů, orbů s předměty a dalších. Značnou úpravu také pocítí třída Abomination s její Monstrosity.
Obsah
Systém
Úprava uživatelského rozhraní
- Nápověda u předmětů je nyní rozšířena. Pokud na předmět kliknete pravým tlačítkem myši (nebo na něj tapnete na mobilní verzi), můžete dále přejet myší přes hotový předmět, což vám otevře další nápovědu s popisem daného plného předmětu.
- Šampioni nevyužívající manu nyní nemohou nosit Blue Buff ani Very Dark Blue Buff.
- Ikonka Zz’Rot Portalu nyní na PC září fialově a ne zeleně, abychom si jej nezaměňovali se Shadow předměty.
Šance na šampiony na základě úrovní
- Level 6: 35/35/25/5/0% → 25/40/30/5/0%
- Level 7: 19/35/30/15/1% → 19/30/35/15/1%
Šance na předměty na kolotoči
- 1 Shadow předmět: 10% → 0%
- 2 Shadow předměty: 75% → 70%
- 3 Shadow předměty: 10% → 25%
- 4 Shadow předměty: 5% → 5% (žádná změna)
Orby s kořistí
- Všechny orby: Malinko snížená šance na získání zlata a zvýšená šance na získání šampiona stejné hodnoty.
- Modré orby: Neeko + 2 zlaťáky (8% šance) → Neeko + 1x Tier 2 šampion (6% šance) + 1x Tier 3 šampion (2% šance)
Třídy a původy
Abomination – Monstrosity
- Doba trvání seslání “Enrage” snížena o 25%
- Základní zdraví: 1000/1400/1800 → 1000/1600/2200
- Bonusové zdraví za úroveň hvězdiček: 100/140/180 → 100/160/220
- AD: 100/150/200 → 100/160/220
- AD za úroveň hvězdiček: 10/15/20 → 10/16/22
Forgotten
- AD a AP: 30/70/160 → 30/70/140
Knight
- Snížení poškození: 15/40/90 → 15/40/80
Skirmisher
- Štít: 300/600 → 20/40% maximálního zdraví
Spellweaver
- AP: 20/60 → 20/50
- AP za seslání schopnosti: 2/6 → 2/5
Šampioni
Tier 1
Udyr
- Poškození schopnosti: 130/140/200% → 120/130/180%
Vladimir
- Poškození schopnosti: 250/350/450 → 300/420/540
Tier 2
LeBlanc
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/2/2,5 → 2 sekundy
- Poškození schopnosti: 200/300/600 → 200/250/500
Sejuani
- Bonusové brnění a odolnost vůči magii ze schopnosti: 60/120/300 → 100/150/300
Soraka
- Buff maximální many: 30/80 → 30/70
Trundle
- Poměr AP ze schopnosti: 100% → 50%
- Krádež statistik schopností – doba trvání: 6 → 8 sekund
Varus
- Bonusové AD při zásahu ze schopnosti: 40/60/100 → 40/60/90
Tier 3
Lulu
- Rychlost útoků ze schopnosti: 70/80/100% → 70/80/120%
Morgana
- Zdraví: 800 → 850
- Buff počáteční many: 60/120 → 80/120
Pantheon
- Snížení poškození ze schopnosti: 75/80/90% → 65%
Nidalee
- Bonusové poškození při dalším útoku po tom, co kriticky zasáhne nebo se vyhne: 100/150/375 → 120/180/450
Riven
- AD bonus k poškození ze schopnosti: 90/100/130% → 90/100/150%
Tier 4
Aphelios
- AD zvýšeno: 70 → 75
Draven
- Škálování poškození seker podle AD upraveno: 180/200/260% → 160/170/340%
- Základní poškození seker zvýšeno: 150/200/500 → 150/200/800
Ivern
- Daisy se nyní vylepšuje správně podle úrovně Iverna.
Karma
- Poškození schopnosti zvýšeno: 180/240/700 → 200/250/600
Jax
- Jaxův vylepšený útok získal lepší přepočet attack speedu: 30/35/50% → 20/25/60%
Mordekaiser
- Maximální mana zvýšena: 0/70 → 0/80
Vel’Koz
- Poškození schopnosti sníženo: 1000/1250/4000 → 900/1150/4000
Tier 5
Darius
- Počáteční mana zvýšena: 30/100 → 40/100
- Snížení brnění oslabeno: 70% → 50%
- Trvání snížení brnění zkráceno: 10 → 8 vteřin
- Léčení po vykouzlení schopnosti posíleno: 10% → 15/20/50%
- Počet základních útoků, které léčí, snížen: 3/4/10 → 2
- Škálování schopnosti podle AD zvýšeno: 160/200/2000% → 180/220/2000%
Garen
- Počáteční mana zvýšena: 30/100 → 40/100
- Snížení magic resistu oslabeno: 70% → 50%
- Trvání snížení odolnosti vůči magii zkráceno: 10 → 8 vteřin
Heimerdinger
- Poškození schopnosti zvýšeno: 400/600/7777 → 500/650/7777
Kayle
- Zdraví sníženo: 700 → 500
Volibear
- Počáteční mana zvýšena: 80/200 → 100/200
Předměty
Archangel’s Staff
- Popisek nyní přesně specifikuje bonusové AP.
- Přepočet podle many zvýšen: 35% → 40%
Archdemon’s Staff
- Immortality mana přepočet zvýšen: 300% → 350%
Riskthirster
- Bonusová rychlost útoků prodloužena: 3 → 4 vteřiny
Hextech Gunblade
- Změněno léčení
- Původní: Nejbližší spojenec s chybejícím zdravím
- Nové: Spojenec s nejnižším procentem zdraví
Final Whisper
- Snížení brnění a odolnosti vůči magii posíleno: 50% → 70%
Redemption
- Léčení oslabeno: 25% → 20% chybějícího zdraví
Statikk Shiv & Statikk Stiletto
- Snížení odolnosti vůči magii oslabeno: 70% → 50%
Vengeful Trap Claw
- Předmět změněn: Když započne souboj, držitel předmětu a všichni spojenci v řadě po boku získají štít, který zablokuje následující nepřátelskou schopnost.
Opravy chyb
- Kled bude nyní na začátku zápasu správně aktivovat všechny efekty před štítem (třeba aby dostal výhody z Chalice of Power).
- Léčení z Redemption se odteď zobrazuje na tabulce, která rekapituluje štíty a léčení z posledního zápasu.
- Poškození sám sobě ze Shadow předmětů se už nezapočítává jako stacky na Titan’s Resolve.
- Opraveny některé popisky z načítací obrazovky.
- Schopnosti následujících šampionů už nebudou i přes Trap Claw dávat poškození: Aatrox, Aphelios, Jax, Kalista, Sett, Varus.
- Jednotky ze Zz’Rot portálu, které jsou pod vlivem Viega, nyní dostanou správné statistiky a efekty.
- Opravena vzácná chyba, kdy jednotky benefitovaly z Invoker třídy, která nebyla aktivovaná.
- Kalistina schopnost už nemůže minout, pokud zemře po jejím seslání.
- Opravena chyba, kdy při zápasech Trundla proti Trundlovi, byl jeden z nich nesmrtelný až do konce zápasu, protože byl pod vlivem vlastní schopnosti oponenta.
- Thresh už nebude přitahovat Revenant jednotky, které se zrovna oživují.
- Thresh nyní může získávat manu hned poté, co přestane přitahovat nepřítele.
- Opravena chyba s nesprávně se snižujícím zdravím protivníka po zásazích od Trundla.