Kromě klasických balančních změn – buffů a nerfů – nás dnes čeká i několik změn systémových. Novinky se týkají kolotočů, orbů s předměty a dalších. Značnou úpravu také pocítí třída Abomination s její Monstrosity.


Obsah


Systém

Úprava uživatelského rozhraní

  • Nápověda u předmětů je nyní rozšířena. Pokud na předmět kliknete pravým tlačítkem myši (nebo na něj tapnete na mobilní verzi), můžete dále přejet myší přes hotový předmět, což vám otevře další nápovědu s popisem daného plného předmětu.
  • Šampioni nevyužívající manu nyní nemohou nosit Blue Buff ani Very Dark Blue Buff.
  • Ikonka Zz’Rot Portalu nyní na PC září fialově a ne zeleně, abychom si jej nezaměňovali se Shadow předměty.

Šance na šampiony na základě úrovní

  • Level 6: 35/35/25/5/0% → 25/40/30/5/0%
  • Level 7: 19/35/30/15/1% → 19/30/35/15/1%

Šance na předměty na kolotoči

  • 1 Shadow předmět: 10% → 0%
  • 2 Shadow předměty: 75% → 70%
  • 3 Shadow předměty: 10% → 25%
  • 4 Shadow předměty: 5% → 5% (žádná změna)

Orby s kořistí

  • Všechny orby: Malinko snížená šance na získání zlata a zvýšená šance na získání šampiona stejné hodnoty.
  • Modré orby: Neeko + 2 zlaťáky (8% šance) → Neeko + 1x Tier 2 šampion (6% šance) + 1x Tier 3 šampion (2% šance)

Třídy a původy

Abomination – Monstrosity

  • Doba trvání seslání “Enrage” snížena o 25%
  • Základní zdraví: 1000/1400/1800 → 1000/1600/2200
  • Bonusové zdraví za úroveň hvězdiček: 100/140/180 → 100/160/220
  • AD: 100/150/200 → 100/160/220
  • AD za úroveň hvězdiček: 10/15/20 → 10/16/22

Forgotten

  • AD a AP: 30/70/160 → 30/70/140

Knight

  • Snížení poškození: 15/40/90 → 15/40/80

Skirmisher

  • Štít: 300/600 → 20/40% maximálního zdraví

Spellweaver

  • AP: 20/60 → 20/50
  • AP za seslání schopnosti: 2/6 → 2/5

Šampioni

Tier 1

Udyr

  • Poškození schopnosti: 130/140/200% → 120/130/180%

Vladimir

  • Poškození schopnosti: 250/350/450 → 300/420/540

Tier 2

LeBlanc

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/2/2,5 → 2 sekundy
  • Poškození schopnosti: 200/300/600 → 200/250/500

Sejuani

  • Bonusové brnění a odolnost vůči magii ze schopnosti: 60/120/300 → 100/150/300

Soraka

  • Buff maximální many: 30/80 → 30/70

Trundle

  • Poměr AP ze schopnosti: 100% → 50%
  • Krádež statistik schopností – doba trvání: 6 → 8 sekund

Varus

  • Bonusové AD při zásahu ze schopnosti: 40/60/100 → 40/60/90

Tier 3

Lulu

  • Rychlost útoků ze schopnosti: 70/80/100% → 70/80/120%

Morgana

  • Zdraví: 800 → 850
  • Buff počáteční many: 60/120 → 80/120

Pantheon

  • Snížení poškození ze schopnosti: 75/80/90% → 65%

Nidalee

  • Bonusové poškození při dalším útoku po tom, co kriticky zasáhne nebo se vyhne: 100/150/375 → 120/180/450

Riven

  • AD bonus k poškození ze schopnosti: 90/100/130% → 90/100/150%

Tier 4

Aphelios

  • AD zvýšeno: 70 → 75

Draven

  • Škálování poškození seker podle AD upraveno: 180/200/260% → 160/170/340%
  • Základní poškození seker zvýšeno: 150/200/500 → 150/200/800

Ivern

  • Daisy se nyní vylepšuje správně podle úrovně Iverna.

Karma

  • Poškození schopnosti zvýšeno: 180/240/700 → 200/250/600

Jax

  • Jaxův vylepšený útok získal lepší přepočet attack speedu: 30/35/50% → 20/25/60%

Mordekaiser

  • Maximální mana zvýšena: 0/70 → 0/80

Vel’Koz

  • Poškození schopnosti sníženo: 1000/1250/4000 → 900/1150/4000

Tier 5

Darius

  • Počáteční mana zvýšena: 30/100 → 40/100
  • Snížení brnění oslabeno: 70% → 50%
  • Trvání snížení brnění zkráceno: 10 → 8 vteřin
  • Léčení po vykouzlení schopnosti posíleno: 10% → 15/20/50%
  • Počet základních útoků, které léčí, snížen: 3/4/10 → 2
  • Škálování schopnosti podle AD zvýšeno: 160/200/2000% → 180/220/2000%

Garen

  • Počáteční mana zvýšena: 30/100 → 40/100
  • Snížení magic resistu oslabeno: 70% → 50%
  • Trvání snížení odolnosti vůči magii zkráceno: 10 → 8 vteřin

Heimerdinger

  • Poškození schopnosti zvýšeno: 400/600/7777 → 500/650/7777

Kayle

  • Zdraví sníženo: 700 → 500

Volibear

  • Počáteční mana zvýšena: 80/200 → 100/200

Předměty

Archangel’s Staff

  • Popisek nyní přesně specifikuje bonusové AP.
  • Přepočet podle many zvýšen: 35% → 40%

Archdemon’s Staff

  • Immortality mana přepočet zvýšen: 300% → 350%

Riskthirster

  • Bonusová rychlost útoků prodloužena: 3 → 4 vteřiny

Hextech Gunblade

  • Změněno léčení
    • Původní: Nejbližší spojenec s chybejícím zdravím
    • Nové: Spojenec s nejnižším procentem zdraví

Final Whisper

  • Snížení brnění a odolnosti vůči magii posíleno: 50% → 70%

Redemption

  • Léčení oslabeno: 25% → 20% chybějícího zdraví

Statikk Shiv & Statikk Stiletto

  • Snížení odolnosti vůči magii oslabeno: 70% → 50%

Vengeful Trap Claw

  • Předmět změněn: Když započne souboj, držitel předmětu a všichni spojenci v řadě po boku získají štít, který zablokuje následující nepřátelskou schopnost.

Opravy chyb

  • Kled bude nyní na začátku zápasu správně aktivovat všechny efekty před štítem (třeba aby dostal výhody z Chalice of Power).
  • Léčení z Redemption se odteď zobrazuje na tabulce, která rekapituluje štíty a léčení z posledního zápasu.
  • Poškození sám sobě ze Shadow předmětů se už nezapočítává jako stacky na Titan’s Resolve.
  • Opraveny některé popisky z načítací obrazovky.
  • Schopnosti následujících šampionů už nebudou i přes Trap Claw dávat poškození: Aatrox, Aphelios, Jax, Kalista, Sett, Varus.
  • Jednotky ze Zz’Rot portálu, které jsou pod vlivem Viega, nyní dostanou správné statistiky a efekty.
  • Opravena vzácná chyba, kdy jednotky benefitovaly z Invoker třídy, která nebyla aktivovaná.
  • Kalistina schopnost už nemůže minout, pokud zemře po jejím seslání.
  • Opravena chyba, kdy při zápasech Trundla proti Trundlovi, byl jeden z nich nesmrtelný až do konce zápasu, protože byl pod vlivem vlastní schopnosti oponenta.
  • Thresh už nebude přitahovat Revenant jednotky, které se zrovna oživují.
  • Thresh nyní může získávat manu hned poté, co přestane přitahovat nepřítele.
  • Opravena chyba s nesprávně se snižujícím zdravím protivníka po zásazích od Trundla.