První aktualizace nového setu TFT: Reckoning přináší nespočet balančních změn. Buffy dostanou hlavně Shadow předměty a velká část tříd, slabšími se naopak stanou jednotky z Tier 4 a 5.


Obsah


Třídy a původy

Abomination

  • Základní životy Monstrosity (monstra, které třída vyvolává): 1000/1300/1600 → 1000/1400/1800
  • Bonusové životy za úroveň hvězdiček Monstrosity: 100/130/160 → 100/140/180
  • Základní AD Monstrosity: 100/130/160 → 100/150/200
  • Bonusové AD za úroveň hvězdiček Monstrosity: 10/13/16 → 10/15/20

Cavalier

  • Snížení poškození: 15/25/35% → 15/30/40%

Dragonslayer

  • Síla schopností pro Dragonslayer jednotky: 30/70 → 30/80
  • Síla schopností pro ostatní jednotky: 20/50 → 20/60

Forgotten

  • AD a AP: 30/80/140 → 30/70/160

Knight

  • Snížení poškození: 15/40/75 → 15/40/90

Mystic

  • Odolnost vůči magii: 40/100/180 → 40/100/200

Verdant

  • Doba trvání imunity vůči CC efektům: 4/6 → 5/8 sekund

Šampioni

Tier 1

Aatrox

  • AD ze schopnosti: 220/240/280% → 260/280/360%

Leona

  • AD: 50 → 80
  • Snížení poškození ze schopnosti: 40/80/400 → 30/60/250

Lissandra

  • Snížení AD ze schopnosti: 40/40/60% → 40/40/40%
  • Hlavní poškození schopnosti: 300/400/500 → 250/300/400
  • Sekundární poškození schopnosti: 150/200/250 → 125/150/200

Vayne

  • AD: 25 → 30
  • Poškození schopnosti: 90/120/160 → 65/90/140

Udyr

  • AD ze schopnosti: 110/120/160% → 130/140/200%

Warwick

  • Poškození schopnosti: 200/300/400 → 200/300/450

Tier 2

Brand

  • Poškození schopnosti: 700/900/1400 → 600/900/1500

Hecarim

  • Počáteční mana: 0/90 → 40/90

LeBlanc

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/2/3 → 1,5/2/2,5 sekund

Syndra

  • Spojenci už se nebudou honit za nepřáteli, které Syndra odhodila schopností.

Sett

  • Škálování AD poškození ze schopnosti: 160/180/220% → 160/180/200%

Trundle

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,8
  • Mana: 0/70 → 0/60

Viktor

  • Poškození schopnosti: 300/500/750 → 300/500/850
  • Štít ze schopnosti: 150/250/375 → 150/250/425

Tier 3

Katarina

  • Zdraví: 650 → 700
  • Hlavní poškození ze schopnosti: 200/250/400 → 200/250/450
  • Sekundární poškození schopnosti: 100/125/200 → 100/125/225

Lee Sin

  • Zdraví: 800 → 850
  • Poškození schopnosti: 200/300/650 → 250/350/750

Lulu

  • Cíle schopnosti: 3/4/5 → 3/4/6

Lux

  • Lux už bude správně sesílat schopnost i na hodně vzdálené spojence.

Pantheon

  • Škálování AD poškození ze schopnosti: 350/400/500% → 400/450/650%

Morgana

  • Poloměr schopnosti: 3 → 2 pole
  • Sekundární poškození schopnosti: 200/300/550 → 250/300/550

Nidalee

  • Buff maximální many: 0/75 → 0/60
  • Bonusové poškození při dalším útoku po tom, co kriticky zasáhne nebo se vyhne: 100/150/300 → 100/150/375

Nocturne

  • Nocturnova schopnost jej nyní správně léčí na základě toho, kolik poškození udělí.

Nunu

  • Buff maximální many: 0/85 → 0/70

Riven

  • Zdraví: 800 → 850
  • Čas seslání schopnosti: 0,5 → 0,3 sekund
  • Bonusové AD ze schopnosti: 80/90/100% → 90/100/130%

Yasuo

  • Poškození schopnosti: 300/400/600 → 300/400/750
  • True poškození stackující se za útok ze schopnosti: 30/40/60 → 30/40/75

Zyra

  • Poškození schopnosti: 250/350/600 → 250/350/700

Tier 4

Aphelios

  • Jeho schopnost nyní může kriticky zasáhnout.
  • AD ze schopnosti: 160/180/220% → 140/150/180%
  • Základní poškození schopnosti: 150/200/400 → 100/150/300

Draven

  • Buff maximální many: 0/50 → 0/40

Ivern

  • AP, které získala Daisy po znovu-seslání je nyní čisté množství místo procent.
  • Bonusové AP ze schopnosti: 50/75/300% → 100/150/300
  • Poškození schopnosti: 200/250/1000 → 250/350/1200

Mordekaiser

  • Nerf maximální many: 0/60 → 0/70

Rell

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2/2,5/8 → 1,5/2/8 sekund

Tier 5

Garen

  • Štít maximálního zdraví ze schopnosti: 50/50/200% →  40/50/200%

Heimerdinger

  • Nerf maximální many: 0/120 → 0/140
  • AD věžičky: 150 → 125

Kindred

  • Poškození Vlka: 300/550/9999 → 300/400/9999
  • Léčení Vlka: 150/275/9999 → 150/200/9999

Teemo

  • Počet vhozených duší ze schopnosti: 4/6/42 → 5/6/42

Předměty

Chalice of Power

  • Bonusové AP: 30 → 25

Chalice of Malice

  • Bonusové AP: 45 → 40

Dark Shroud of Stillness

  • Dále neovlivňuje nositele.

Dragon’s Claw

  • Odolnost vůči magii: 200 → 250

Eclipse Cape

  • Zapálení sebe samotného za sekundu: 4% → 2,5% maximálního zdraví

Evil Giant Slayer

  • Přejmenován na Spectral Giant Slayer.

Spectral Giant Slayer

  • Penalta poškození pod prahovou hodnotou: -15% → 0%

Frozen Dark Heart

  • Debuff zpomalení rychlosti útoků: 50% → 35%

Frozen Heart

  • Debuff zpomalení rychlosti útoků: 35% → 25%

Fallen Guardian Angel

  • Zdraví při oživení: 80% → 70% maximálního zdraví

Ionic Dark Spark

  • Poškození spojenců: 100% → 50% maximální many
  • AP za seslání: 5 → 10

Locket of the Silver Lunari

  • Bonusové odolnosti: 60 → 70

Sacrificial Gauntlet

  • rework: Nositel získá 40% šanci na kritické poškození a magické či true poškození jejich schopností může také kriticky zasáhnout. Poprvé, když v zápase nositel sešle schopnost, získá 20% šance na kritické poškození až do konce zápasu. Pokaždé, co pak sešle schopnost, udělí 15% maximálního zdraví jako true poškození sám sobě.

Sacrificial Redemption

  • Léčení: 20% → 25% chybějícího zdraví
  • Poškození sebe: 10% → 5% momentálního zdraví

Spectral Spear of Shojin

  • Penalta poškození: -20% → -15%

Titan’s Resolve

  • AD a AP za stack: 2 → 3

Unstable Zz’Rot Portal

  • Voidspawn jednotka, která je vyvolaná, je efektivní na 50%.

Warmog’s Sacrificial Armor

  • Ztráta životů za sekundu: 100 → 60

Zeke’s Bleak Herald

  • Snížení rychlosti útoků spojenců: 25% → 20%

Zz’Rot Portal

  • Voidspawn jednotka, která je vyvolaná, je efektivní na 25%.

Odměny za hodnocené zápasy

  • Hráči, kteří dosáhli ranku Gold+ v kterékoliv části TFT: Fates získají Victorious Protector Malou legendu.
  • Hráči, kterým se podařil rank Gold+ v obou částech TFT: Fates získají navíc Triumphant Protector Malou legendu ve stylu Fates.
  • Pokud se vám také podařilo dostat do Goldu či výše během Festivalu bestií, získáte také Protector emote.

Victorious Protector

Triumphant Protector

Challenger verze Protector Emote


Opravy chyb

  • Kritické zásahy schopností z Jeweled Gauntlet a Assassin třídy budou dále fungovat i když caster zemře.
  • Dawnbringer jednotky nyní správně zemřou na velký obnos poškození, i když se jejich léčení má teprve spustit.
  • Efekt “možného oživení” třídy Revenant nyní správně mizí poté, co je poprvé oživení využito.
  • Schopnosti Rell odteď správně aktivuje Trap Claw.
  • Monstrosity už nezíská 100 bonusových životů na všech úrovních třídy.
  • Heimerdingerovy věžičky teď správně střílejí.
  • Jednotky nyní správně rozpoznají, že se Vlk posunul, když skočí, aby vyléčil Kindred. Nebudou už čekat na druhý skok.
  • Staff Drop boom efekt je teď lépe synchronizován.
  • Opravena chyba, kde se několik Ionic Dark Spark nestackovalo a dodávalo AP pouze za jeden.
  • Verdant třída už neumí zablokovat poškození z Threshovy schopnosti.
  • Viego už se nebude dál pokoušet seslat schopnost na cíl, pokud je jeho cíl nezaměřitelný.