i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 10.6 Patch notes
Seznamte se s novým setem!
Vzhledem k současné situaci má nejspíš většina z nás spoustu volného času. Jak jinak ho lépe využít než prozkoumáním a naučením se nového setu TFT: Galaxies?
Obsah
Hodnocené zápasy
- Nová hodnocená sezóna začne okamžitě se začátkem nového patche.
- V žádné divizi nižší než Master vám nebudou klesat LP po dlouhé neaktivitě.
- Taky tímto způsobem nemůžete spadnout z Masteru.
Systém
Mechanika galaxií
- Novou mechaniku galaxií uvidíme až na patchi 10.7.
Příjmy
- Pasivní příjem na kolo (začínající v kole 1-2): 3 – 5 – 4 – 5 – 5 – 5... → 2 – 2 – 3 – 4 – 5 – 5 – 5
- Odebrána možnost prodat šampiony během kola s kolotočem.
- Streaks: 2-3 (1g), 4-6 (2g), 7+ (3g) ⇒ 2 (1g), 3 (2g), 4 (3g), 5+ (4g)
- Bonusové zlato ze streaků se nyní vyplácí v PVE kolech.
Obchod
- Šance jednotek na levelu 3: 70/25/5/0/0% → 70/30/0/0/0%
- Šance jednotek na levelu 5: 35/35/25/5/0% → 35/40/20/5/0%
- Šance jednotek na levelu 6: 25/35/30/10/0% → 20/35/35/10/0%
- Šance jednotek na levelu 7: 20/30/33/15/2 → 14/30/40/15/1%
- Šance jednotek na levelu 8: 15/20/35/24/6% → 10/25/35/25/5%
Poškození hráčů
- Základní poškození za kolo se zvýší na 0/3/4/5/10/15/20 z 0/2/3/4/5/6/7.
- Poškození za přeživší jednotky sníženo na 1 (předtím se počítalo z počtu hvězdiček a ceně jednotek – 1-8).
Kořist/Dropy předmětů
- Teď je pravděpodobnější, že spadnou šampioni častěji než jen zlato ze všech druhů orbů.
- Střední orby se zlatem a šampiony teď nemohou spadnout v prvních dvou kolech.
- Neeko’s help má o 35% menší pravděpodobnost spadnutí.
Pohyb
- Rychlost pohybu všech šampionů: 550 → 500
- Šampioni se po políčkách teď pohybují více plynule.
- Melee šampioni se nyní pohybují malinko dříve než šampioni na dálku.
- Pokud je šampion v dosahu svího cíle a tento cíl se z dosahu dostane, daný šampion za ním půjde vzdálenost jen jednoho políčka, než jej vymění za jiný cíl – nejbližšího protivníka.
Mana
- Mana za útok podle hvězdiček: 8/10/12 → 10
- Šampioni nyní použijí manu později po seslání kouzla.
Kolotoč
- První kolotoč teď obsahuje jen šampiony za 1 zlato.
- Kolotoče nyní mají mnohem více možných kombinací předmětů.
- Spatuly se opět mohou objevit na kolotoči, ale velmi vzácně.
- Celé předměty se mohou objevit dříve než v pátém kolotoči.
- Komponenty se mohou objevit v šestém kolotoči a dále.
- Bylo přidáno několik nových možností uspořádání kolotoče.
Ostatní
- V prvním patchi budeme mít na každou plánovací fázi 5 vteřin navíc. Je to z důvodu učení se nového setu. V patchi 10.7 čas navíc nedostaneme.
- Grievous Wounds: snížení léčení – 80% → 50%
- Disarm – odzbrojení už nezastavuje i sesílání kouzel. Jen automatické útoky.
- Všichni šampioni ve hře nějak scalují z AP.
- Styl karet v obchodě se více blíží hernímu modelu.
- Pravidla kombinování předmětů: Když se jednotky spojí, předměty se na ně vloží s touto prioritou: 1) Thiefs Gloves 2) Náhodné plné předměty 3) Náhodné komponenty.
- Opravy chyb: 3-hvězdičkoví šampioni už jsou zase větší než šampioni s méně hvězdičkami.
- Opravy chyb: Opraveny dlouhodobé potíže u jednotek s vysokou rychlostí útoků – občas jim útoky ve vzduchu zmizely.
- Opravy chyb: Opraven problém, kde velká rychlost útoků znamenala chybu animací daných šampionů.
Předměty
Nové předměty
- Hush je teď Chalice of Favor (10 many za seslání)
- Iceborne Gauntlet je teď Shroud of Stillness (Zvýšení many o 40%)
- Titanic Hydra je teď Zz’Rot Portal (Vyvolá voidspawn se životy závislými na počtu hvězdiček šampiona)
Existující předměty
- Bloodthirster – léčení: 50% → 35%
- Deathblade počáteční stacky: 1 → 2
- Giant Slayer: 9% aktuálních životů → 12%
- Hextech Gunblade Vamp: 33% → 25%
- Ionic Spark: Nyní také snižuje odolnost vůči magii o 50%
- Morellonomicon – hoření: 18% → 20%
- Quicksilver: Imunita vůči CC → Imunní vůči CC jen prvních 15 vteřin.
- Rabadon’s Deathcap: Bonusové AP: 75% → 50%
- Red Buff: hoření: 18% → 20%
- Redemption: vyléčí 800 HP
- Runaan’s Hurricane: projektil uděluje 60% → 70% poškození ze standardního
- Statikk Shiv: 85 → 70 poškození za odraz
- Warmog’s Armor: 6% chybějících životů → 4% chybějících životů, maximálně 150 HP/tik
- Zeke’s Herald: 15% AS → 18% AS
- Zephyr: doba trvání: 6s → 5s
Změny klienta
Galaxies Pass
- Uvidíte aktuální pass a váš postup k odměnám.
- Pro přístup k prémiovému obsahu a UFO Sprite použijte Galaxies Pass+. Odměny dostanete zpětně, nemusíte si jej kupovat hned.
- Všechny odměny se dají procházet a mají popisky. Nóbl.
- Ukazatel úrovně a XP je na levé straně.
- TFT mise najdete pod tlačítkem v pravém horním rohu. To také ukáže číslo dostupných misí.
- Nové týdenní mise pro XP v passu.
- Orb je pryč. Aby nebyly mise málo, dostanete nyní XP i za hraní her.
- Odměny si vezmete také tady.
- Teď také uvidíte kolik zbývá času do konce eventu.
- Naspodu najdete nový obsah – seřazení věcí jako novinek, patch notes, dev myšlenky, areny ke koupi, malé legendy a Booms.
Lobby
- Nové Booms si můžete vybrat na obrazovce party
- Načítací obrazovka byla aktualizována, aby je také podporovala.
- V lobby najdete TFT mise, které vám dají XP, když kliknete na tlačítko vpravo od hrací karty.
Ostatní
- Nebuďte překvapeni pokud vidíte představení nového Galaxy Passu při prvním vstupu do hry.
- Pokud jste si koupili Galaxies Pass+, dostanete odměny navíc, až ho splníte. Je však pro hráče, co hrají HODNĚ TFT.
Balanční změny oproti PBE
Původy
Celestial
- Léčení zdraví: 15/25/50% → 15/30/60%
Cybernetic
- Bonusové životy/Poškození útoků: 350&50/850&85 → 350&50/800&80
Infiltrator
- Bonus k rychlosti útoků: 60/90% → 50%/80%
Rebel
- Štít: 125/200 → 150/225
Space Pirate
- (4) Šance spadnutí předmětu: 10% → 15%
Šampioni
Tier 1
- Caitlyn
- Poškození útoků: 40 → 45
- Khazix
- Poškození schopností: 200/275/450 → 175/250/400
- Jarvan
- Celková mana: 120 → 100
- Ziggs
- Rychlost útoků: 0,6 → 0,7
Tier 2
- Ahri
- Poškození schopností: 175/250/400 → 175/250/375
- Darius
- Mana: 80 → 70
- Kai’sa
- Počet střel: 6/8/11 → 4/6/9
- Lucian
- Poškození útoků: 60 → 55
- Poškození schopností: 175/225/350 ⇒ 150/200/325
Tier 3
- Neeko
- Poškození schopností: 175/250/500 ⇒ 200/275/550
- Shaco
- Poškození schopností (3 hvězdičky): 500% → 450%
Tier 4
- Jhin
- Poškození útoků: 80 → 90
- Irelia
- Rychlost útoků: 0,8 → 0,85
- Vel’koz
- Poškození schopností: 450/600/2000 → 425/550/2000
- Wukong
- Mana: 75/175 → 50/150
Tier 5
- Aurelion Sol
- Poškození schopností: 100/150/750 → 120/175/750
- Gangplank
- Životy: 900 → 1000
- Miss Fortune
- Poškození schopností: 75/100/999% → 70/90/999%
- Hodnota vylepšení štítu: 300/600/900 → 400/700/1000
- Thresh
- Rychlost útoků: 0,85 → 0,95
- Super Mech
- Poškození schopnosti: 200/250/300/525/675/1125/5000 → 200/250/300/350/450/750/5000
Předměty
Ionic Spark
- Dosah: 3 → 2
- Poškození: 200% → 225%
Red Buff/Morello
- Zmírnění léčení: 33% → 30%
Statikk Shiv
- Poškození: 70 → 75