Přišel konec sezóny a obrovské změny v League of legends. To se TFT naštěstí netýká. Dnešní aktualizace je navíc opět relativně krátká, avšak přináší reworky Aphelia a Xin Zhaa. Předměty se tentokrát nijak nezmění.


Obsah


Malé legendy

Do hry se s tímto patchem dostávají K/DA All Out a Popstars Malé legendy. Jsou to tyto:

  • Squink a Furyhorn
  • Lightcharger a Featherknight

  • Hushtail

Systém

  • Logika pohybu šampionů je nyní upravena. Výsledkem by mělo být více konzistentní, očekávané chování. Nejvíce si toho všimneme na začátku boje, když spolu jednotky začínají interagovat.

Třídy a původy

Změny Cultist

“S upravením Chosen Cultist jednotek jsme si všimli převahy od (6) Cultist v brzkých fázích hry. Nerf pomůže od Galiovy nesmrtelnosti v ohledu životů, mana buff naopak přidá na jeho efektivnosti tanka později ve hře. Imunita vůči CC efektům přidá Supreme Galiovi na moci.”

  • Mana každého Galia: 50/150 → 75/150
  • Demon Lord Galio (Cultist 6) životy: 1750 → 1650
  • Supreme Overlord Galio (Cultist 9) je nyní imunní vůči CC efektům po dobu 8 sekund od jeho vyvolání.
  • Supreme Overlord Galio (Cultist 9) životy: 2500 → 2250
  • Supreme Overlord Galio (Cultist 9) základní AD: 400 → 320

Jiné změny tříd a původů

Dazzler

  • Redukce AD: 50/80% → 40/80%

Divine

  • Bonusové true poškození a redukce poškození: 40% → 50%
  • Doba trvání bonusu: 4/6/9/13 sekund → 3/6/9/15 sekund

Hunter

  • Bonusové poškození: 150/175/200/225% → 125/150/175/200%

Fortune

  • Přidána nová místa pro kořist za 10,11 a 12 proher v řadě.

Keeper

  • Doba trvání štítu: 8 sekund → 8/10/14 sekund
  • Štít: 175/250/400 → 175/250/350

Šampioni

Tier 2

Apheliova extrémní synergie s předmětem Rageblade ho posunula do velmi nevybalancovaného kouta, ze kterého se nezmohl na nic, jestliže tento předmět neměl.

Aphelios

  • Jeho věžičky už nespouští on-attack efekty (např. Rageblade, Statikk Shiv, Runaan’s Hurricane) a nedávají mu manu, ale budou dále spouštět on-hit efekty.
  • Počáteční/Celková mana: 90/180 → 40/80
  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75

Zed

  • Ukradení AD schopností: 20/30/40% →  30/35/40%
  • Bonusové poškození ze schopnosti: 25/50/75 → 40/50/75

Tier 3

Akali

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,85

Katarina

  • Poškození schopnosti: 600/900/1600 → 750/900/1600

Kalista

  • Procentuální poškození za max. životy ze schopnosti: 4/6/8% → 4/6/9%

Kennen

  • Brnění: 20 → 30
  • Odolnost vůči magii: 20 → 30
  • Poškození kouzel: 300/450/1350 → 300/450/1200

Xin Zhao (rework)

“Naše předchozí pokusy dostat Xin Zhaa mezi carry postavy se nevydařily. Tentokrát jdeme trochu více do extrému s mini-reworkem jeho schopnosti.”

  • Crescent Guard (rework): Xin Zhao mávne kolem sebe, udělí 300/325/350% jeho AD blízkým protivníkům a získá 50/60/75 brnění a odolnosti vůči magii na zbytek zápasu.
  • Xin Zhao už nemusí čekat na odemknutí many, pokud jsou kolem něj Challenged jednotky – jednotky označené jeho schopností.
  • Počáteční/Celková mana: 0/30 → 40/80
  • Opravena chyba, při které Crescent Guard nedosahovala kritických zasažení.

Tier 4

“Ahri je šampion, který se správnými předměty dominuje celému zápasu. Přidáváme možnosti, jak soupeři mohou její plány znemožnit.

Boj s Talonem umí být trochu utiskující, když zvládá protivníky zabít velmi rychle. Trochu tedy upravujeme i jej, abyste dostali dost času se jej nějak zbavit.”

Ahri

  • Její schopnost teď může být přerušena (omráčením, GA). Při přerušení Ahri sešle orb brzy. Ten poté zasáhne menší oblast.
  • Poškození schopnosti: 475/675/3000 → 500/700/3000

Ashe

  • Životy: 650 → 600
  • Brnění: 25 → 20

Sejuani

  • Počáteční/Celková mana: 50/130 → 70/150

Talon

  • Reset zaměřování cílů: Ti, co dávají největší poškození → ti s nejmenším počtem brnění
  • Zvýšen čas skoku po úspěšném zabití.

Warwick

  • Doba trvání fear efektu: 1,5/1,5/3 → 0,75/0,75/3
  • Rychlost útoků schopnosti: 175/200/500% → 135/150/500%
  • Warwickovo sesílání kouzel už se nezruší při kombinaci s Hunter útokem.

Tier 5

Lillia

  • Počáteční/Celková mana: 75/125 → 80/120

Lee Sin

  • 3-hvězdičkový Lee Sin praští do oblasti okolo hlavního cíle a zasáhne všechny nepřátele nehledě na jejich pozici na desce.

Kayn

  • Zaměřování cílů jeho schopnosti bylo upraveno k větší konzistenci hledání více “platných” cílů.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, při které nefungovaly kritické zásahy schopností, jestliže byly propojeny k útoku, který už byl také kritický (např. true poškození od Vayne nezasáhlo kriticky, pokud její základní útok byl kritický).

Mobilní verze

  • Panel předmětů se už nebude automaticky měnit zpět na ukazatel tříd, když otevřete obchod.