Jestliže trávíte hodně času u TFT, další poznámky k nové aktualizaci vám rozhodně nesmí utéct. Tentokrát se dozvíme o změnách v systému. Většina z nich zmiňuje předměty a jejich padání během kol. Čeho se změny přesně týkají?

Obsah


Systém

Délka her

  • Doba času na plánování během PVE kol (kde padají předměty): 30 sekund → 20 sekund

Systém předmětů

  • Malé orby: odstraněna možnost “padnutí 4 zlata” (průměrná hodnota snížena o 15%)
  • Střední orby: odstraněna možnost “padnutí 7 zlata” (průměrná hodnota snížena o 3%)
  • Odstraněny nejhorší možnosti pro padnutí předmětů během hry, zejména v prvních třech PVE kolech.
  • Celé předměty nyní padají značně méně často.
  • Celé předměty padají jen v případě, že už k nim máte komponenty.
  • Z PVE kol už vám za jednu hru nemohou padnout dva celé předměty. Tato změna nezahrňuje odměny z epických monster, ani kolotoč.
  • Výrazně snížena šance, že se Force of Nature objeví v kolotoči.

Další změny

  • Minioni a monstra z PVE kol jsou teď imunní vůči Zephyru.
  • Aktualizace rozhraní s třídami/původy, aby vynikly vzácné synergie (jako Inferno 9).
  • Aktualizovány vizuální efekty malé legendy Runespirit.
  • Systém pro výběr malé legendy a arena skinu byl vylepšen.

Předměty

  • Poškození Bramble Vest: 80/120/160 → 100/140/200
  • Bloodthirster Lifesteal: 40 → 50%
  • Guinsoo’s Rageblade: rychlost útoků za stack: 4% → 5%
  • Hextech Gunblade Omnisteal: 25% → 33%
  • Iceborn Gauntlet: doba zmrazení: 1.5 sekund → 2.5 sekund
  • Hodnota štítu Locket of the Iron Solari: 250/275/300 → 250/275/350
  • Poškození Luden’s Echo: 120/160/200 → 125/175/250

Třídy a původy

Assassin

  • Bonus k poškození kritických útoků: 50/150% → 65/225%

Blademaster

  • Blademasteři už nemůžou skládat více útoků, než jim level třídy povoluje (1/2/3). To znamená, že už téměř vůbec, pokud ne nikdy, nedosáhnou “nekonečna” na základních útocích. Specificky nerf (4) a (6) Blademaster.
  • Šance na získání extra základních útoků: 40% → 35%

Desert

  • Snížení armoru: 50/90% → 40/100%

Inferno

  • Poškození: 70/140/210% → 70/150/250%

Mage

  • (6) Mage: 100% šance na dvojité seslání schopnosti → 100% šance na dvojité seslání schopnosti a 20 AP všem Mágům

Shadow

  • Doba trvání bonusového poškození: 5 sekund → 6 sekund
  • Bonusové poškození: 65%/150% → 65/175%

Warden

  • Bonusový armor: 150/300/450% → 150/300/999%

Woodland

  • Přidáno (6) Všichni Woodland šampioni se naklonují.

Balancování šampionů

Tier 1

Leona

  • Snížení obdrženého poškození: 40/90/140 → 40/80/120

Tier 2

Malzahar

  • Životy voidlingů: 250/250/250 → 250/300/400

Tier 3

Ezreal

  • Životy: 600 → 650
  • Poškození schopností: 200/400/800 → 225/450/900

Karma

  • Bonus k rychlosti útoků: 60/70/80 → 40/60/80

Sion

  • Mana: 50/125 → 75/125

Sivir

  • Odražení útoků: 10/10/10 → 5/7/9

Veigar

  • Poškození útoků: 300/600/900 → 325/650/975

Tier 4

Olaf

  • Rychlost útoků: 0,85 → 0,8

Úpravy 3-hvězdičkových šampionů

Renekton

  • Poškození schopností: 150/275/400 → 150/275/475

Vladimir

  • Poškození schopností: 200/325/450 → 200/325/500

Ashe

  • Bonus rychlosti útoků ze schopnosti: 50/75/250% → 50/75/100%
  • Hodnota poškození útoků ze schopnosti: 0,3/0,35/0,4 → 0,3/0,35/0,75

Opravy chyb

  • Všechny nápovědy by teď měly být aktuální.
  • Nápověda u Electric teď správně udává, že dává poškození kouzly.
  • Karma už nemá 228 cm.
  • Schopnost Kindred teď bude správně udělovat kritické útoky s Jeweled Gauntlet.