Je to tady. Po dlouhé době pouhých slov o TFT: Fates, se konečně můžeme na live serverech ponořit do hraní nového setu. Čeká nás spousta jiných postav a tříd, než na které jsme byli zvyklí. Hodnocená sezóna se také resetuje. Přejeme tedy hodně štěstí do nových začátků.

O nových Malých legendách, skinech na areny a nebo in-game měně, za kterou si budete moct vylepšit Malé legendy, si můžete přečíst v tomto článku.

Obsah


Hodnocené zápasy

  • Hodnoceni budeme od začátku aktualizace odznovu. Váš rank se resetuje.
  • Většina vás bude začínat Fates v Iron 2. Pokud jste v Galaxies skončili v Diamond 1, vás systém přeloží do Iron 1. Master+ hráče čeká Bronze 4.
  • Odměny za ranked dostaneme v aktualizaci 10.21.
  • Hráči, kteří skončí na čtvrtém místě, nyní dostanou alespoň 10 LP.
  • Hráči, kteří skončí na pátém (a níže) místě, nyní ztratí alespoň 10LP.

Systém

Chosen

  • Galaxie odešly, přichází mechanika Chosen – tedy “vyvoleného šampiona”.  V obchodě občas narazíte na Chosen jednotku, která už má 2 hvězdičky, tudíž i stojí 3x tolik, co by stála jejich normální verze. 
  • Jedna z jejich vlastností je vybrána a počítá se 2x.
  • Dostanou také +200HP a unikátní bonus – buď 400HP, 30% k síle schopností, 30 AD, nebo je schopnosti stojí o 25% méně many.
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 1: 100/0/0/0/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 2: 100/0/0/0/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 3: 100/0/0/0/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 4: 40/60/0/0/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 5: 20/50/30/0/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 6: 10/45/45/0/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 7: 0/30/40/30/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 8: 0/20/40/40/0
  • Pravděpodobnost získání Chosen jednotky na úrovni 9: 0/0/30/40/30

Šampioni, kteří jako Chosen získají navíc životy

  • Garen, Fiora, Irelia, Aatrox, Wukong, Jax, Lee Sin, Tahm Kench, Sejuani, Maokai, Sylas, Shen, Yone, Jarvan IV, Hecarim, Nunu, Sett, Vi, Elise

Šampioni, kteří jako Chosen získají navíc sílu schopností

  • Morgana, Twisted Fate, Jinx, Annie, Veigar, Lissandra, Diana, Kennen, Kalista, Akali, Vayne, Riven, Kindred, Ahri, Nidalee, Kayn, Katarina, Evelynn

Šampioni, kteří jako Chosen získají navíc AD

  • Talon, Aphelios, Zed, Ashe, Warwick, Xin Zhao, Yasuo, Jhin

Šampioni, kteří jako Chosen získají navíc sníženou cenu many za schopnosti

  • Nami, Janna, Zilean, Lux, Thresh, Cassiopeia, Lillia, Teemo, Yuumi, Azir, Lulu, Ezreal, Pyke

Úrovně

  • Úroveň 7: 32xp → 36xp
  • Úroveň 8: 50xp → 56xp
  • Úroveň 9: 66xp → 80xp

Obchod

  • Po sobě jdoucí obchody nebudou opakovat šampiony, které jste nekoupili.
  • Šance na 5. úrovni: 40/35/20/5/0 → 45/30/20/5/0
  • Šance na 6. úrovni: 25/35/30/10/0 → 30/35/25/10/0
  • Šance na 7. úrovni: 19/30/35/15/1 → 19/35/30/15/1

Kolotoč

První kolotoč

  • 65% šance jednoho ze všech předmětů + náhodný duplikát.
  • 11% ofenzivních předmětů
  • 11% defenzivních předmětů
  • 11% “prospěšných” předmětů (3x Tear, Glove, náhodný)
  • 1,5% všechny Spatula
  • 0,5% všechny Force of Nature

Druhý kolotoč

  • 80% šance jednoho ze všech předmětů + náhodný duplikát.
  • 15% ze všech předmětů a 1 Spatula
  • 5% tři Spatula + 6 náhodných komponentů

Třetí kolotoč

  • 30% šance jednoho ze všech předmětů + náhodný duplikát.
  • 50% náhodných komponentů
  • 15% jeden ze všech předmětů a 1 Spatula
  • 5% tři Spatula + 6 náhodných komponentů

Čtvrtý kolotoč

  • 80% šance jednoho ze všech předmětů + náhodný duplikát.
  • 15% jeden ze všech předmětů a 1 Spatula
  • 5% tři Spatula + 6 náhodných komponentů

Pátý kolotoč

  • 50% všechny ještě nepostavené plné předměty
  • 25,4% všechny náhodné plné předměty
  • 3% Sword předměty
  • 3% Vest předměty
  • 3% Belt předměty
  • 3% Bow předměty
  • 3% Cloak předměty
  • 3% Tear předměty
  • 3% Gloves předměty
  • 3% Rod předměty
  • 0,6% všechny Force of Nature

Šestý kolotoč

  • 100% polovina plné předměty, polovina komponenty

Předměty

Celý seznam předmětů najdete v našem předchozím článku.

Balanční změny předmětů

  • Needlessly Large Rod: 20 →  15 síly kouzel
  • Bloodthirster – léčení: 45% →  40%
  • Chalice of Power – trvání: 20 seconds → celou dobu
  • Deathblade – AD za stack: 25 →  20
  • Dragon’s Claw – odolnost vůči magii: 50% → 60%
  • Giant Slayer – bonusové poškození: 20/80% →  10/90%
  • Guinsoo’s Rageblade – rychlost útoků za stack: 5 → 6%
  • Hextech Gunblade – léčení: 45% → 33%
  • Infinity Edge: Přidá 75% šance na kritický zásah (zahrňuje komponenty)
  • Infinity Edge: Mění každé 1% (nad 100%) vlastníkovy šance na kritický zásah na +1 % k poškození kritickým zásahem.
  • Jeweled Gauntlet – kritické poškození: 30% → 50%
  • Luden’s Echo – plošné poškození: 200 → 180
  • Quicksilver – dobra trvání: 10 → 12 s
  • Rabadon’s Deathcap: 50% Bonus k síle schopností → 40%
  • Runaan’s Hurricane: Střely nyní mohou kriticky zasáhnout a nemají limitovaný dosah.
  • Spear of Shojin: 18% maximální many za útok po prvním seslání schopnosti ⇒ 5 many za automatický útok
  • Statikk Shiv – poškození: 85 →  80 

Různé

  • Stejně jako na začátku jiných setů, nyní máte na začátku každé plánovací fáze 5 vteřin navíc.
  • Opravena chyba, při které se efekt Grievous Wounds aplikoval dvakrát.
  • Omráčení Trap Claw teď má jiný vizuální efekt.
  • Z orbů už plné předměty spadnout nemohou.
  • Spatula pedměty mohou padnout z PVE kol ke konci hry, ale jedině pokud už jednu z vlastnostní máte na desce.
  • Upraveny typy orbů a jejich obsah po všechny fáze hry.
  • Všechno procentuální poškození se nyní skládá aditivně (a ne násobně) s jinými zdroji – takže předměty mohou násobit vlastnosti, ale ne jiné předměty.