Vítejte u dalšího TFT patche. Tentokrát nepotěšíme hráče třídy Astro, klasicky přijdeme o jednu galaxii, která je nahrazena jinou, a podíváme se, co Rioťáci vymysleli u předmětů.

Obsah


Malé legendy

Některé z Malých legend se dostávají do Spirit Blossom, konkrétně Melisma, Hushtail a Pengu.


Systém

Galaxie

  • Nová galaxie: Salvage World – Pokud prodáte šampiona, předměty, které měl na sobě, se rozloží na jejich komponenty.
  • Odebráno: Star Cluster

Ostatní

  • Byly přidány “recepty” na předměty.
  • Kliknutí na komponent pravým tlačítkem myši zobrazí předměty, které se z něj staví.
  • Plné předměty, které můžete postavit, jsou zvýrazněny.
  • Recepty se nyní ukazují v popiscích sestavených předmětů.

Předměty

  • Hand of justice – Vyléčí 40 životů každým útokem → Zaručí 50% léčení z poškození schopností i útoků.
  • Hextech Gunblade – Overhealing s tímto předmětem nyní generuje štít (max. 400 životů).
  • Locket of the Iron Solari – Štít: 250/275/350 → 250/300/375
  • Runaan’s Hurricane – násobení AD: 70% →  75%
  • Statikk Shiv – hlavní poškození: 90 → 85
  • Statikk Shiv nyní dává dodatečné poškození 85 true damage, pokud má cíl štít nebo je znehybněn.
  • Sword Breaker – šance na odzbrojení: 25% → 33%

Třídy a původy

  • Efekt snižování many (ceny many další schopnosti nepřítele) od Ezreala, Shroud of Stillness a Mana-Reaver třídy je snížen z 40% na 30%.

Chrono

  • Rychlost útoků: 8/3,5/1,5/0,75 → 8/3/1/0,5 sekund

Infiltrators

  • Čas skoku je nyní opraven na 0,6 sekund. (Postavení těchto šampionů do přední linie tedy už neznamená, že skočí do zadní linie rychleji)

Mech Pilot

  • Poškození schopnosti Mecha: 700/750/800/850/900/1200/5000 → 650/700/750/850/900/1200/5000

Rebel

  • Štít: 150/210/330 →  150/225/400

Space Pirate

  • Šance na spadnutí předmětu: 25% → 33%

Vanguard

  • Bonusové brnění: 125/300/1000 → 125/300/900

Šampioni

Tier 1

Fiora

  • Životy: 450 → 500

Tier 2

Zed

  • AD steal: 20/25/40% → 20/33/50%

Tier 3

Bard

  • Pasivní mana: 8/20/90 → 5/20/90

Master Yi

  • Bonusový true damage ze schopnosti: 75/100/175 → 75/100/150

Tier 4

Fizz

  • Poškození schopnosti: 00/550/4000 → 350/550/4000

Jhin

  • Rychlost útoků: 0,9/0,95/1,2 → 0,85/0,9/1,2

Jinx

  • AD: 70 → 75

Teemo

  • Rychlost útoků: 1,0 → 0,95

Tier 5

Gangplank

  • Poškození schopnosti: 450/600/9001 → 550/700/9001

Maximální bonusy tříd

Jelikož bylo velmi těžké jich dosáhnout, podle vývojářů by měly být také více odměňující. Neznamenají zaručenou výhru, ale určitě teď bude zábavnější je hrát. (pozn.: v angličtině se jim říká “Chase traits”)

  • Rebel (9) – životy a poškození: 330 a 15% → 400 a 20%
  • Star Guardian (9) – mana: 45 → 60
  • Battlecast (8) – poškození a léčení: 880 → 1000
  • Dark Star (8) – AD a síla kouzel: 38 → 48
  • Infiltrator (6) –  rychlost útoků: 120% → 150%

Balancování 3-hvězdičkových šampionů

Všechny statistiky níže platí pouze po zlaté – 3-hvězdičkové šampiony.

Tier 1

Leona

  • Snížení poškození schopnosti: 200 → 400

Malphite

  • Štít: 60% → 70%

Poppy

  • Poškození schopnosti: 200 → 225
  • Štít ze schopnosti: 400 → 450

Ziggs

  • Poškození schopnosti: 550 → 600

Tier 2

Ahri

  • Poškození schopnosti: 375 → 425

Annie

  • Poškození schopnosti: 600 → 700
  • Štít ze schopnosti: 700 → 800

Blitzcrank

  • Poškození schopnosti: 850 → 1337

Darius

  • Poškození schopnosti: 800 → 888

Lucian

  • Poškození schopnosti: 550 → 600

Mordekaiser

  • Štít ze schopnosti: 800 → 850

Nautilus

  • Poškození schopnosti: 400 → 500
  • Doba trvání omráčení: 5 → 6 sekund

Tier 3

Ezreal

  • Poškození schopnosti: 400 → 800

Rumble

  • Poškození schopnosti: 1500 → 1650

Vi

  • Poškození schopnosti: 1100 → 1350
  • Druhá část poškození ze schopnosti: 500 → 600

Vayne

  • Poškození schopnosti: 225% → 275%

Tier 4

Gnar

  • Životy po přeměně: 4000 → 5000

Riven

  • Základní poškození schopnosti: 450 → 600
  • Štít ze schopnosti: 1000 → 1200
  • Finální poškození schopnosti: 1000 → 1500

Tier 5

Janna

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5 → 8 sekund