Senna podrobně a další změny na PBE
A také nové skiny, balanční změny a další úpravy.
Nová šampionka, nové skiny a spoustu dalších změn přinesla nejnovější aktualizace testovacího serveru PBE.
Senna – nová šampionka
Novou šampionku jsme si už včera představili, nyní se podíváme na přesné hodnoty v jejích schopnostech.
Základní staty:
- Magic Resist: 30
- Magic Resist za úroveň: 0.5
- Základní AD: 63
- AD za úroveň: 0 (viz pasivka)
- Základní Armor: 28
- Armor za úroveň: 3.5
- Základní HP: 520
- HP za úroveň: 85
- HP Regen: 0.7
- HP Regen za úroveň: 0.11
- Základní Mana: 350
- Mana za úroveň: 45
- Attack Speed za úroveň: 2.5
- Rychlost pohybu: 330
- Attack Range: 600
Ikony schopností
Absolution (Pasivka)
- Senna může útočit na duše, které se objevují z mrtvých nepřátel, a abosrbovat jejich mlhu. Tu může získat také z nepřátelských šampionů, které dvakrát zasáhne – udělí jim [1-16%] jejich současných životů jako bonusové fyzické poškození (4 sekundy cooldown na každý cíl).
- Každý stack mlhy přidá 1 AD, každých 20 stacků přidá 25 range a 15% šanci na kritický zásah. 35% přebytečné šance na kritický zásah je konvertováno do lifestealu.
- Relic Cannon – Senna vystřelí vždy po krátké prodlevě, ale udělí [20% AD] bonusového poškození při každém zásahu a přidá Senně [10-20%] rychlosti pohybu cíle.
- Místo AP Senna získá adaptivní AD nebo AP ze Spell Thief’s Edge a dalších předmětů, které se z něj staví.
- Duše se objevují méně z cílů, které Senna zabije, ale z šampionů a velkých monster se objeví vždy. Senna nezískává AD s novými úrovněmi. Její kritické zásahy udělují o 35% méně poškození.
Piercing Darkness (Q)
- Cena 70/80/90/100/110 many.
- 15 sekund cooldown.
- Senna vystřelí paprsek skrz spojence nebo nepřítele. Zasaženým nepřátelům udělí 50/80/110/140/170 (+50% bonusového AD) fyzického poškození. Zasažení spojenci jsou vyléčeni za 40/60/80/100/120 (+25% AP) (+40% bonusového AD).
- Základní útoky snižují cooldown schopnosti o 1 sekundu, range schopnosti se zvyšuje společně s range základních útoků a rychlost vyčarování se zvyšuje společně s rychlostí útoků. Schopnost lze zacílit na cokoli (budovy, wardy...). Aplikuje on-hit efekty.
Last Embrace (W)
- Cena 50/55/60/65/70 many
- 11 sekund cooldown
- Senna vypustí mlhu na prvního zasaženého nepřítele. Mlha mu udělí 70/115/160/205/250 (+70% bonusového AD) fyzického poškození a po 1 sekundě mlha tento cíl a další nepřátelé v okolí znehybní na 1,45/1,65/1,85/2,05/2,25 sekund.
Curse of the Black Mist (E)
- Cena 70 many
- 26/24,5/23/21,5/20 sekund cooldown
- Senna se promění v oblak mlhy na 6/6,5/7/7,5/8 sekund a neviditelnost sobě a svým spojencům. Spojenci získají 20% k rychlosti pohybu a pokud vyjdou z mlhy, nepřátelé je uvidí jako duchy, které nejde zacílit, dokud na ně spojenec nezaútočí nebo nepřijde blízko.
Dawning Shadow (R)
- Cena 100 many
- 160/140/120 sekund cooldown
- Senna vystřelí paprsek s globálním dosahem. Zasažení spojenci získají štít o velikosti 120/160/200 (+40% AP) (+1,5 za stack mlhy) a nepřátelům zasaženým středem paprsku udělí 250/375/500 (+ 40% AP) (+100% bonusového AD) fyzického poškození.
Nové skiny
Několik nových skinů s novou virtuální skupinou True Damage jsme vám představili v předchozím článku.
Chroma balíčky
Nové skiny si budete moct pořídit i v různých barevných variacích.
True Damage Akali
True Damage Yasuo
True Damage Senna
True Damage Ekko
Nové ikony
Spousta nových ikon s tématikou True Damage bude k dispozici společně s novými skiny.
Nový skin na wardy
A nesmí chybět také nová warda.
Balanční změny
Šampioni
Ashe
- Volley (W)
- cena zvýšena: 50 many → 70 many
Blitzcrank
- Rocket Grab (Q)
- Poškození sníženo: 80/135/190/245/300 → 80/130/180/230/280
Kai'Sa
- Icathian Rain (Q) Poškození každé střely do vícero nepřátel sníženo: 30% → 25%
- Ve zkratce sníženo o 10% nevylepšené a o 13% vylepšené.
Kalista
- Sentinel (W)
- poškození z označení zvýšeno: 5/7.5/10/12.5/15% maximálních HP → 10/12/14/16/18% maximálních HP
- trvání označení zvýšeno: 3 sekundy → 4 sekundy
Kayle
- Radiant Blast (Q)
- základní poškození sníženo: 70/115/160/205/250 → 60/100/140/180/220
- Celestial Blessing (W)
- Cena zvýšena 60/70/80/90/100 many → 70/80/90/100/110 many
Nautilus
- Depth Charge (R)
- Základní poškození sníženo: 200/325/450 → 150/275/400
Pantheon
- Comet Spear (Q)
- Redukce poškození do minionů zvýšena: 20% → 30%
- Shield Vault (W)
- Rychlost skoku se již nezvyšuje po nákupu bot.
Sylas
- Základní HP regenerace zvýšena: 7 → 9
- HP regenerace za úroveň snížena: 1 → 0,9
- Základní MR zvýšena: 36,1 → 39
- Kingslayer (W)
- Cena snížena z: 50/55/60/65/70 many → 40/45/50/55/60 many
Xayah
- Deadly Plumage (W)
- attack speed snížen: 40/7.5/55/62.5/70% → 35/40/45/50/55%
Předměty
Energized Effect
- Všechny Energized efekty se nyní stackují.
Rapid Firecannon
- Attack Speed zvýšen: 30% → 35%
- Maximální range zvýšen: 150 → 200
- Poškození Energized efektu změněno: 60-140 → 50
- Již se nezvyšuje rychlost nabití efektu Energized.
[Nový předmět] Sanguine Blade
- Cena 3000 zlata
- Recept: Serrated Dirk + Vampiric Scepter + 1000 zlata
- +45 Attack Damage
- +12% Life Steal
- +13 Lethality
- UNIQUE Passive - Unquenched: Pokud je poblíž jen jeden nebo žádný viditelný nepřátelský šampion, získáte 40%-100% Attack Speed (na základě úrovně). Buff postupně upadá během 3 sekund, pokud se poblíž objeví více nepřátelských šampionů.
Statikk Shiv
- Poškození Energized efektu změněno: 60-140 → 140
- Všechny Energized útoky se řetězově promítnou do cílů zasažených bleskem.
Stormrazor
- Cena zvýšena: 3100 zlata → 3200 zlata
- Recept: BF Sword + Cloak of Agility + Kircheis Shard + 500 zlata
- AD sníženo: 60 → 50
- Nyní přidává +25% šanci na kritický zásah
- Energized efekt změněn z [zvýšeno o 35%] na [nabíjí Energized 35% rychleji].
Runy
Prototype: Omnistone (Inspiration Keystone)
- Přejmenováno z Kaleidostone.