Na PBE se objevil nový patch, který uvádí do hry Seraphine, rework předmětů, nové skiny a balanční úpravy.

Seraphine

Nejnovější šampionkou se stane Seraphine. O jejím příchodu jsme informovali v našem starším článku.

Na PBE se také objevily její statistiky a přesné znění schopností.

 

  • Základní MR: 30
  • MR za úroveň: 0,5
  • Základní AD: 55
  • AD za úroveň: 3
  • Základní armor: 19
  • Armor za úroveň: 3
  • Základní HP: 500
  • HP za úroveň: 80
  • Regenerace HP za 5 vteřiny: 6,5
  • Regenerace HP za úroveň: 0,12
  • Mana:
  • Mana za úroveň: 40
  • Attack Speed za úroveň: 1
  • Zákaldní rychlost pohybu: 325
  • Dosah základních útoků: 525

Stage Presence (P)

  • Každá třetí vykouzlená základní schopnost se vyšle automaticky podruhé.
  • V blízkosti spolucháčů Seraphine tvoří noty za každou použitou schopnost. Každý nota dá Seraphine bonusový dosah základních útoků a udělí 5-20 (+7,5% AP) bonusového magického poškození. Při útoku se noty zkonzumují.

High Note (Q)

  • Cooldown: 10/8,75/7,5/6,25/5 vteřin
  • Mana: 65/70/75/80/85
  • Seraphine vystřelí projektil, který udělí 55/65/75/85/95 (+60% AP) magické poškození. Toto poškození se zvětšuje dle chybějícího zdraví cíle až na 150 %, pokud má zasažená jednotka po 25 % zdraví.

Surround Sound (W)

  • Cooldown: 26/25/24/23/22 vteřin
  • Mana: 50/70/90/110/130
  • Seraraphine obklopí své okolní spoluhráče písní. Dá přitom sobě 20 (+0,05% za 100 AP)% bonus k rychlosti pohybu, která po chvíli postupně vyprší. Spojenci získají 8 (+0,02 za 100 AP)% bonus k rychlosti pohybu a všichni štít o velikosti 60-120 (+40% AP) na 2,5 vteřiny.
  • Pokud má již Seraphine na sobě štít, obnoví 5 (+1,5% za 100AP)% chybějícího zdraví za každého spojeneckého šampiona po 2,5 vteřinách.

Beat Drop (E)

  • Cooldown: 13/12/11/10/9 vteřin
  • Mana: 60/70/80/90/100
  • Seraphine vyšle zvukovou vlnu, která udělí 60/85/110/135/160 (+45% AP) magické poškození do nepřátel a zpomalí je o 99 % na 1 vteřinu.
  • Nepřátelé, kteří jsou již zpomaleni, obdrží root. Neptářelé, kteří již jsou znehybněni, obdrží stun.
  • Schopnost uděluje 60/70/80/90/100% poškození do minionů.

Encore (R)

  • Cooldown: 160/140/120 vteřin
  • Mana: 100
  • Seraphine vytvoří vlnu šarmu, která okouzlí zasažené neptářele na 1,25/1,5/1,75 vteřiny a udělí 150/200/250 (+60% AP) magického poškození.
  • Všichni zasažení šapioni (včetně přátelských) prodlužují dosah schopnosti. Spojenecké postavy záskají maximální množství not.

Voiceover


Nové K/DA All Out Skiny

Na PBE je také řada nových K/DA skinů pro Ahri, Evelynn, Kai’Su, Akali a Seraphine.


Nové chromy

KDA All Out Ahri chroma

K/DA All Out Akali Chroma

K/DA All Out Evelynn Chroma


Summoner ikonky

Dvě nové K/DA All Out ikonky se Seraphine získáte při splnění misí v rámci ultimátního skinu.

K/DA All Out Seraphine Indie K/DA All Out Seraphine Superstar

Čtyři další ikonky budou dostupné pouze v rámci 2020 Worlds eventu a speciálního balíčku.

K/DA All Out Ahri K/DA All Out Kai’Sa K/DA All Out Evelynn K/DA All Out Akali

Po pořízení prestižního skinu K/DA All Out Ka’sa Prestige Edition při Worlds 2020 eventu získáte také ikonku.

V lootu budou k dispozici další ikonky spjaté s chromami K/DA All Out skinů.

K/DA All Out Ahri Chroma K/DA All Out Ahri Chroma K/DA All Out Akali Chroma

Shlédnutím speciálního eventu na Twichi obdržíte také dvě ikonky.

Nákup oficiálního Merche bude rovněž odměněn ikonkou navíc s názvem K/DA Seraphine Merch.


Emoty

Do hry se také dostane nový emote Crazy A-Bao You.


Nové ikonky předmětů


Rework předmětů

Na PBE jsou také nové styly popisky předmětů. Více o reworku předmětů jsme psali zde.


Balanční změny

Nové balanční změny šampionů pro patch 10.22

Annie

  • Molten Shield (E)
    • Cena schopnosti zvýšena: 20 → 40 many
    • [Změna efektu]: Annie dá sobě, nebo spojenci štít o velikosti 40/90/140/190/240 zdraví na 3 vteřiny a 50% bonus k rychlosti pohybu, který postupně odezní po 1,5 vteřinách. Dokud štít trvá, nepřátelé utočící na tento cíl obdrží 20/30/40/50/60 (+40% AP) magické poškození.

Nasus

  • Fury of The Sands (R)
    • Bonusové rezistence zvýšeny: 15/35/55 → 40/55/70

Pokračující testování balančních změn pro preseason

Anivia

  • Flash Frost (Q)
    • Cena snížena z 80/90/100/110/120 many na 60/70/80/90/100.

  • Glacial Storm (R)
    • Cena snížena z 75 (+40/50/60 za sekundu) many na 60 (+40/50/60 za sekundu).

Cassiopeia

  • Twin Fang (E)
    • Cena snížena z 50 many na 50/45/40/35/30.

Ekko

  • Mana zvýšena z 250 na 330.
  • Regenerace many zvýšena ze 7 na 8.

Fizz

  • Základní mana zvýšena z 317.2 na 400.
  • Regenerace many zvýšena ze 6 na 7.

Sylas

  • Základní mana zvýšena z 280 na 350.

U následujících šampionů došlo ke změně zisku many za úroveň:

  • Camille - mana za úroveň zvýšena z 32 na 52.
  • Darius - mana za úroveň zvýšena z 37,5 na 57,5.
  • Fiora - mana za úroveň zvýšena z 40 na 60.
  • Hecarim - mana za úroveň zvýšena z 40 na 60.
  • Illaoi - mana za úroveň zvýšena z 40 na 60.
  • Irelia - mana za úroveň zvýšena z 30 na 50.
  • Jax - mana za úroveň zvýšena z 32 na 52.
  • Kayn - mana za úroveň zvýšena z 50 na 70.
  • Nasus - mana za úroveň zvýšena z 42 na 62.
  • Olaf - mana za úroveň zvýšena z 42 na 62.
  • Twisted Fate - mana za úroveň zvýšena z 19 na 29.
  • Udyr - mana za úroveň zvýšena z 30 na 50.
  • Vi - mana za úroveň zvýšena z 45 na 65.
  • Warwick - mana za úroveň zvýšena z 35 na 55.
  • Xin Zhao - mana za úroveň zvýšena z 35 na 75.
  • Yorick - mana za úroveň zvýšena z 40 na 60.
  • Zilean - mana za úroveň zvýšena z 30 na 45.

Caitlyn

  • Headshot (P)
    • Headshot získá o 25% menší bonusové poškození při kritickém zásahu.

Jhin

  • Whisper (P) 
    • Redukce kritického poškození změněna z [25% (150% poškození při kritickém zásahu)] na [14% (150% poškození při kritickém zásahu)].
    • Bonusové AD z šance na kritický zásah sníženo z [4% AD za 10% crit] na [3% AD za 10% crit].

Katarina

  • Voracity (P)
    • Nyní aplikuje on-hit efekty na všechny zasažené jednotky.
  • Shunpo (E)
    • Nyní aplikuje on-hit efekty.
  • Death Lotus (R) 
    • Rozdělí poškození na (základní + AP přepočet) magického poškození a (AD + přepočet rychlosti útoku) fyzického poškození.
    • Nyní aplikuje on-hit efekty s 33% účinností na všechny zasažené jednotky (každá jednotka je zasažena on-hit efekty celkem 3x za dobu 2.5s).

Kayle

  • Divine Ascent (P)
    • Rychlost útoku za jeden zeal stack změněna z [6% (30% na 5 stacích)] na [30% + 10% za 100 AP na 5 stacích].

Senna

  • Attack speed ratio zvýšeno z 0,2 na 0,32.
  • Attack speed za úroveň snížen z 4% to 2.5%.
  • Absolution (P)
    • Redukce kritického poškození snížena z [35% (130% poškození při kritickém zásahu)] na [14% (150% poškození při kritickém zásahu)].
    • Šance na kritický zásah za 20 duší snížena z 15% na 10%.
    • Převod přebytečného kritického poškození na lifesteal zvýšen z 35% na 50%.
  • Curse of the Black Mist (E)
    • Rychlost pohybu zvýšena z 20% na 20% (+3% za 100 AP).
  • Dawning Shadow (R)
    • Míra AP poškození zvýšena z 50% na 80%.

Tryndamere

  • Battle Fury (P)
    •   Šance na kritický zásah za 1 bod Fury změněna z 0,35 - 0,5 na 0,3 - 0,6.

Viktor

  • Glorious Evolution (P)
  • [Odebráno] Nezačíná s Hexcore v inventáři a nemůže kupovat vylepšení.
  • [Nové] Viktor získá bod evoluce když dostaví celý legendární nebo mýtický předmět.
  • Každý bod evoluce vylepší kouzlo a přidá  +10% celkového AP trvale.
  • Death Ray (E) 
    • Cena snížena z 70/80/90/100/110 many na 50/60/70/80/90.
    • Míra AP poškození laseru zvýšena z 60% na 70%.
    • Aftershock –  míra AP poškození snížena z 70% na 60%.

Volibear

  • The Relentless Storm (P)
    • Rychlost útoku má nyní ratio 4% za 100 AP za 1 stack.
  • Thundering Smash (Q)
    • Rychlost pohybu má nyní ratio 3% za 100 AP (dvojnásobek směrem k šampionům).
  • Sky Splitter (E) 
    • Cooldown snížen z 15 sekund na 15/14/13/12/11.
    • Nejvyšší hranice poškození do minionů a monster změněna z [150/250/350/450/550] na [150/300/450/600/750].

Yone

  • Way of the Hunter (P)
    • Bonusová šance na kritický zásah zvýšena z 100% na 150%.
    • Redukce kritického poškození zvýšena z 10% na 15%.

Runy

Staty

  • Staty na snižování cooldownů změněny : "+8 Ability Haste".

Ravenous Hunter (D4)

  • Nový efekt:
    • Léčí za procento uděleného poškození. Léčení: 1% + 2% za Bounty Hunter stack. 
    • Bounty Hunter stacky jsou získány pokaždé, když hráč poprvé zabije některého nepřátelského šampiona, nebo při jeho zabití asistuje. Léčení sníženo na třetinu ze všech zdrojů kromě šampionů.

Conqueror (Precision Keystone)

  • Adaptivní staty zvýšeny z 1,7-4,2 na 2-5.
  • Léčení sníženo z 15% na 10%.
  • Léčení při útocích na dálku sníženo z 8% na 6%.

Presence of Mind (P2)

  • Nový efekt:
    • Poškození nepřátelského šampiona zvýší regeneraci many o 1.5-11 (80% pro šampiony útočící z dálky) za 4 sekundy. Všichni šampioni, kteří používají energii, získají 1.5 energie za sekundu. 
    • Zabití a asistence obnoví 15% maximální many nebo energie.

Legend: Destroyer (P3)

  • Nová runa
    • Šampion získá 2% Armor a Magic Penetration za každý Legend stack (maximálně 10 stacků).
    • Pokrok v Legend stacích lze získat za každé zabití nebo asistenci u šampiona nebo epického monstra, či zabití velkého monstra nebo miniona.

Legend: Bloodline (P3)

  • Maximální stacky sníženy z 20 na 15.

Transcendence (S3)

  • Nový efekt:
    • Získá bonusy po dosažení následujících úrovní:
    • Level 5: +5 Ability Haste
    • Level 8: +5 Ability Haste
    • Level 11: za zabití nebo asistenci u šampiona sníží zbývající cooldown u základních kouzel o 20%.

Cosmic Insight (I4)

  • Efekt runy byl změněn:
    • +15 Haste u summoner spellů
    • +10 Haste u předmětů