i
Zdroj: Tryhard.cz
Riot vydal hotfix s nerfem Mordekaisera
Jak nečekané!
Jak již bývá u Riotu zvykem, nově přidaný nebo upravovaný šampion se krátce po vstoupení do hry dočká nerfu nebo buffu. Tomu se nevyhnul ani nový Mordekaiser, jemuž balanční tým pozměnil základní atributy a oslabil pasivní schopnost.
Mordekaiser
- Základní AD sníženo z 65 na 61.
- Základní armor snížen z 39 na 37.
- Růst MR za úroveň snížen z 1,5 na 1,25.
- Armor za úroveň snížen ze 4 na 3.
- Darkness Rise (P)
- Základní poškození sníženo z 10-35,5 na 8-25.
- Bonus k rychlosti pohybu změněn z 5-10% na úrovních 1-6 na 3/6/9% na úrovních 1/6/11.
- Poškození vycházející z maximálního zdraví protivníka sníženo z 1-6,1% na úrovních 1-18 na 1-5% na úrovních 1-18.
Dále se do hry dostaly již avizované změny Tahm Kenche, které pouze chyběly v nejnovějších patch notes.
Tahm Kench
- Devour (W)
- Opravena chyba, při které mohl Tahm Kench seslat Q a W na cíle, kteří nejsou šampiony, zároveň a neutratit žádnou manu.
- [Nové] Spojenci se již nemohou uvolnit z Tahmova W dříve, pokud jsou pod vlivem CC.
- Minimální doba před opětovným vyplivnutím snížena z 1 sekundy na 0,25 sekundy.
- Dosah vyplivnutí spojence snížen ze 400 na 250.
- Poškození změněno z 100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/13% maximálního zdraví cíle) na 60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% maximálního zdraví cíle).