Před nedávnem Riot oznámil vývoj Eternals. Původní podoba této featury se setkala se spoustou hráčské kritiky. Proto se společnost po zvážení hráčských návrhů rozhodla udělat změny. Dnes nás s nimi seznámí Riot Xenogenic, Game Design Lead content týmu.

Jednou ze změn je vytvořit tři sety Eternals, které budou pro každého šampiona unikátní a budou zachycovat činnost úzce související se specifickými schopnostmi nebo stylem hry a nebudou zahrnovat pouze obyčejné statistiky, jako jsou zabití a poškození.

V blízké době bychom rádi udělali seznam návrhů pro každého šampiona tak, abyste nám mohli poskytnout zpětnou vazbu a návrhy na zlepšení.

Zde je několik poznámek, než přistoupíte ke čtení seznamu:

  • Někteří hráči chtějí více dovednostní zaměření, jiní přístupnější, snadněji dosažitelné. Proto bychom chtěli u každého šampiona zahrnout obě oblasti a hodláme v tomto trendu pokračovat.
  • Seznam je pouze hrubým náčrtkem a některé výrazy je třeba objasnit:
    • Například “enemies” zahrnuje pouze nepřátelské šampiony, nikoliv miniony a monstra.
    • “Multi-hits” znamená dva a více zasažených cílů během jediného seslání kouzla.
    • “Long range” znamená více než 75 % z maximálního dosahu, pokud není uvedeno jinak.
    • “Damage dealt, damage absorbed, damage dealt to” a další se vztahují na poškození od/do šampionů pokud není uvedeno jinak.
  • Chceme, aby Eternals zaznanemávaly vrcholné momenty bez toho, aby měly vliv na hratelnost, což znamená, že Eternals by po vás neměly chtít věci, které nechcete nebo byste neměli dělat (zabití za supporta, sesílání kouzel na vás namísto spoluhráčů a opačně, atd.). Pokud máte pocit, že některý z prvků toto splňuje, ozvěte se s vysvětlením!
  • Pokud budou Eternals “splněny”, což znamená, že dosáhnete všech 5 milníků, budou zaznamenávat vaše nejlepší výkony v jednotlivých hrách. Zapamatujte si to kvůli milníkům, které se mohou zpočátku zdát jednoduché. Mnohé se stanou zajímavějšími, až začnete překonávat sebe sama.

Seznam s návrhy pro jednotlivé šampiony naleznete zde