Jungle je velmi specifická role, která se výrazně liší od hraní na lince. Není tedy divu, že mnoho hráčů má s hraním jungle problém. Pojďme se podívat , které úpravy plánuje Riot do hry implementovat, aby dosáhl pozitivních změn v mnoha ohledech.

Poté, co byly zkráceny časy oživení monster v jungli, je hraní této role těžší. Gankuje se častěji a je nutno přemýšlet více strategicky. Problémem je, že tento stav nevyhovuje méně zkušeným hráčům. Každá chyba totiž dostává jak samotného junglera, tak celý jeho tým do značné nevýhody. Plánovány jsou následující změny:

  • Mnoha monstrům bude sníženo základní poškození.
  • Mnoha monstrům bude sníženo postupně se zvyšující poškození.
  • Doba oživení kempů bude změněna z 2:00 minut na 2:15.
  • Upozornění na oživení kempů se změní z 15 sekund na 10.
  • Zlato získané z kempů, které hráči neposkytují buff, bude zvýšeno o zhruba 5%.

V plánu je také rozšířit výběr šampionů v jungli. Touto cestou budou noví hráči moci hrát šampiony, které už znají, a zároveň nejsou příliš složití.

  • Smite (stejně jako crowd control) rozbije štít Scuttle Craba předtím, než mu způsobí poškození.
  • Omnivamp jungle předmětů bude snížen z 10% na 8%.
  • Maximální procentuální zdraví obnovené pomocí Smite zvýšeno z 10% na 15%.

Pracuje se také na redukci snowball efektu, který je v jungli v současné době až příliš výrazný. Tento krok opět pomůže nováčkům a zároveň by měl zlepšit hru v dlouhodobém měřítku.

  • Návrat mechaniky “comeback XP” – velká monstra dají hráči 50 XP za každý level, o který je pozadu oproti průměru v dané hře, minus 1 ( pokud je průměrný level ve hře 7, comeback XP lze získat na levelu 5 a níže).
  • Poškození do monster pomocí Smite se změní z 390-1000 (podle úrovně) na 500 v základu, 1000 po dokončení Smite questu.

Srozumitelnost leashingu je dalším z problémů současné verze hry. Riot plánuju tuto mechaniku upravit tak, aby byla jasnější i nováčkům.

  • Do hry bude přidána varovná značka, která bude upozorňovat na rozsah možného leashe u jednotlivých kempů.

Všechny zmíněné změny nejsou zamýšlené jako posílení nebo oslabení role. Cílem je zvýšit přístupnost pro nováčky a zábavnost hry pro všechny, včetně pokročilých.