Riot chce mít Garena a Zeda jako junglery, Soraka na topu dostane nerf
Ani Aphelios se nevyhne nerfům. Získáme ukazatel sekundární zbraně.
Na oficiálním diskuzním fóru se Riot Scruffy podělil o informace ohledně několika nadcházejících změnách. Týkají se nejen aktuální mety, ale i vizuálních úprav.
Více jednoduchých postav do jungle
S pozicí junglera je problém hlavně na nižších úrovních žebříčku hodnocených her. Ve zkratce low elo hráči nemají v oblibě hraní jungle. Jedná se o nejméně oblíbenou pozici ze všech. Patch 10.4 tak má přinést buff několika postav, které by si hráči mohli na této pozici oblíbit. Dle Scruffyho je totiž jedno, jak je pozice junglera na low elu silná, jde tu spíš o šampiony, které mají hráči k dispozici. Následující postavy mají dostat buff, který posílí pouze schopnost zabíjet monstra v jungli, ale neovlivní sílu na lince:
- Garen
- Diana
- Zed
- Talon
- Darius
Soraku na solo linkách Riot nechce
Není tajemstvím, že se vývojářům síla Soraky na topu nelíbí. Dle nich je až moc silná a nemá moc slabých stránek na lince. Zřejmě tak dojde k úpravě jejího Q (již na PBE), které funguje dobře na botu proti postavám na dálku, ale je nefér 1v1 proti šampionům na blízko.
Aphelios a jeho zbraně
Jak se po vydání zjistilo, Aphelios není tak těžký na zahrání. Je však obtížné hrát proti němu. Jeho ultimátka není dostatečně viditelná a není na první pohled poznat, jakou má postava sekundární zbraň. Připravují se proto následující změny:
- Ikonka sekundární zbraně vedle ukazatele zdraví
- Snížení dosahu ultimátky a úprava vzhledu.
- Úprava turretky, aby protihráči lépe poznali její poškození.
- Balanční úpravy, především nerfy.
Úpravy předmětů
Předmět Sunfire Cape je aktuálně celkem slabý do pozdních fází hry. Riot tedy plánuje následující úpravu unikátního efektu:
- Burn poškození se zvětší o 1,5 % nositelovo bonusového zdraví na 4 vteřiny po aplikování jakéhokoliv znehybnění na nepřítele.
Změnou si nejspíše projde i předmět Stopwatch. Ten se kupuje na velké množství postav ve většině her a může zvrátit hodně akcí oběma směry. Jde o až moc běžnou část hry na to, jak je předmět unikátní. Proto chce Riot snížit využívání tohoto předmětu.