Rammuse všichni jistě známe již dlouhou dobu. Tento pásovec je charakteristický svým stylem hry, vzhledem i unikátními “hláškami”. Nedávno se Rammus objevil také ve Wild Riftu, není však úplně stejný jako ten, kterého známe z PC verze hry. Pojďme se tedy podívat na odlišnosti Rammuse v mobilní verzi lolka a také na to, jakým způsobem se vlastně převádí šampioni z League of Legends do Wild Riftu.

Rammus se nyní bude ve Wild Riftu automaticky kutálet, když nebude uprostřed souboje. Jedna z jeho schopností mu umožňuje zvýšit rychlost kutálení. Pokud se srazí s nepřítelem, odhodí ho.

Nová ultimátní schopnost umožňuje Rammusovi vyletět do vzduchu. Při dopadu vyvolá otřesy, jejichž síla se odvíjí od rychlosti kutálení při aktivní schopnosti Powerball.

Při vývoji Rammuse pro Wild rift bylo prioritou zachovat správny pocit z daného šampiona. To znamená především požitek z rychlé jízdy. Hráč by neměl mít při přechodu z PC na mobil pocit, že hraju úplně jiného šampiona.

Na druhou stranu je třeba brát v úvahu odlišné mechaniky Wild Riftu oproti klasickému lolku. Jako příklad můžeme uvést Fizzovu pasivní schopnost, která nedává v mobilní hře smysl, nejsou zde totiž přítomny kolize s miniony.

Ve Wild Riftu je nežádoucí mít schopnosti, které nemají aktivovatelný efekt.Tímto způsobem by vznikala takzvaná mrtvá tlačítka, hra by se neovládala příjemně.

Je třeba naplno využívat příležitosti, které přináší ovládání dvěma virtuálními “páčkami”. Tento styl hraní umožňuje do hry smysluplně implementovat například mířené střely a další mechaniky, které oživí hru na mobilním zařízení.

Rammusovi umožnilo ovládání páčkami dosáhnout skutečně dobrého požitku z jízdy. Hráč má pocit že driftuje a za šampiona je zábavné hrát. Výskok do vzduchu přidává výrazný herní prvek, který pásovci dlouhé roky chyběl.

Mnohdy se stává, že když vývojáři pracují na úpravách a přenesení šampiona do Wild Riftu, zamýšlí se i nad tím, zda by nově vymyšlené změny neprospěly také PC verzi hry. Toto byl i případ Rammuse, který se nedávno dočkal úprav na obou platformách. Mechanika kutálení nebyla na PC přenesena z důvodu odlišného ovládání.

Co se týče ultimátky, byla přidáná speciální oblast, kterou musí Rammus trefit pro udělení maximálního poškození. Pro docílení tohoto efektu je navíc třeba sesílat schopnost z dálky.

Rammus by měl být po nově implementovaných úpravách výrazně variabilnějším šampionem. Jeho styl hraní by měl být méně monotónní.

Zajímavost na závěr: Rammus rozhodně není zdaleka prvním případem, kdy se autoři PC verze hry inspirovali u Wild Riftu. Stejná situace potkala třeba Ashe (Zvyšování počtu šípů u schopností Q), Annie (sesílání štítu na spojence) nebo Dianu (změny týkající se skoku).