První informace k reworku Symmetry
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Článek První informace k reworku Symmetry

První informace k reworku Symmetry

Little Panda

Little Panda

1. 5. 2018 17:00

Blizzard vypustil první informace k chystanému reworku Symmetry.

Reklama

Pozice Symmetry byla vždy velmi diskutovaná nejen v Overwatch komunitě, ale i v samotném Blizzardu. Její samozaměřovací základní útok z ní udělal velké monstrum mezi nováčky a nižšími ranky, ale když dojde na profesionální hraní, Symmetra je jediným hrdinou, který nebyl hrán ani v jedné kompetitivní hře.

Geoff Goodman, hlavní designer Blizzardu, se konečně rozhodl vypustit na světlo světa první informace týkající se budoucnosti Symmetry. Nic však ještě není jisté!

  • Přesunutí ze support role na defenzivní.
  • Úprava základního útoku na levém tlačítku (laser).
  • Teleport jako základní schopnost.
  • Úprava Fotonové bariéry (E).
  • Přidání raket na Symmetřiny věže.

První informace k reworku Symmetry

Věže, které Symmetra rozmisťuje, se mohou stát velmi zákeřným pomocníkem, který dokáže znepříjemnit život nejednomu flankujícímu hrdinovi, ale čím výše se v rancích posouváme nahoru, tím méně jsou tyto věže efektivní. Právě proto se Blizzard rozhodl, že je čas na změnu. Zda se bude jednat o rakety či jiné úpravy se snad brzy dozvíme.

Další změnou by měla projí Fotonová bariéra (E). Ta by měla mít infinitní rozsah a také dolet. Zní to opravvdu děsivě, ale Blizzard se vyjádřil, že na PTR to zatím funguje. Symmetřina bariéra se tedy chová asi jako Hanzova ultimátka, ale místo braků letí obrovský Reinhardtův štít.

Blizzard si také pohrává s myšlenkou odstranění nynější podoby základního útoku (laser). Tedy jeho autozaměřování. Naopak by pak došlo k prodloužení dosahu a také k navýšení poškození.

Asi největší změnou je však přesunutí Teleportu na základní schopnost. Blizzard se vyjádřil, že by teleport měl umět přesunovat také Torbjornovi věže a D.Va ultimátku!! Teleport by tedy měl pracovat na bázi hry Portal. Symmetra by si vybírala, kde chce zvolit vstup a výstup. Koncový portál by ale měl být otevřen vždy jen určitou chvíli.

Co si myslíte o plánech Blizzardu? Líbí se vám tyto myšlenky, nebo byste raději nechali dosavadní Symmetru?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama