Proč se nevrátí klasický URF?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Proč se nevrátí klasický URF?

Proč se nevrátí klasický URF?

Giry

Giry

22. 12. 2017 12:55 3

Riot nepodlehne nářkům komunity a nevrátí se ke klasickému URFu. Proč?

Reklama

Před několika lety vypustil Riot do hry URF jako jakýsi aprílový žertík. Od té doby se tento mód objevil ve hře v různých variantách. Hráči by si rádi zahráli klasický neupravovaný URF, ale Riot ho nechce znovu vrátit. Proč? Prý k tomu má jednoduchý důvod:

Kvůli URFu lidé přestávají hrát League of Legends

Pokaždé, kdy Riot přidal do hry klasický URF, došlo k zajímavému jevu. Počet hráčů přes období tohoto módu ve hře stoupl, ale poté klesl na nižší úroveň, než před URFem. Hráči přichází a odchází denně, to je klasický jev, ale například v Americe odešel po každém URFu dvojnásobek stálých dlouhohrajících hráčů, než obvykle.

Lidé zkrátka začnou hrát URF a poté skončí s LoLkem. A nejedná se ani o hráče, kteří se vrátí jen kvůli URFu a poté znovu odejdou - neodpovídá tomu počet příchozích hráčů. I když se Riot snažil přijít na důvod tohoto efektu "kocoviny po URFu", důvody jsou neznámé. Možná je to tím, že URF se zdá jako LoL se zapnutými cheaty. Nicméně platí, že počet her a čas strávený hráči ve hře výrazně klesne a trvá dlouho, než se tyto statistiky vyšplhají zpět (pokud vůbec někdy).

Toto je také důvod, proč Riot experimentuje s různými variacemi na tento herní mód jako je ARURF nebo Snow Battle ARURF. I když se i po těchto verzích objeví propad v počtu hráčů a her, není to ani zdaleka tak výrazné, jako po klasické verzi - pravděpodobně proto, že ve hře nevidíte stále ty stejné šampiony.

Kvůli URFu lidé přestávají hrát League of Legends, ale mnoho hráčů ho miluje. Proto bude Riot místo úplného odstranění této šílené přestřelky i nadále experimentovat, aby našel tu správnou verzi.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama