Proč Clash znova nefungoval? Riot vysvětluje, že za to nemůže
Minulý týden se opět konal Crash.
Minulý víkend se opět odehrál Crash a jeho letošní premiéra dopadla celkem špatně. Mnoho lidí zaznamenalo problémy s připojením, někteří se vůbec nedostali do hry, či jen do klienta. Clash tyto problémy doprovázely roky, ale zdálo se, že na jaře loňského roku Riot konečně vše vychytal. Co se tedy stalo minulý víkend?
S vysvětlením přišel Brian Bossé, vedoucí technického oddělení pro Riot.
V Evropě došlo k problémům s Clashem kvůli škodlivému nadměrnému provozu. Servery byly jinými slovy napadeny DDoS útokem. Nešlo tedy o problém vyvolaný na straně serverů Riotu, nebo hry.
Brian dále vysvětluje, že DDoS ochrana nefunguje na komunikační protokoly, které Riot interně využívá. Většina DDoS ochran se soustředí na HTTP protokol, zejména tedy weby. Nicméně na opatřeních se již pracuje. Brian pouze nastínil, proč se nedají použít standardní DDoS ochrany.
Více bohužel Brian říci nemohl. Pokud by popsal kompletní situaci, mohl by útočníkům dát návod na ještě efektivnější útok.