Připravuje se změna popisků schopností
Víte která postava už upravené popisky má?
V League of Legends má každá postava schopnosti. Ke každé schopnosti pak existuje popisek, který hráčovi vysvětlí, co daná abilita přesně dělá. Zmíněné popisky neprošly od vydání hry žádnou funkční změnou. V průběhu let se maximálně upravil vzhled a přepsalo pár textů. Teď přišel čas na vylepšení.
Detaily a přehlednost
Popisek schopnosti musí mít dva základní atributy. Měl by být co nejvíce přehledný, aby hráč okamžitě věděl, co daná schopnost dělá. Zároveň by měl být i detailní pro maximální využití potenciálu ability. Pojďme si to předvést na příkladu, který je právě teď ve hře. V hlavní roli bude Ezreal a jeho Mystic Shot (Q).
- Přehlednost
- Jdete na linku a pokaždé si musíte udělat rozcvičku z matiky. Jasně, 15 + 79 není pro většinu lidí problém, ale šlo by to lépe. Poškození si u většiny schopností musíte prostě spočítat.
- Detaily
- Víte, že Ezrealovo Q má nějaký přepočet z vašeho AD a AP. Nevíte jaký, dokud si to nespočítáte. Navíc, pokud nemáte AP předmět, tak se vůbec nedozvíte, jaký je AP přepočet. To už musíte ze hry na wiki.
Klávesa pro více informací
Částečným řešením detailů je rozdělení popisku na dvě části. V té původní se zobrazují informace jako doposud. Při zmáčknutí klávesy Shift se vám zobrazí podrobnější popisek s konkrétními čísly a delší nápovědou. Už teď si tyto vylepšené popisky můžete vyzkoušet u nového Aatroxe.
Budoucnost popisků
Nečekejte velkou změnu vzhledu. Riotu jde hlavně o obsah. Předělávat informace o schopnostech navíc není jednoduché. Systém je bez větší změny od počátků samotné hry. Když si vezmete počet postav (přes 140) a 5 schopností (Q, W, E, R, Pasivka) každé z nich, dále několik překladů, tak je větší změna hodně náročná. To nás vede k důležité informaci, update popisků bude ve hře až s příchodem Preseason.
Dříve ve hře uvidíme jen částečná vylepšení, jako jsou nyní u Aatroxe. Riot samozřejmě bude přijímat zpětnou vazbu od hráčů.
Možný vzhled
Už teď se můžeme podívat, jak by mohly za pár měsíců popisky vypadat. Za příklad si opět vezmeme Ezreala a jeho Q.
- Přehlednost
- Nic nebudete muset počítat, hned se dozvíte kolik poškození vaše schopnost udělí.
- Detaily
- Krom hodnot přepočtu z AD a AP uvidíte i poškození na dalších úrovních schopnosti, spolu s cooldowny a cenou many. Vše bude přehlednější a oživené ikonkami.
Stále se jedná o návrhy. Nic není finální a těchto nových popisků se dočkáme až za půl roku. Co si o úpravách myslíte? Líbí se vám a co byste změnili?