Podrobnosti k plánovaným změnám run
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Podrobnosti k plánovaným změnám run

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Little Panda

Little Panda

Plánované změny run pro preseason

Reklama

Runy a masteries mají stále svoje mouchy. Riot se opět rozhodlna tyto problémy podívat a chystá se na velký update run i masteries. Tyto změny jsou naplánované na příští preseason a tak se po několika sezónách nebude upravovat role, ale herní mechanika.

Runy

Nynější stav run je takový, že jsou zaměřeny na pasivní staty (armor, AD, AP, atd...) a hráč nemá příliš možností, jak pomocí run upravit svůj herní styl. Jedná se o předdefinované stránky run, které používá nejčastěji a nerozhoduje se před každou hrou.

S příchodem keystone masteries si Riot otestoval, že zde je možnost volby a že na těhto volbách velice záleží. Tento systém rozhodování chce převést i na runy.

Změny pro runy

Do kadé hry si hráč ponese 6 run. Budou rozděleny na "keystone" (klíčové), "major" (hlavní) a "minor" (vedlejší).

Zde jsou některé příklady:

Keystone runy

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Berserk - Po útočení 3 vteřiny do nepřátelského šampiona se vám zvýší attack speed o 60% na 3 vteřiny.  Lze prodloužit až na 10 vteřin útočením do nepřátelských šampionů. Berserk umožňuje zvýšit attact speed až  přes hranici attack speedu.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Perxie - Vaše útoky a schopnosti vysílají pomocníka Perxie k cíli. Perxie přidá spojenci štít za 40-120  (+0.3 AP nebo +0.3 bonusového AD) nbo způsobí poškození 10 + 40 (+0.1AP nebo +0.15 bonusového  AD). Perxie nemůže být znovu vyslána dokud se k vám nevrátí. 

Major runy

Zde by měli hráči pocítit nejvíce změn od starého systému. Tyto runy nebudou mít tak velký dopad na hru jako keystone runy a proto by zde měla být větší možnost volby. Tyto runy budou navíc mít audiovizuální efekty ve hře a tak bude moci hráč ihned rozpoznat dopad svých rozhodnutí.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

 

Overheal - Léčení při plných HP se konvertuje do štítu, který pomalu klesá (až na 10% max HP).

Jedná se o skvělou volby plánujete-li stavět mnoho lifesteal, hrajete-li s nějakým healerem (Sona, Soraka) nebo prostě hajete Vladimira.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Zombie Ward - Zničením nepřátelské wardy povstane na stejném místě vaše zombie warda, která trvá 180 vteřin a a je viditelná. Zombie wardy se nepočítají do limitu ward.

Minor runy

Jedná se o runy s nejmenším dopadem na hru a některé z nich mohou připomínat masteries. Většina těchto run má dopomoci co nejvíce specializovat váš herní styl. Tyto runy budou pomáhat více scalovat (navyšovat vaši sílu v průběhu hry), dodávat více ke statům či vám dají nějaké předměty. 

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Overcharger - Přidává 1% CDR za úroveň (až 10% CDR). Navíc CDR přes maximální limit konvertuje na  AD a AP. Každé 1% přes limit se změní na 2 AP a 1.4 AD.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Essence Thief - Přidá 1 HP za každého miniona, který zemře ve vzdálenosti 1400 jednotek 


Vytváření runových stránek

Nový runový systém bude mít zcela odlišné runové stránky. Runy budou uspořádaní v takových "stromech", jako talenty v MMORPG a RPG hrách. Každá cesta bude mít svůj vlastní název a bude zaměřena na něco jiného. Každá cesta má dvě minor runy, jednu major runu a jednu keystone runu.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Zde jsou některé návrhy na podobu cest:

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Podrobnosti k plánovaným změnám run


Další nápady

Například Bounty Hunter je velice oblíbené masteries a tak se Riot zvařuje rozšířit toto masteries i do run. Zde jsou některé příklady:

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Relentless Hunter - Za každého unikátního zabitého šampiona získáte +10 k rychlosti pohybu mimo boj.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Ingenious Hunter - Za každého unikátního zabitého šampiona získáte + 5% CDR k aktivkám předmětů.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Ravenous Hunter - Za každého unikátního zabitého šampiona získáte 2% spellvamp. 

Dále Riot odhalil některé nové nápady pro zelený "resolve" strom.

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Essence Thief - Přidá 1 HP za každého miniona, který zemře ve vzdálenosti 1400 jednotek 

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Don’t Panic - Léčení a štíty jsou o 5% silnější. Pokud má cíl pod 40% HP, jsou slnjší o 10%

Podrobnosti k plánovaným změnám run

Panic - Získáte 10% k rychlosti pohybu ke spojencům, kteří jsou pod vlivem CC nebo k nepřátelům,  kterým jste způsobili CC.


Závěr

Na závěr je třeba dodat, že nové runy budou zcela zdarma. Jednou z velkých chyb starého systému byl nedostatek run hráče, jelikož jejich cena byla vysoká a hráč si tak nemohl dovolit příliš se rozhodovat mezi danými runami a nemohl příliš experimentovat.

Riot si také uvědomuje, že mnoho nováčků má problémy s nedostatkem IP a naopak mnoho veteránů má tuny IP, které nemá kde utratit. Proto se tedy chystá podívat i na systém IP.

Změn run se dočkáme během preseason, ale jejich testování na PBE bude zcela jistě probíhat mnohem dříve.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama