Podrobné statistiky Mordekaisera a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Podrobné statistiky Mordekaisera a další změny na PBE

Podrobné statistiky Mordekaisera a další změny na PBE

Rosie

Rosie

30. 5. 2019 12:00

Nejnovější PBE aktualizace si pro nás připravila podrobné statistiky Mordekaisera a mnoho dalších změn.

Reklama

Na testovacím serveru PBE se objevil nový update.

Rework šampiona: Mordekaiser, the Iron Revenant

Na PBE se objevily podrobné statistiky reworku Mordekaisera.

[Načítací obrazovka]

Statistiky a schopnosti

  • Základní MR: 32
  • MR za úroveň: 1,5
  • Základní AD: 65
  • AD za úroveň: 4
  • Základní Armor: 39
  • Armor za úroveň: 4
  • Základní HP: 575
  • HP za úroveň: 90
  • Základní HP Regen: 0,8
  • Obnova HP za úroveň: 0,15
  • Základní rychlost pohybu: 335
  • Základní rychlost útoku: 0,625
  • Rychlost pohybu za úroveň: 1
  • Dosah základních útoků: 175

Darkness Rise (P)

  • Základní útoky Mordekaisera udělují 40% bonusové magické poškození. Po třech schopnostech nebo útocích proti šampionovi udělí schopnost [10 - 36 (+30% AP) + (1/2/3/4/5/6% at 1/3/6/10/13/16) maximálních životů] poškození za sekundu do okolních nepřátel a přidá Mordekaiserovi bonus (5/10% na úrovních 1/6) k rychlosti pohybu, dokud neskončí souboj.

Obliterate (Q)

  • 9/7,75/6,5/5,25/4 sekund cooldown.
  • Mordekaiser švihne svým palcátem a udělí 75/95/115/135/155 (+60% AP) (+5-139) magického poškození do cílové lokace +120/125/130/135/140% bonusového magického poškození pokud udeří pouze do jednoho cíle.

Indestructible (W)

  • 14/13/12/11/10 sekund Cooldown.
  • Mordekaiser absorbuje 30% obdrženého a uděleného poškození. Použitím schopnosti si vytvoří štít o stejné velikosti. Poté může schopnost použít znovu a 40/42,5/45/47,5/50%% štítu se změní na životy.

Death's Grasp (E)

  • 24/21/18/15/12 sekund Cooldown.
  • Pasivní část: Mordekaiser získá 5/10/15/20/25% magic penetration.
  • Aktivní část: Schopnost přitáhne nepřátele směrem k Mordekaiserovi a udělí jim 80/95/110/125/140 (+60% AP) magického poškození.

Realm of Death (R)

  • 140/120/100 sekund cooldown.
  • Mordekaiser vyzve nepřátelského šampiona na 7 sekund na souboj 1v1 a ukradne 10% jeho statů. Pokud šampiona zabije, tyto staty mu zůstanou, dokud se nepřátelský šampion nerespawne.

Speciální interakce

Úprava skinů

Úpravy se dočkaly také všechny Mordekaiserovy skiny.

Dragon Knight Mordekaiser

[Načítací obrazovka]

Infernal Mordekaiser

[Načítací obrazovka]

[Pasivka obsahuje chyby, obrázky budou doplněny později]

Pentakill Mordekaiser

[Načítací obrazovka]

Lord Mordekaiser

[Načítací obrazovka]

King of Clubs Mordekaiser

[Načítací obrazovka]


Nové skiny

Na PBE se objevily také 3 nové skiny, o kterých jsme vás informovali v tomto článku.


Nové chroma balíčky

S novými skiny jsme se dočkali také nových chroma balíčků.

Dark Star Karma

  • Získáte splněním misí pomocí Fan Pass.
    • Červený a modrý chroma balíček bude dostupný pouze v následujících regionech: 
      • BR, LATAM, OC, TR, a JP "

Dark Star Shaco

  • Získáte splněním misí pomocí Fan Pass.
    • Červený chroma balíček bude dostupný pouze v LPL regionu

Dragonslayer Braum

  • Získáte splněním misí pomocí Team Pass.
    • Oranžový chroma balíček bude dostupný pouze v LEC regionu.
    • Modrý chroma balíček bude dostupný pouze v LEC regionu.


Nové summoner ikony

Dnešní aktualizace PBE nám přinesla také 3 nové summoner ikony

Dark Cosmic Jhin Icon

Dark Star Shaco Icon

Dark Star Karma Icon


VFX Updaty Amumua, Lulu, Tryndamera a Ziggse 

Na PBE přistála také další várka vizuálních efektů, tentokrát se týkají Amumu, Lulu, Tryndamera a Ziggse.

Amumu

  • Základní útoky - nové dopady.
  • Q -  Přidán jemný efekt, aby ukázal šířku obvazu. Konec obvazu je není také světlejší. 
  • W - Jemná změna jasu, nyní ukazuje odraz, lépe vyjadřuje hitbox. Nyní má také efekt úderu. 
  • E - Nový AOE efekt, nyní obsahuje písek, lépe vyjadřuje hitbox a lépe souvisí s efektem dopadu. 
  • R - Zcela nový AOE efekt, nyní ukazuje runy z pouště Shurima, písek a prach. 
  • P - Lehce vizuálně vyčištěna
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Sad Robot Amumu získal nové efekty schopností.

Lulu

  • Základní útoky - Nové střely s novými efekty úderu. 
  • Q -  Nové střely a vyčištění efektů. 
  • W
    • Přátelské: Vylepšení a vyčištění posilovacího efektu 
    • Nepřátelské: Vyčištění střely s novýmefektem úderu. 
  • E
    • Přátelské: Vylepšení a vyčištění štítu
    • Nepřátelské: Vylepšení teleportu Pixe a efektu úderu. 
  • R - Zcela nový AOE efekt. Vyčištění efektu úderu do nepřítele, nový zpomalovací efekt. Zanechává za sebou jemnou stopu vílího prachu.
  • P – údery Pixe byly lehce vyčištěny, byl zachován pocit magického prachu.  
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Pix Dragon Trainer Lulu nyní vystřeluje malé růžové ohnivé koule.

Tryndamere

  • Základní útoky - nové efekty úderů. Byly přidány stopy po zbrani. 
  • Q - Viditelnější efekt obnovy životů. Byl snížen prach. 
  • W - Byly přidány vyvolávací efekty, které ukazují dosah schopnosti. 
  • E - Nový efekt, ukazující aktuální šířku AOE (ano jeho zbraň je větší než velikost AOE)  
  • R - Nový efekt aktivace a posílení
  • P - Nový efekt ukazatele zuřivosti. 
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Demonblade Tryndamere získal nové ohnivé efekty schopností. 

Ziggs

  • Základní útoky - nové střely a dopady. Byly přidány jiskry.
  • Q - Nová střela, ale především nový výbuch, zanechává za sebou kráter, který ukazuje velikost AOE. Byly přidány jiskry.
  • W - Nový výbuch s kráterem. Nyní obsahuje vyšší  vyhození aby byl posílen pocit vyhození. Nyní má také efekt úderu. Byly přidány ukazatele AOE aby byl jasnější hitbox. Opět byly přidány jiskry. 
  • E - Byla přidána jemná trasa k jiskrám. Byl přidán jemný ukazatel dosahu min a malý kráter po vyšlápnutí. Bylo přidáno více jisker. 
  • R - Nový efekt vyvolání, ukazatelé, nová střela a nové efekty AOE a úderu. Byl přidán opravdový mrak ve tvaru houby a samozřejmě také další jiskry. 
  • P - Posílené útoky vypadají nyní více výbušně a střely mají více jisker. 
  • Emoty – Všechny exploze byly změněny, aby více odpovídaly novým efektům schopností. 
  • Změny skinů:
    • Mad Scientist: Přidány bubliny a zelené výbušniny.
    • Pool Party: Vyčištění prachu a přiblížení skinu ke skinové Pool Party linii. 
    • Snow Day: Vyčištění prachu.  Byly přidány nějaké teplejší důrazy do střel a výbuchů.
    • Arcanist: Přidán kráter do ultimátky. Ukazatel byl upraven, aby více souvisel se základním.
    • Odyssey: Do ultimátky byl přidán kráter.


Balanční změny

Šampioni

Malphite

  • Granite Shield (P)
    • Malphite nyní během regenerace štítu svítí.
    • Malphite nyní roste s počtem armoru. Růst se kvůli masivním ziskům armoru z W zastavuje na hodnotě přibližně 700 armoru.

  • Seismic Shard (Q)
    • Krádež rychlosti pohybu zvýšena z 14/17/20/23/26% na 20/25/30/35/40%.
    • Doba trvání rychlosti snížena ze 4 sekund na 3 sekundy
    • Malphite již nevyvolá úlomek skály za jeho zády, namísto toho jej vyvolá ze své pravé ruky. To také zrychluje dobu, za kterou se střela dostane do cíle.
    • Cíle, zasažené Seismic Shard jsou přeměněny do molten rock efektu po dobu trvání zpomalení.
    • Bylo přidáno spoustu dalších detailů. Zkráceně by měla schopnost působit důležitějším dojmem a Malphite by měl na své nepřátele působit více jako chodící skála po Summoner’s riftu.
    • Q nyní sleduje, jestli krádež rychlosti pohybu bude mít důsledky na jeho rychlost, pokud ano použije ve vyjímečných případech tuto hodnotu.
    • Objeví se blíže k cíli.

  • Thunderclap (W)
    • Přejmenováno z Brutal Strikes.
    • AP ratio počátečního zásahu sníženo ze 40% na 20%.
    • Armor ratio počátečního zásahu sníženo z 20% na 15%.
    • Při vyvolání se resetuje Malphitův základní útok a udělí 30/45/60/75/90 bonusového fyzického poškození, scalujícího s 1,5 Armorem a 0,20 AP. 
    • Jako přídavek udělují Malphitovy základní útoky ‘aftershocky’ po dalších 6 sekund. Ty působí jedním směrem (jako předmět Titanic hydra) a udělují 10/20/30/40/50 fyzického poškození do všech nepřátel v dosahu a scalují s 0,1 armorem a 0,2 AP.

  • R - Unstoppable Force 
    • Základní skin Malphita nyní zahrnuje kráter (díru po dopadu pod malphitem).
  • Úpravy vizuálních efektů:

Sylas

  • Petricite Burst (P)
    • Poškození změněno z [(100% AD)+(5+2,5 za úroveň)+(20% AP)] na [(120% AD)+(9+3 za úroveň)+(20% AP)].

  • Abscond / Abduct (E)
    • [Změněno] Nyní přidává štít pouze za zasažení nepřítele. 
    • Hodnota štítu zvýšena z 60/90/120/150/180 na 80/120/160/200/240.

Wukong

  • Strength of Stone (P)
    • [Nové!] Crushing Blows 
      • Pokaždé když Wukong nebo jeden z jeho klonů udělí poškození nepřátelskému šampionovi, aplikuje se na něj stack Crushing Blows. Cíle obdrží o 4% více poškození od Wukonga a jeho klonů za každý stack CB (maximálně 5 stacků).
      • Vizuální efekt se zvětšuje s každým stackem.
    • [Přepracováno!] Stone Skin
      • Pokud jsou v okruhu 1400 jednotek viditelní minimálně 3 šampioni, Wukong získá armor a MR v hodnotě 20 + 2 za úroveň + 0,2×jeho bonusový armor/MR. Bonusy trvají 6 sekund a obnovují se, pokud jsou nepřátelé stále poblíž. Zatím používá vizuální efekty Gargoyle's Stoneplate.

  • PLACEHOLDER NAME (Q)
    • Jméno schopnosti ještě nebylo určeno.
    • Cena snížena ze 70/75/80/85/90 many na 25/30/35/40/45.
    • [Nové] Nyní má pasivku, která přidá Wukongovu následujícímu základnímu útoku dosah 125 poté, co sešle jakékoliv kouzlo (nejen Q).
    • Poškození změněno z [10-130 (+0,4 AD) bonusového fyzického poškození] na [20/40/60/80/100 bonusového magického poškození]
    • Nyní léčí v hodnotě 20/30/40/50/60 (+0,25 AD) životů (50% v případě minionů).
    • [Odstraněno!] Rozbíjení armoru.

  • Warrior Trickster (W)
    • Vytvořené klony nyní útočí na blízké nepřátele a způsobují 50% Wukongova poškození namísto exploze na konci života.
    • Životnost klonů zvýšena na 2,5/3/3,5/4/4,5. Trvání neviditelnosti nezměněno.
    • Dosah seslání skoku během sesílání W zvýšen ze 100 jednotek na 200 jednotek.
    • Cooldown snížen z 18/16/14/12/10 sekund na 16/14/12/10/8.
    • Cooldown nyní začne při smrti klona, ne při jeho objevení.
    • Nyní se vyvolá ve směru kurzoru namísto toho, kde se Wukong dívá.
    • Nyní může projít přes tenké stěny. Zatím není jisté, jestli tato změna přetrvá.
    • Klon nyní získá rychlost útoku z E pokud ji Wukong má při vyvolání W.
    • Klon nyní získá buff na další úderu Q, pokud jej Wukong má při vyvolání W.

  • Nimbus Strike (E)
    • Další Wukongovy obrazy jsou nyní klony, které vypadají úplně stejně jako Wukong a lze je používat jako kteroukoliv jinou jednotku. Také mohou blokovat schopnosti.
    • AD ratio sníženo z 0,8 na 0,5.
    • Nyní hledá sekundární cíl v mnohem větší oblasti.

  • Cyclone (R)
    • Jiná kouzla již nejsou během užití R uzamčena. Pokud sešlete kouzlo, okamžitě ukončí ultimátní schopnost.
    • Cooldown R nyní začne okamžitě, takže s ultimátkou funguje runa Presence of Mind.

Yuumi

  • Yuumi bude mít nyní vizuální efekty, když je její přítel neviditelný.
  • Yuumi nyní vidí kruh okolo přítele, ke kterému je připojena. 
  • Q střel se během připojení objeví na vhodném místě.
  • Opravena spousta chyb.

Předměty

Corrupting Potion

  • Obnovené životy sníženy ze 125 na 100.
  • Poškození z eefektu Touch of Corruption změněno z [15 - 30] na 20.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama