Plánované úpravy pro Kindred
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Plánované úpravy pro Kindred

Plánované úpravy pro Kindred

Smashee

Smashee

1

Čeká nás větší úprava šampiona.

Reklama

Riot Wav3Break dnes v noci na fóru odhalil, jaké plány mají vývojáři s Kindred.

V blízké budoucnosti se chystáme Kindred poněkud pozměnit. A předtím, než se tak stane, se těšíme na vaše názory a zpětnou vazbu co se této změny týče

Cíle:

  • Zvýšit spokojenost hráčů z používání základních schopností Kindred.
  • Zlepšit schopnost Kindred kiteovat a způsobovat poškození podobně, jako marksman a zvláště v pozdějších fázích hry.

Základní myšlenky:

  • Naším původním záměrem bylo stvořit Kindred jako šampiona, na kterého mohl tým spoléhat podobně, jako na carry marksmany v pozdějších fázích hry. Tohle se nám nepovedlo a tak se budeme snažit namířit úpravy schopností tímto směrem.
  • Současní hráči Kindred spoléhají na postupné zesilování a vyhledávají spíše menší potyčky. Tento styl chceme ponechat, nicméně chceme, aby hráči měli možnost útočit z větších vzdáleností a mít tak větší vliv.
  • Jako jungler musí být Kindred hrozbou i v early game, jinak nebude mít šanci vyvinout dostatečný tlak na linky, který vede k vítězství. Proto se budeme snažit mírně zlepšit early game výměnou za sílu v mid game. Navíc, jak už bylo uvedeno výše, bude mít Kindred velmi dobrou late game.

Současný seznam změn:

Q - Dance of Arrows

  • Základní poškození se již nezvyšuje se stacky Mark of the Kindred.
  • Nyní poskytuje Kindred 10/15/20/25/30% rychlosti útoku na 4 sekundy po seslání; procenta se zvyšují o 5% za každý stack Mark of the Kindred.
  • AD Ratio změněno z 0,2 celkových AD na 0,75 bonusových AD.
  • Rychlost skoku zvýšena z 400 na 500.

W - Wolf’s Frenzy

  • Nyní může před vytvořením lovícího teritoria Lamb poslat Wolfa do vzdálenosti 500 jednotek. Wolf může být poslán i skrze zdi.
  • Wolf nyní místo fyzického poškození způsobuje magické.
  • Wolf základními útoky uděluje bonusové poškození 1,5% současného zdraví cíle. Toto se zvyšuje o 0,5% za stack Mark of the Kindred.
  • AD Ratio změněno z 0,4 celkových AD na 0,2 bonusových AD.

E - Mounting Dread

  • Poškození Wolfa změněno z fyzického na magické.
  • Základní poškození sníženo z 40/75/110/145/180 na 40/60/80/100/120.
  • Rychlost "střely" Wolfova útoku zvýšena z 1600 na 2000.
  • AD Ratio změněno z 0,2 celkových AD na 0,8 bonusových AD.
  • Procentuální poškození změněno z 5% celkového zdraví cíle na 8% chybějícího zdraví; zvyšuje se o 0,5% za stack Mark of the Kindred.
  • Jaws of Death: Wolf kriticky zasahuje cíle s méně, než 15% zdraví 150% poškozením. Šance na kritický zásah zvyšuje hranici zdraví, pod kterou Wolf zasahuje kriticky. Hodnota se zvyšuje o 0,5% za každé 1% šance na kritický zásah.

Passivka - Mark of The Kindred

  • Již nepřidává základním útokům bonusové poškození počítané z aktuálního zdraví cíle.
  • Nyní vylepšuje všechny ostatní schopnosti, jak je uvedeno výše.
  • Každé čtyři značky zvyšují dosah základního útoku, Dance of Arrows a Mounting Dread. První čtyři značky zvyšují dosah o 75, zatímco každá další čtveřice o 25.

Vše uvedené se může ještě změnit díky vaší zpětné vazbě, která rozhodně nebude přehlížena!


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama