i
Zdroj: Tryhard.cz
Plánované úpravy pro Kindred
Čeká nás větší úprava šampiona.
Reklama
Riot Wav3Break dnes v noci na fóru odhalil, jaké plány mají vývojáři s Kindred.
V blízké budoucnosti se chystáme Kindred poněkud pozměnit. A předtím, než se tak stane, se těšíme na vaše názory a zpětnou vazbu co se této změny týče
Cíle:
- Zvýšit spokojenost hráčů z používání základních schopností Kindred.
- Zlepšit schopnost Kindred kiteovat a způsobovat poškození podobně, jako marksman a zvláště v pozdějších fázích hry.
Základní myšlenky:
- Naším původním záměrem bylo stvořit Kindred jako šampiona, na kterého mohl tým spoléhat podobně, jako na carry marksmany v pozdějších fázích hry. Tohle se nám nepovedlo a tak se budeme snažit namířit úpravy schopností tímto směrem.
- Současní hráči Kindred spoléhají na postupné zesilování a vyhledávají spíše menší potyčky. Tento styl chceme ponechat, nicméně chceme, aby hráči měli možnost útočit z větších vzdáleností a mít tak větší vliv.
- Jako jungler musí být Kindred hrozbou i v early game, jinak nebude mít šanci vyvinout dostatečný tlak na linky, který vede k vítězství. Proto se budeme snažit mírně zlepšit early game výměnou za sílu v mid game. Navíc, jak už bylo uvedeno výše, bude mít Kindred velmi dobrou late game.
Současný seznam změn:
Q - Dance of Arrows
- Základní poškození se již nezvyšuje se stacky Mark of the Kindred.
- Nyní poskytuje Kindred 10/15/20/25/30% rychlosti útoku na 4 sekundy po seslání; procenta se zvyšují o 5% za každý stack Mark of the Kindred.
- AD Ratio změněno z 0,2 celkových AD na 0,75 bonusových AD.
- Rychlost skoku zvýšena z 400 na 500.
W - Wolf’s Frenzy
- Nyní může před vytvořením lovícího teritoria Lamb poslat Wolfa do vzdálenosti 500 jednotek. Wolf může být poslán i skrze zdi.
- Wolf nyní místo fyzického poškození způsobuje magické.
- Wolf základními útoky uděluje bonusové poškození 1,5% současného zdraví cíle. Toto se zvyšuje o 0,5% za stack Mark of the Kindred.
- AD Ratio změněno z 0,4 celkových AD na 0,2 bonusových AD.
E - Mounting Dread
- Poškození Wolfa změněno z fyzického na magické.
- Základní poškození sníženo z 40/75/110/145/180 na 40/60/80/100/120.
- Rychlost "střely" Wolfova útoku zvýšena z 1600 na 2000.
- AD Ratio změněno z 0,2 celkových AD na 0,8 bonusových AD.
- Procentuální poškození změněno z 5% celkového zdraví cíle na 8% chybějícího zdraví; zvyšuje se o 0,5% za stack Mark of the Kindred.
- Jaws of Death: Wolf kriticky zasahuje cíle s méně, než 15% zdraví 150% poškozením. Šance na kritický zásah zvyšuje hranici zdraví, pod kterou Wolf zasahuje kriticky. Hodnota se zvyšuje o 0,5% za každé 1% šance na kritický zásah.
Passivka - Mark of The Kindred
- Již nepřidává základním útokům bonusové poškození počítané z aktuálního zdraví cíle.
- Nyní vylepšuje všechny ostatní schopnosti, jak je uvedeno výše.
- Každé čtyři značky zvyšují dosah základního útoku, Dance of Arrows a Mounting Dread. První čtyři značky zvyšují dosah o 75, zatímco každá další čtveřice o 25.
Vše uvedené se může ještě změnit díky vaší zpětné vazbě, která rozhodně nebude přehlížena!
Reklama
Reklama