Patch notes 1.9. (21. 3. 2017)
Změny se tentokrát dotkly skoro všech.
Nový hrdina - Orisa
Obecné
Kompetitivní režim
- Jakmile útočící tým na mapě Route 66 dotlačí payload na první záchytný bod, získá o 60 vteřin navíc.
Custom game a Game browser
- V nastavení lze nově vypnout či modifikovat sekundární střelbu.
Hrdinové
Ana
- Biotic rifle
- Poškození sníženo z 80 na 60.
Komentář vývojářů: Ana je v mnoha ohledech nenahraditelná. Snížení poškození ji oslabí v útoku a především ve fázi jeden na jednoho.
Bastion
- Ironclad
- [XB1, PS4] Bastion obdrží o 20% menší zranění v režimu Sentry a Tank (původně 35%).
Komentář vývojářů: Po posledním updatu se stal Bastion příliš silný, takže zkoušíme změnit jeho pasivní schopnost a dát nepřátelům větší šanci.
Junkrat
- Total Mayhem
- Exploze již Junkrata nezraní/nezabije.
Komentář vývojářů: Nízká rychlost vystřelených granátů znemožňuje střelbu na velkou vzdálenost a zranění z exploze naopak ztěžovala boj na blízko. Tato změna posílí boj na krátkou vzdálenost a umožní hráčům najít nový styl souboje.
Mercy
- Caduceus Staff
- Číslo znázorňující o kolik Mercy zvýšila způsobené poškození spoluhráčům, hra nově zaznamenává a je uvedeno ve statistikách Career Profile.
Sombra
- Hack
- Spoluhráči vidí nahackované lékárničky skrze zdi.
- Stealth
- Doslech zvukových efektů a hlášek při přechodu z/do stealthu je snížen o 15 metrů.
- Translocator
- Cooldown snížen z 6 na 4 vteřiny.
Komentář vývojářů: Sombra dokáže být ve správných rukách velice silná, ale znepříjemňovat život nepřátel z její pozice, není jednoduché. Změny by měly prospět efektivitě i spolupráci.
Winston
- Barrier Projector
- Cooldown se nově začíná odpočítávat od doby, kdy byl štít umístěn na zem. (Původně od rozpadu štítu.)
Komentář vývojářů: Změna pomůže Winstonovi v tom, v čem je nejlepší. Rozptýlení nepřátel a blokování střel.
Zarya
- Particle Barrier
- Nadále již nechrání před odhozením.
- Projected Barrier
- Nadále již nechrání před odhozením.
Komentář vývojářů: Vracíme změnu, kterou jsme zavedli několik updatů zpátky, kdy postavy byly imunní vůči schopnostem z vnitřní strany štítu. Bohužel změna měla několik neblahých vedlejších efektů, kdy se hrdinové stali imunní vůči abilitám procházejících štítem jako třeba Reinhardtův Charge a rány Winstona v Primal Rage. Nyní tyto schopnosti opět dokáží postavy odhodit. Změna nemá vliv na schopnosti přicházející z vnější strany štítu, jako je Concussive Blast od Pharah. Proti nim zůstávají hrdinové uvnitř štítu i nadále imunní.
Zenyatta
- Orb of Destruction
- Cooldown sekundární střelby byl snížen z 1 na 0,6 vteřiny.
- Rozptyl střel byl odstraněn.
Komentář vývojářů: Sekundární střelba byla vždy poněkud komplikovaná a změna by ji měla ulehčit. Původní malý rozptyl střel neměl mnoho vlivu na způsob hraní, pouze způsoboval, že některé střely jednoduše minuly. Odstranění i tak malého rozptylu by jej mohlo lehce posílit.
Opravy chyb
Obecné
- Jakmile někdo zničí teleport, shield generator nebo jiný obdobný objekt, kill feed správně zobrazí jeho jméno.
A.I.
- Opravena chyba, kdy Bastion a Torbjörn nedokázali správně bránit v případě, že byly v Custom games vypnuty věže.
Kompetitivní režim
- Opravena visuální chyba, kdy se v přípravné fázi nezobrazovaly medaile.
Custom game a Game browser
- Opravena chyba způsobující, že se hráči objevili v nepřátelské spawn room, poté co je Reinhardt narazil pomocí Charge na auto v Oasis.
- Při nastavování Capture the Flag přidána možnost aktivovat pravidlo - Nutné vrátit vlastní vlajku před položení té nepřátelské.
- Opravena chyba, kdy se zobrazovala některá nastavení na informační obrazovce, ačkoli nebyla použita.
- Opravena chyba, kdy se hodnoty pro "Ultimate Generation" špatně zobrazovaly.
- Hrdinové a mapy jsou nyní seřazeny abecedně ve "Find Game" seznamech.
- Opravena chyba, která znemožňovala deaktivovat Bastionovo opravování v Custom games.
Hrdinové
- Opravena chyba, kdy se nespustila při opravování Bastionova animace chůze.
- McCree již nezískává bonus do On-Fire ukazatele, poté co použije Flashbang proti zdi od Mei.
- Opravena chyba, kdy se Roadhogovo úspěšné zachycení hákem nezapočítávalo do statistik v případě, že rovnou nepřítele zabilo.
- Opravena chyba, kdy Zenyattovy nohy procházely hábitem ve skinu Sanzang.
- Opravena chyba, kdy se zbraně Reapera a mech D.vy zobrazovaly v menu enormně velké.
Mapy
- Training boti zabití v Practice Range se nově zobrazují v kill feedu.
- Opraven bug, který umožňoval vstup na Practice range více hráčům.