Patch 9.6 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.6 - změny ve hře

Patch 9.6 - změny ve hře

Smashee

Smashee

19. 3. 2019 21:00 2

Urgot se dočkal dalšího přepracování. Ruku v ruce s ním kráčí změna systému odměn.

Reklama

Patch 9.6 se v noci dostal do hry. Jaké novinky můžeme ve hře očekávat?


Nové skiny

V tomto patchi se dočkáme aprílových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

Spolu s novými skiny se dočkáme také nových chroma balíčků.

Pretty Kitty Rengar

Corgi Corki

Meowrick


Nadcházející změny odměn (bounty)

Nový patch nám do hry přinese také změny odměn.

Upravená pravidla odměn

  • Sníženo: Odměny za farmení sníženy o 25%  (odměna 50 zlata za 150 zlata → 50 zlata za 200 zlata).
  • Nové: Odměny za farmení se postupně snižují, pokud ztratíte svou výhodu.
  • Nové: Zlato z předmětů pro supporty nyní patří k odměnám.
  • Týmová výhoda: Nyní zahrnuje i zlato z předmětů pro supporty a dělí zlato koeficientem 4,3 namísto 4.
  • Zobrazení tabulky s odměnami
    • Základní hodnoty: Tabulka a chat již nezobrazují zlato, obdržené za základní zabití (300 zlata)
    • First blood: Zlato za první zabití již není zahrnuto do zobrazení odměn, pokud k němu ještě nedošlo.

Balanční změny 

Šampioni

Aatrox

  • Oprava chyby: Ikony buffů se již nezobrazují jako prázdné čtverce.
  • Infernal Chains (W)
    • Aatrox nyní správně přitáhne cíle, i když jsou nezaměřitelné.
  • World Ender (R)
    • Aatroxova passivka již není odstraněna během oživování.

Caitlyn

  • Ace in the Hole (R)
    • Poškození zvýšeno z 250/475/700 na 300/525/750.

Gnar

  • Hyper/Wallop (W)
    • Cooldown snížen z 15/13/11/9/7 na 7 na všech úrovních.

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • [Nový efekt] Uděluje 10% poškození navíc za každý stack Rampage.

Ivern

  • Brushmaker (W)
    • Rychleji vylepší základní útoky po vstupu do křoví.

Jayce

  • HP sníženy z 576 na 560.
  • HP za úroveň sníženy z 95 na 90.
  • Regenerace HP snížena z 7,5 na 6.
  • Růst regenerace HP za úroveň snížen z 0,8 na 0,6. 

Kayle

  • AD za úroveň sníženo ze 3 na 2,5.
  • Rychlost útoku za úroveň snížena ze 2 na 1,5.
  • Výchozí adaptivní vlastnost změněna z AP na AD.
  • Do doporučených předmětů přidáno Guinsoo’s Rageblade a Blade of the Ruined King.
  • Celestial Blessing (W) 
    • Bonusová rychlost pohybu z AP snížena z [10% za 100 AP] na [8% za 100 AP].
    • Namísto 0,25 sekundy po seslání aplikuje efekty hned po seslání.
    • [Odstraněno] Kayle již nepřestane asi na sekundu po seslání útočit (šlo zrušit opětovným klikáním pravým tlačítkem).
  • Starfire Spellblade (E)
    • Čas seslání změněn z 0,25 sekundy na čas identický se “sesláním” základního útoku.
    • Část poškození, která odpovídá základnímu útoku, může zasáhnout kriticky.
  • U skinů Riot Kayle, Silver Kayle, Battleborn Kayle a Judgment Kayle byly upraveny zvukové efekty. U skinu Aether Wing Kayle byla přidána nová animace smrti a odstraněno robotické měnění hlášek.

LeBlanc

  • Sign of Malice (Q)
    • AP ratio sníženo ze 40% na 30%.

Nautilus

  • Základní Armor zvýšen z 35,5 na 39.
  • Staggering Blow (P)
    • Cooldown na stejný cíl změněn z 9/8/7/6 na 6 na všech úrovních.

Neeko

  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 1,5% na 2,5%.
  • Shapesplitter (W)
    • Již se nespouští dvakrát po sobě při vysokých rychlostech útoku.

Ornn

  • Doporučené předměty:
    • Nyní zobrazuje všechna vylepšení z Ornnovy pasivky.
    • Doporučené předměty byly upraveny.
  • Living Forge (P)
    • Oprava chyby: Ornn již nemůže vylepšovat předměty pro spojence během skoku při E - Searing Charge a R - Call of the Forge God, vylepšení zruší skok.
  • Volcanic Rupture (Q)
    • Pokud by měl pilíř zmizet během seslání Ornnova E – Searing Charge, zůstane až do dokončení skoku.
  • Bellows Breath (W)
    • Cooldown změněn z 12 sekund na všech úrovních na 12/11,5/11/10,5/10 sekund.

Rek'Sai

  • Void Rush (R)
    • Cooldown zvýšen ze 100/80/60 n 100/90/80.
    • Bonusové AD Ratio sníženo z 200% na 175%.

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Poškození za úder zvýšeno z [5/10/15/20/25/30 závisející na úrovni] na [10/16/22/28/34/40 závisející na úrovni].

Sylas

  • Kingslayer (W) 
    • Léčení při nízké úrovni životů sníženo z 200% na 175%.
    • AP ratio obnovy životů sníženo ze 45% na 40%.

Trundle

  • Frozen Domain (W) 
    • Bonusová rychlost útoku změněna ze 20/40/60/80/100% na 30/47,5/65/82,5/100%.

Urgot

  • Mana zvýšena z 300 na 340 .
  • Růst obnovy many zvýšen z 0,6 na 0,8. 
  • Echoing Flames (Pasivka)
    • [Odstraněno!] Již neuděluje snížené poškození do nepřátel, kteří byli zasaženi během posledních 5 sekund. 
  • Purge (W) 
    • [Odstraněno!] Již nevytváří štít
    • Cena snížena z 65 many na 40/30/20/10/0.
    • Cooldown snížen ze 17/15/13/11/9 na 12/9/6/3/0 (na nejvyšší úrovni se ze schopnosti stane “toggle” – lze zapínat a vypíat)
    • Snížené poškození za úder sníženo z 66% na 50%.
  • Disdain (E)
    • [Nové!] Při vyvolání vytváří štít ze 60/80/100/120/140 (+200% bonusového AD).
    • Poškození změněno z [60/100/140/180/220 (+.50% celkového AD)] na [90/120/150/180/210 (+100% bonusového AD)].
    • Cooldown změněn z 16/15/14/13/12 sekund na 14 sekund na všech úrovních.
    • Cena zvýšena z 50 many na všech úrovních na 50/60/70/80/90 many.
  • Fear Beyond Death (R)
    • Dosah zvýšen z 1600 na 2500.
    • Doba vyvolání zvýšena z 0,4 sekundy na 0,5 sekund. 
    • Poškození změněno z 50/175/300 (+50% celkového AD) na 125/250/375 (+50% bonusového AD).

Xayah

  • Deadly Plumage (W)
    • Rychlost útoku zvýšena ze 30/35/40/45/50% na 40/50/60/70/80%.

Zoe

  • Sleepy Trouble Bubble (E)
    • Cooldown zvýšen z 16/15/14/13/12 na 20/18,5/17/15,5/14.
    • Zpomalení sníženo z 10/20/30/40/50% na 10/15/20/25/30%.

Předměty

Brawler's Gloves

  • Šance na kritický zásah již není Unikátní pasivkou.

Tear of the Goddess a předměty z ní vytvářené

  • Pokud vlastníte Manamune(/Muramana) nebo Archangel's Staff(/Seraph's Embrace), další Tear of the Goddess a tím pádem i předměty z něj tvořené není možné zakoupit.

Runy

Minion Dematerializer (I3)

  • Počet snížen z 6 na 3.
  • Bonusové poškození zvýšeno ze 4% na 6%,
  • Bonusové poškození do stejného typu miniona zvýšeno z 1% na 3%.
  • Počáteční cooldown snížen z 240 sekund na 180 sekund. 

Overheal (P2)

  • Hodnoty štítu změněny z [od 40% do 100%] na [od 20% do 100%].

Ostatní

DoT a AoE schopnosti

Schopnosti, které jsou zároveň DoT a AoE, byly vždy zařazeny pouze do jedné ze skupin. Nyní mají svou vlastní – znamená to, že patří do obou. Jsou to následující schopnosti:

  • Alistarovo E - Trample
  • Aniviino R - Glacial Storm
  • Fiddlestickovo R - Crowstorm
  • Jaycovo W - Lightning Field
  • Katarinino R - Death Lotus
  • Kennenovo R - Slicing Maelstrom
  • Lucianovo R - The Culling
  • Miss Fortunino R - Bullet Time
  • Mordekaiserovo W - Harvester of Sorrow
  • Morganino W - Tormented Shadow
  • Nasusovo R - Fury of the Sands
  • Rammusovo R - Tremors
  • Renektonovo R - Dominus
  • Rumblovo R - The Equalizer
  • Shyvanino W - Burnout
  • Vel'Kozovo R - Life Form Disintegration Ray
  • Wukongovo R - Cyclone

Společníci

Uvedení společníci byli změněni tak, aby všichni spouštěli stejné efekty (což momentálně znamená všechny efekty, které se spouští po zásahu schopností). Klony se jako společníci nepočítají.

  • Elisini Spiderlings
  • Shacovi Jack in the Boxes
  • Zyřiny rostliny
  • Mordekaiserův Dračí Duch (také brán jako AoE)
  • Heimerdingerovy věže (lasery, střely během ultimátky a lasery během ultimátky jsou brány jako AoE)
  • Malzaharocvi voidlings (jsou také brány jako základní útoky kvůli principu vyhnutí se [dodge])
  • Yorickovi ghoulové (jsou také brány jako základní útoky kvůli principu vyhnutí se [dodge])
  • Anniin Tibbers, respektive jeho údery (jsou také brány jako základní útoky kvůli principu vyhnutí se [dodge]). Jeho ohnivá aura je brána jako zásah schopností a AoE efekt.
  • Ivernova Daisy (je také brána jako základní útok kvůli principu vyhnutí se [dodge]). Velký úder je brán jako zásah schopností a AoE efekt.

Různé změny v zásazích schopností

  • Útok se zlepšeným poškozením u Viktorova Q – Siphon Power nyní aktivuje efekty po zásahu schopností.
  • Guardian’s Horn – Snížení poškození se nyní chová stejně ke všem DoT schopnostem.
  • Summon Aery – Mělo by se konzistentně spouštět na všem kromě DoT efektů, které nepocházejí ze schopností, to znamená např. Corrupting Potion, Scorch a další předměty, runy a buffy
  • Yasuovo Q – Steel Tempest nyní do run započítává i sekundární cíle.
  • Yasuovo E – Sweeping Blade a následně seslané Q – Steel Tempest nyní do run započítává i sekundární cíle.

Ranked

  • Hráči v Master, Grandmaster a Challenger sestoupí do Master a budou mít 0 LP.
  • Hráči v Diamond III, II a I sestoupí o divizi a zachovají si LP a postup v promocích.
  • Hráči v Diamond IV zůstanou v Diamond IV ale budou mít 0 LP.
  • Hráči Diamond I v promu budou mít upravené skóre – 2 výhry nebo prohry se změní na 1, např. z 2-2 se stane 1-1.
  • Odměny vám zůstanou. ale budou přizpůsobeny vašemu novému ranku.
  • Grandmaster and Challenger jsou zamčeny do 27. 3. a 3. 4.
  • Opravena chyba, která hráčům v Platině odebírala LP.
  • Hráči, kteří mají jako primární pozici zvolený mid, ho nyní budou dostávat častěji.

Maximální omezení FPS

  • Výchozí horní hranice FPS změněna z “Neomezeno” na 240 FPS.
  • Hráčům, kteří mají momentálně nastaveny FPS na neomezené, se toto nastavení změní na 240 FPS. Mohou si jej poté změnit zpět.

LeaverBuster

  • Opravena chyba, při které hra občas nedetekovala leavera.
  • Detekce je shovívavější, pokud váš tým nakonec vyhraje hru.
  • Nyní bere v úvahu regionální kvalitu připojení.
  • Ve hrách proti umělé inteligenci a v případě premade 5 hráčů budou tresty většinou zmírněny.

Opravy chyb

  • Arclight Brand nyní správně během smíchu nebo provokace otvírá ústa.
  • Opraven popisek Lucianova W - Ardent Blaze, který nyní zmiňuje, že cíle jsou na krátkou dobu odhaleny.
  • Recall Elderwood Hecarima již nepoužívá audio základního skinu.
  • Zvuky Traditional Karmina E - Inspire již nepoužívají audio základního skinu.
  • Opravena chyba, při které u PROJECT: Ashina R - Enchanted Crystal Arrow chyběl zvukový efekt.
  • Opravena chyba, při které Shen nevydával svůj charakteristický zesilující se zvuk během sesílání R - Stand United.
  • Opravena chyba, při které mohli hráči sesílat schopnosti v Catapult of Champions během ARURF.
  • Vizuální efekt spuštění Heartbreaker Viiných W - Denting Blows již nepřetrvává na Epických Monstrech.
  • Indikátor u Zedovo R - Death Mark, který indikuje, že jednotka zemře, se již nepřepočítává.
  • Efekt máchnutí u Dianiny Passivky - Moonsilver Blade již nemine cíl poté, co skočí.
  • Dianino E - Moonfall již nepohybuje nepřáteli v nesprávném směru (dále od Diany).
  • Animace Renektonova W - Ruthless Predator se již nerozbije, pokud je Renekton sešle a nemá ještě zcela nastackovaný Conqueror.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama