Do hry se dostal letošní jubilejní dvacátý patch! Které změny, kromě avizovaného reworku Garena, s sebou do hry přinesl?

Obsah patche

Nové High Noon skiny

Čekají na nás tři nové High Noon skiny na Ashe, Dariuse a Hecarima. Prohlédnou si je můžete ve starším článku.


Nové chroma balíčky

Pro nové skiny jsou připravené také barevné variace:

High Noon Ashe:

22018.png 22019.png 22020.png 22021.png 22022.png

High Noon Darius:

122017.png 122018.png 122019.png 122021.png 122020.png 122022.png 122023.png

High Noon Hecarim:

120009.png 120010.png 120011.png 120012.png 120013.png

Balanční změny

Šampioni

Blitzcrank

  • Armor snížen ze 44 na 40.
  • Růst armoru snížen ze 4 na 3,5.

Garen

  • Základní HP změněny z 616,28 na 620.
  • Růst HP za úroveň snížen z 84,25 na 84.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 2,9% na 3,65%.
  • Perseverance (P)
    • [Odstraněno] Již se nezdvojnásobuje při méně než 25/50% maximálních HP.
    • Cooldown změněn z 9/4 sekund na 7 na všech úrovních.
    • Neepická monstra již nepřeruší pasivku (dříve přerušovala do úrovně 11).
    • Léčení změněno z [2%/8%] na [1,5-10,1%] 
  • Decisive Strike (Q)
    • Nyní se zrychluje s attack speedem a chová se více jako základní útok.
    • Fixed a bug where when Garen is slowed, his Q's lockout time dramatically increased
  • Courage (W) 
    • Resisty za stack sníženy z 0,33 na 0,25.
    • Maximální resisty sníženy z 50 na 30.
    • [Nový efekt] Vytvoří štít o velikost 10% maximálních HP na první 0,75 sekundy souboje.
    • 60% tenacity trvá po dobu trvání štítu.
    • [Odstraněno] Již nezabraňuje 60% příchozího poškození během první 0,75 sekundy.
  • Judgment (E)
    • Počet úderů změněn z [5+1 za 3 úrovně (max 10)] na [7+1 za 20% attack speedu].
    • Základní poškození změněno z 14/18/22/26/30 na 8/12/16/20/24.
    • AD ratio změněno z 0,36/0,37/0,38/0,39/0,4 na 0,32/0,34/0,36/0,38/0,4.
    • Nyní přidává 0-8 poškození na základě úrovně šampiona.
    • Počet úderů nutný pro snížení armoru zvýšen ze 4 na 6.
    • [Odstraněno] Již neuděluje 33% bonusového poškození, pokud zasahuje pouze jednu jednotku.
    • [Nový efekt] nyní uděluje navíc [25% základního poškození] do nejbližšího cíle.
    • Nyní přidává stacky runy Conqueror.
  • Demacian Justice (R)
    • [Odstraněno] Passivka s Villainy.
    • Nyní uděluje vizi na cíl na 1 sekundu (už se nestane, že se schopnost přeruší, když ztratíte vizi na cíl).
    • Změněno z magického poškození na true damage.
    • Poškození změněno z [175/350/525 (+28.6/33.3/40% chybějících HP)] na [150/300/450 (+20/25/30% chybějících HP)]

Ivern

  • Attack range zvýšen ze 125 na 475 (Ivern je nyní ranged šampion – ovlivňuje runy a předměty).
    • W již nezvyšuje range.

Lissandra

  • Zákkladní armor zvýšen z 20,216 na 22
  • Iceborn Subjugation (P)
    • AP ratio zvýšeno z 30% na 50%.
  • Ring of Frost (W)
    • AP ratio zvýšeno z 50% na 70%.

Pantheon

  • Oprava chyby: Pantheonovo Q - Comet Spear a W - Shield Vault nyní správně funguje, i když klikne na Threshovo W - Dark Passage méně, než 0,2 sekundy po aktivaci lucerny.
  • Comet Spear (Q) 
    • Základní poškození sníženo z 75/115/155/195/235 na 75/110/145/180/215.

Qiyana

  • Edge of Ixtal (Q) 
    • Základní poškození sníženo z 80/100/120/140/160 na 60/85/110/135/160.

Shaco

  • AD sníženo z 66 na 63.
  • AD za úroveň sníženo 3.5 na 3.
  • Backstab (P)
    • Shacův základní útok, Q – Deceive a E – Two-Shiv Poison mají speciální efekty, pokud Shaco zasáhne cíl zezadu.
      • Základní útok: udělí navíc 10-25 (zvyšuje se s úrovní) (+0,15 bonusového AD) poškození. Toto poškození může kriticky zasáhnout.
      • E – Two-Shiv Poison: udělí navíc 15-50 (zvyšuje se s úrovní) (+0,1 AP) poškození.
  • Deceive (Q)
    • Neviditelnost prodloužena na [1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy] na [2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy].
    • Cooldown snížen z [16/15,5/15/14,5/14 sekundy] na [12/11,5/11/10,5/10 sekundy].
    • [Odstraněno] Cooldown je již nesnižuje při zrušení neviditelnosti základním útokem.
    • Poškození změněno z [10/20/30/40/50 (+0,4 bonusového AD)] na [25/35/45/55/65 (+0,25 bonusového AD)]
      • Toto poškození může kriticky zasáhnout.
      • Při útoku zezadu získá jistotu kritického zásahu za 130% poškození.
  • Jack in the Box (W)
    • Fear do nepřátel, kteří nejsou šampioni, snížen z 3 sekund na 2.
      • Minioni a monstra se nyní mohou pohybovat maximálně rychlostí 60.
      • Šampioni se nyní mohou pohybovat maximálně rychlostí 100.
    • Nyní útočí na všechny okolní cíle.
    • AoE poškození: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).
  • Two-Shiv Poison (E)
    • Typ poškození změněn z fyzického na magický.
    • Poškození změněno z [55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bonusového AD) (+0,75 AP)] na [70/95/120/145/170 (+0,8 bonusového AD) (+0,6 AP).
    • Práh životů pro bonusové poškození změněn z [0-50% zvýšené poškození na základě chybějících HP] na [50% zvýšené poškození, pokud je cíl pod 30% HP].
  • Hallucinate (R)
    • Krabičky se spustí okamžitě, udělí fear nepřátelům v okolí smrti klonu a zaútočí do všech nepřátel okolo.
    • Poškození sníženo z [200/300/400 (+1,0 AP)] na [150/225/300 (+0,7 AP)]
    • AoE poškození krabičky: 10/20/30 (+0,1 AP)
    • Trvání fearu změněno z 0,75/1/1,25 sekund na 1.

Sona

  • Přidán ukazatel stackování passivky viditelný pouze pro Sonu.

Varus

  • Základní HP zvýšeny z 499 na 500.
  • Mana snížena z 360,48 na 360.
  • Regenerace many za 5 sekund zvýšena z 7,34 na 8.
  • Základní AD zvýšeno z 59 na 61.

Viktor

  • Oprava chyby: Staty Hex Core se nyní aktualizují hned po nákupu, ne při postupu Vikotra na další úroveň.
  • Oprava chyby:Střely Aftershock Death Ray jsou nyní stejně široké, jako původní laser (80 → 90).
  • Siphon Power (Q)
    • Scaling štítu změněn [8% maximální many (+0,15 AP)] na [30-115 na základě úrovně (+0,15 AP)].
  • Gravity Field (W)
    • Zpomalení sníženo z 28/32/36/40/44% na 30/34/38/42/45%.
    • Efekt vylepšené schopnosti změněn z [omráčení + vákuum] na [Přímý zásah kouzlem nyní způsobí zpomalení o 20% na 1 sekundu (neplatí pro opakující se zásahy R)].
    • Název vylepšení změněn na "Magnetize".
  • Chaos Storm (R)
    • [Nový efekt] Chaos Storm nyní pokračuje v pronásledování šampionů i když Viktor zemře.
    • [Nový efekt] Chaos Storm se nyní může pohybovat skrz neprostupný terén.
    • Interval úderu snížen ze 2 sekund na 1 sekundu.
    • Počet úderů změněn ze 3 na 6.
    • Poškození za úder sníženo [130/210/290 (+85% AP)] to [65/105/145 (+45% AP)]
    • Rychlost pohybu z vylepšení zvýšena z 20% na 25%.
      • Minimální rychlost bouře zvýšena z 200 na 250.
      • Maximální rychlost bouře zvýšena z 300 na 375.

Předměty

Locket of the Iron Solari

  • Velikost štítu změněna z [30 (+15 za úroveň)] na [120 (+10 za úroveň)].

Ostatní

  • Počínaje tímto patchem již nepůjde vyhledávat přátele skrze sociální média. Možnost připojení se k Facebooku zmizí.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kdy Yuumi zemřel spojenec během toho, když byla ve stázi (Zhonya nebo Stopwatch) a ztratila schopnost na sebe upoutat věž po zbytek hry.
  • Odstraněna chyba, při které seslání R – Featherstorm s kurzorem přímo pod Xayah způsobilo odstranění rotačního zámku.
  • Nunuovo E - Snowball Barrage již nezpomalí nepřátele více než jednou při jedné dávce sněhových koulí.
  • Pokud je Wukong zabit během svého  R - Cyclone Viiným Q - Vault Breaker, jeho R - Cyclone již nepozbývá účinnost.
  • Cooldown Dianina R - Lunar Rush se nyní správně obnovuje i když schopnost zasáhne nepřítele na okraji exploze jejího Q - Crescent Strike.
  • Vizuální efekt exploze Dianina Q - Crescent Strike již nemůže být spatřen přes Fog of War.
  • Winter Wonder Neeko již neztratí značnou část svých základních statů a schopnost používat základní útoky, pokud na ni Lulu sešle W – Whimsy během sesílání R – Pop Blossom s aktivním převlekem.
  • Pokud Lulu přemění Gnara pomocí W - Whimsy těsně předtím, než se přemění z Mega na základní formu, Gnar již nezíská extra statistiky a nebude mít Mega Gnarovy animace a částice útoku a kritického zásahu.
  • Indikátor zabití Cho'Gathova R - Feast se nyní správně zobrazuje na ukazatelích zdraví klonů.
  • Passivka Lux - Illumination je nyní správně označena jako schnopnost zasahující jeden cíl.